13 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Alfafar celebra la Cimera Internacional ODS i Agenda 2030 en l’Àmbit Local

L’Ajuntament d’Alfafar celebrarà la Cimera Internacional ODS i Agenda 2030 en l’Àmbit Local els dies 18 i 19 de novembre. Un esdeveniment internacional que té com a objectiu crear xarxes col·laboratives entre diverses entitats públiques i organitzacions per a la implementació dels ODS i Agenda 2030 en l’àmbit local.

La trobada ha sigut organitzada des de l’Ajuntament d’Alfafar, la Xarxa Iberoamericana de Bon Govern i Igualtat (RIBGI) i l’Institut Iberoamericà de Governabilitat i Innovació (iiGOBinn). Així mateix, es compta amb el suport de l’Escola de Govern de l’Organització d’Estats Americans (OEA).

A més, el congrés aspira a ser un espai on compartir experiències, aprenentatges, reptes i desafiaments de les administracions públiques, associacions i empreses en la implementació d’aquests objectius i de l’Agenda 2030.

Un aprenentatge des del qual promoure el desenvolupament de polítiques públiques, estratègies i planificacions que canalitzen aquesta dècada marcada per l’acció sostenible.

En aquest esdeveniment, també s’atorgaran reconeixements i distincions a les administracions públiques, entitats del tercer sector, institucions i personalitats que estan realitzant accions concretes amb un impacte directe en la ciutadania. Així doncs, es tractarà d’un esdeveniment multitudinari en el qual es donaran cita nombroses personalitats del panorama nacional i internacional, i en el qual s’establirà una xarxa col·laborativa internacional i de projecció en el sector.

L’alcalde d’Alfafar, Juan Ramón Adsuara, ha assenyalat que, “Alfafar és una ciutat viva, moderna, i amb futur. En el nostre ADN estan els Objectius de Desenvolupament Sostenible, per això, volem escoltar diversos reptes, experiències i objectius i crear així una xarxa internacional de municipis que treballem basant-nos en els ODS”.

Juan Ramón Adsuara ha afegit que, “volem convidar a alcaldes i alcaldesses, d’Iberoamèrica i d’Espanya, a compartir les seues vivències en la Cimera Internacional ODS i Agenda 2030 en l’Àmbit Local”.

Últimes notícies

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.