Neymar, acusat de violar una dona a París, denuncia extorsió

El pare de Neymar assegura que l’han visitat en sa casa en Brasil fent-li saber que «tot és per diners» | CatalunyaDiari.cat

 

Neymar, l’exblaugrana i jugador actual del PSG, ha sigut acusat de violació per una dona, que ha presentat la denúncia en Sao Paulo (Brasil). L’abús hauria tingut lloc el 15 de maig en un hotel de París, segons la denunciant. L’astre del futbol ha negat immediatament els fets en Instagram i s’ha defés de l’acusació explicant que l’estan extorsionant. El brasiler ha difós diferents missatges íntims que la dona li enviava, igual com fotos seues en roba interior i banyador. 

 

En un hotel de París

Segons l’acusació, la dona hauria viatjat a París després que Neymar li comprara els bitllets d’avió per a viatjar a la capital francesa. Els dos brasilers s’haurien conegut a través de les xarxes socials, explica la denunciant. Segons diu, es van vore en l’Hotel Sofitel Paris Arc Du Triomphe, al que Neymar hauria arribat prop de les 20.00 hores, «aparentment, begut».

 

Després d’unes quantes converses i carícies, relata la presumpta víctima, el futbolista s’hauria posat agressiu i l’hauria obligat a mantindre relacions sexuals. La dona afig que no va denunciar-lo en París «per por» i perquè estava «emocionalment afectada».

 

Neymar es defén

L’exblaugrana ha publicat un vídeo de set minuts en Instagram negant els fets. Segons Neymar, l’estan extorsionant, versió que han defés també el pare i representant del jugador. El pare, de fet, assegura que van anar a sa casa en Sao Paulo a fer-li saber que «tot és per diners» i lamenta el gran rebombori que generarà la notícia. Neymar assegura, per tant, que tot és una «trampa en la que ha caigut»

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de 3n310ta ?? neymarjr (@neymarjr) el

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.

El Vila-real acomiada a Alfonso Pedraza després de 15 anys i més de 200 partits

Alfonso Pedraza tanca una etapa de 15 anys al Vila-real, on va arribar amb 15 anys, es va consolidar en el primer equip i va formar part de la generació que va conquistar la Lliga Europa.

La exconcejala d’Urbanisme admet que desconeix si els seus sogres estan empadronats en Els Naus

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant, Rocío Gómez, declara davant la jutge per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques dels Naus i afirma que no sap si els seus sogres complixen el requisit d'empadronament.

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.

Una funcionària revela que l’oferta guanyadora de les VPP d’Alacant va arribar només 24 hores després de publicar-se els plecs

La cap de Gestió Patrimonial de l'Ajuntament d'Alacant declara que la promotora adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan a penes un dia després de publicar-se els plecs, en un cas que manté oberta una causa judicial i una forta polèmica política.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb nou jugadors al final de contracte

El València es juga a Mestalla la seua classificació per a la Lliga Conferència davant el Barcelona en un dol marcat pel possible adeu de fins a nou futbolistes entre cessions i contractes que expiren.

Ford Almussafes obri la negociació del marc laboral per a l’electrificació i el nou Bast

Ford Almussafes i els sindicats UGT i STM han constituït la comissió que negociarà les condicions laborals i salarials a partir de 2027, lligades a l'Acord per l'Electrificació 2030 i al llançament del nou model de la família Bast.