Neymar, acusat de violar una dona a París, denuncia extorsió

El pare de Neymar assegura que l’han visitat en sa casa en Brasil fent-li saber que «tot és per diners» | CatalunyaDiari.cat

 

Neymar, l’exblaugrana i jugador actual del PSG, ha sigut acusat de violació per una dona, que ha presentat la denúncia en Sao Paulo (Brasil). L’abús hauria tingut lloc el 15 de maig en un hotel de París, segons la denunciant. L’astre del futbol ha negat immediatament els fets en Instagram i s’ha defés de l’acusació explicant que l’estan extorsionant. El brasiler ha difós diferents missatges íntims que la dona li enviava, igual com fotos seues en roba interior i banyador. 

 

En un hotel de París

Segons l’acusació, la dona hauria viatjat a París després que Neymar li comprara els bitllets d’avió per a viatjar a la capital francesa. Els dos brasilers s’haurien conegut a través de les xarxes socials, explica la denunciant. Segons diu, es van vore en l’Hotel Sofitel Paris Arc Du Triomphe, al que Neymar hauria arribat prop de les 20.00 hores, «aparentment, begut».

 

Després d’unes quantes converses i carícies, relata la presumpta víctima, el futbolista s’hauria posat agressiu i l’hauria obligat a mantindre relacions sexuals. La dona afig que no va denunciar-lo en París «per por» i perquè estava «emocionalment afectada».

 

Neymar es defén

L’exblaugrana ha publicat un vídeo de set minuts en Instagram negant els fets. Segons Neymar, l’estan extorsionant, versió que han defés també el pare i representant del jugador. El pare, de fet, assegura que van anar a sa casa en Sao Paulo a fer-li saber que «tot és per diners» i lamenta el gran rebombori que generarà la notícia. Neymar assegura, per tant, que tot és una «trampa en la que ha caigut»

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de 3n310ta ?? neymarjr (@neymarjr) el

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Irene Montero contraposa l’orgull del professorat a la vergonya de la Generalitat per la vaga educativa

Irene Montero ha destacat en València l’orgull del professorat de l’escola pública en vaga i ha acusat la Generalitat de actuar amb vergonya davant unes reivindicacions que considera bàsiques per a l’educació valenciana.

A judici a Alacant una parella acusada de matar i esquarterar un home per quedar-se amb la casa

Una parella està sent jutjada amb jurat a l’Audiència d’Alacant acusada de matar i esquarterar el propietari de la vivenda on vivia la dona per quedar-se amb la casa i la pensió. La Fiscalia demana 17 anys de presó per a cadascun, mentre les defenses asseguren que l’home hauria mort per un infart.

Morant assegura que el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell incapaç de gestionar la crisi educativa

Diana Morant afirma que, després de cinc setmanes de vaga de professors a la Comunitat Valenciana, el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell que considera incapaç i desinteressat en gestionar la crisi educativa.

El València Basket busca el 2-0 davant un Joventut esgotat però amb les idees clares

El Roig Arena acollirà divendres el segon partit de la semifinal entre València Basket i Asisa Joventut, amb 1-0 per als taronja i dubtes físics en la Penya després d’un exigent tram final de temporada.

Els sindicats tomben quasi tota l’oferta d’Educació i exigixen més negociació

Els cinc sindicats de la taula docent han rebutjat la major part dels acords parcials plantejats per la Conselleria d’Educació i han demanat reprendre unes negociacions iniciades fa quasi un mes, mentre la consellera defensa que la seua oferta és 'ambiciosa'.

Bernabé veu positiu que Oltra torne a la política si suma el vot d’esquerra a València

La delegada del Govern i candidata del PSPV a l’alcaldia de València, Pilar Bernabé, ha afirmat que està encantada que Mónica Oltra aspire a l’alcaldia si aconseguix unir el vot d’esquerra que ara es perd. També ha defensat que la seua línia roja per a futurs pactes és la intolerància i ha recalcat el lideratge de Diana Morant a la Generalitat.

La falta de jornalers deixa sense collir part de les collites a Alacant

Asaja Alicante alerta que l’escassetat de mà d’obra s’ha convertit en un problema estructural al camp alacantí i ja ha deixat un 10 % de la collita de nísperos sense collir per falta de jornalers.

Pilar Bernabé reivindica el PSOE per la seua rapidesa davant els casos de corrupció

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l alcaldia de València, assegura que se sent orgullosa de militar en un partit que actua amb contundencia i rapidesa davant casos de presumpta corrupcio i carrega contra la gestio del PP en situacions similars.