10.6 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Alfafar celebra la Cimera Internacional ODS i Agenda 2030 en l’Àmbit Local

L’Ajuntament d’Alfafar celebrarà la Cimera Internacional ODS i Agenda 2030 en l’Àmbit Local els dies 18 i 19 de novembre. Un esdeveniment internacional que té com a objectiu crear xarxes col·laboratives entre diverses entitats públiques i organitzacions per a la implementació dels ODS i Agenda 2030 en l’àmbit local.

La trobada ha sigut organitzada des de l’Ajuntament d’Alfafar, la Xarxa Iberoamericana de Bon Govern i Igualtat (RIBGI) i l’Institut Iberoamericà de Governabilitat i Innovació (iiGOBinn). Així mateix, es compta amb el suport de l’Escola de Govern de l’Organització d’Estats Americans (OEA).

A més, el congrés aspira a ser un espai on compartir experiències, aprenentatges, reptes i desafiaments de les administracions públiques, associacions i empreses en la implementació d’aquests objectius i de l’Agenda 2030.

Un aprenentatge des del qual promoure el desenvolupament de polítiques públiques, estratègies i planificacions que canalitzen aquesta dècada marcada per l’acció sostenible.

En aquest esdeveniment, també s’atorgaran reconeixements i distincions a les administracions públiques, entitats del tercer sector, institucions i personalitats que estan realitzant accions concretes amb un impacte directe en la ciutadania. Així doncs, es tractarà d’un esdeveniment multitudinari en el qual es donaran cita nombroses personalitats del panorama nacional i internacional, i en el qual s’establirà una xarxa col·laborativa internacional i de projecció en el sector.

L’alcalde d’Alfafar, Juan Ramón Adsuara, ha assenyalat que, “Alfafar és una ciutat viva, moderna, i amb futur. En el nostre ADN estan els Objectius de Desenvolupament Sostenible, per això, volem escoltar diversos reptes, experiències i objectius i crear així una xarxa internacional de municipis que treballem basant-nos en els ODS”.

Juan Ramón Adsuara ha afegit que, “volem convidar a alcaldes i alcaldesses, d’Iberoamèrica i d’Espanya, a compartir les seues vivències en la Cimera Internacional ODS i Agenda 2030 en l’Àmbit Local”.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.