Neymar, acusat de violar una dona a París, denuncia extorsió

El pare de Neymar assegura que l’han visitat en sa casa en Brasil fent-li saber que «tot és per diners» | CatalunyaDiari.cat

 

Neymar, l’exblaugrana i jugador actual del PSG, ha sigut acusat de violació per una dona, que ha presentat la denúncia en Sao Paulo (Brasil). L’abús hauria tingut lloc el 15 de maig en un hotel de París, segons la denunciant. L’astre del futbol ha negat immediatament els fets en Instagram i s’ha defés de l’acusació explicant que l’estan extorsionant. El brasiler ha difós diferents missatges íntims que la dona li enviava, igual com fotos seues en roba interior i banyador. 

 

En un hotel de París

Segons l’acusació, la dona hauria viatjat a París després que Neymar li comprara els bitllets d’avió per a viatjar a la capital francesa. Els dos brasilers s’haurien conegut a través de les xarxes socials, explica la denunciant. Segons diu, es van vore en l’Hotel Sofitel Paris Arc Du Triomphe, al que Neymar hauria arribat prop de les 20.00 hores, «aparentment, begut».

 

Després d’unes quantes converses i carícies, relata la presumpta víctima, el futbolista s’hauria posat agressiu i l’hauria obligat a mantindre relacions sexuals. La dona afig que no va denunciar-lo en París «per por» i perquè estava «emocionalment afectada».

 

Neymar es defén

L’exblaugrana ha publicat un vídeo de set minuts en Instagram negant els fets. Segons Neymar, l’estan extorsionant, versió que han defés també el pare i representant del jugador. El pare, de fet, assegura que van anar a sa casa en Sao Paulo a fer-li saber que «tot és per diners» i lamenta el gran rebombori que generarà la notícia. Neymar assegura, per tant, que tot és una «trampa en la que ha caigut»

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de 3n310ta ?? neymarjr (@neymarjr) el

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.

Condemnat a més de dos anys de presó un policia que va fingir el robatori de la seua moto per a cobrar l’assegurança

L'Audiència Provincial de València imposa dos anys i un mes de presó a un agent que va fingir el robatori de la seua motocicleta per a cobrar més de 13.200 euros del segur, encara que la pena queda suspesa.

El Govern central confirma que seguix avant la nova Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant

La delegada del Govern assegura que la nova Comandància de la Guàrdia Civil d'Alacant continuarà la seua tramitació en figurar en el Pla d'Infraestructures Estratègiques i comptar ja amb terrenys.

El PSPV suspén la seua reunió amb Mompó després del pacte pressupostari entre PP i Vox

El PSPV de la Diputació de València cancel·la la reunió amb Vicent Mompó en considerar que el pacte pressupostari entre PP i Vox compromet els comptes provincials i exigix explicacions per la gestió de la dana en lHorta.

El Congrés cita a María José Catalá i Virginia Barcones per la riuada de la dana

La comissió de la dana en el Congrés interrogarà el 15 de juny a l'alcaldessa de València, María José Catalá, i a la responsable de Protecció Civil, Virginia Barcones, per la riuada del 29 d'octubre de 2024.

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus després de donar suport a la proposta d’Educació

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus de Castelló després de recolzar la proposta salarial de la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

La jutgessa de la DANA torna a citar com a testimoni a Vicent Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA torna a citar com a testimoni al president de la Diputació de València, Vicent Mompó, després de la declaració de l'alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado.