Ana Rosa Quintana, sobre l’acusació de violació a Neymar: «És un destarifat»

Ana Rosa defensa a Belén Esteban enmig de la polèmica

Ana Rosa Quintana ataca Neymar per com s’ha defés de l’acusació de violació | Telecinco

 

Neymar viu un dels seus pitjors moments fora dels terrenys de joc. El jugador brasiler del PSG va ser denunciat el passat divendres per haver violat a una jove, també del Brasil, en un hotel de París el passat 15 de maig. Davant el gran impacte en els mitjans, el futbolista es va voler defendre publicant imàtgens i fotografies intercanviades entre els dos. Eixa decisió li ha suposat rebre moltes crítiques entre elles la d’Ana Rosa Quintana que el titllava de «destarifat». 

 

La periodista es preguntava, este dilluns en el seu programa de Telecinco, «que pretén provar Neymar amb eixes imàtgens?». Sense posicionar-se obertament sobre els fets, «el que va passar només ho saben ells dos», Quintana acusava el jugador de tindre «una mentalitat masclista» pel mètode triat per a defendre’s.

 

«Si ha comés la violació, que ho pague»

Després que un dels seus col·laboradors explicara que és difícil que els jutjats brasilers –la denuncia es va presentar en Sao Paulo– continuen amb la investigació, la presentadora tornava a intervindre contundentment. «Si ha fet una violació o abús, que siga jutjat i li caiga tot el pes de la llei». 

 

Neymar viu la polèmica concentrar en la seua selecció preparant la Copa Amèrica | Twitter

 

Continuant amb el seu discurs taxatiu, Ana Rosa afirmava que si no és culpable, «eres un destarifat, xicon Perquè eres un futbolista, famós, milionari, carn de canó…». 

 

Arran de la polèmica sorgida, Neymar va acabar esborrant de les seues xarxes socials el vídeo a on es defenia de la presumpta violació. A més d’això, la situació per al futbolista es complicava segons el mitjà brasiler, ‘UOL Esporte’, després que la jove hauria presentat imàtgens del jugador amb actitud agressiva, de grans hematomes en les galtes del cul i les cames i un informe mèdic de les lesions.

 

També et pot interessar… 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.