Piqué i Shakira causen furor en la xarxa amb una curiosa foto presumint d’amor

Shakira guanyava, ara fa dos anys, 130.000 euros al dia

La parella, sempre en l’ull de l’huracà, no dubta en compartir moments en família en Instagram   | GTRES

 

Piqué i Shakira tornen a la càrrega causant furor en la xarxa amb una nova foto junts. La parella disfruta de les vacacions, com no podia ser d’una altra manera, practicant deport. Pareix ser que han agarrat afició pel Paddle Surf i s’ho passen d’allò més bé. Diversió i molt d’amor és el que desprén la nova imatge que la colombiana més top ha compartit en el seu Instagram. Però el que ha generat rebombori, de fet, són els comentaris que es dediquen entre els dos.

 

 

La cantant, abraçada amb efusivitat a Piqué, s’ha declarat ‘coala’. I el futbolista no ha dubtat en compartir també l’amorosa foto atribuint-se el paper d”arbre’. Una combinació australiana perfecta que pareix que s’assimila a la relació que manté la parella, més unida que mai.

 

 

Les bromes dels usuaris a Piqué

Les dos publicacions han revolucionat la xarxa però, en concret, el comentari de Piqué, ha propiciat a una onada de bromes per part dels usuaris –la majoria futbolístiques– arran de la mala ratxa viscuda pel Barça en el final de la temporada.

 

 

 

 

 

També et pot interessar…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Va unir Municipalista porta a les Corts més de 11.000 firmes per a rebaixar la barrera electoral del 5 al 3 per cent

Va unir Municipalista registra en Les Corts més de 11.000 firmes per a tramitar una iniciativa legislativa popular que rebaixe la barrera electoral del 5 al 3 per cent i compute els vots per província.

CCOO denuncia que l’Hospital de Sagunt va derivar en 2025 més de 14.000 proves diagnòstiques a la sanitat privada

CCOO assegura que el Departament de Salut de Sagunt va derivar en 2025 més de 14.000 proves diagnòstiques a la sanitat privada, mentres l'hospital defén que la mesura ha reduït les llistes d'espera.

Compromís tanca files amb Mónica Oltra i l’assenyala com a futura alcaldessa de València

Joan Baldoví i Papi Robles destaquen el consens intern en Compromís perquè Mónica Oltra encapçale la candidatura a l'Alcaldia de València i descarten una fractura en la coalició.

PSPV i Compromís reclamen que Barcala, Camarero, Mazón i Pérez Llorca declaren en la comissió de VPP d’Alacant

PSPV i Compromís registren en Les Corts un pla de treball que exigix la compareixença de Barcala, Camarero, Mazón i Pérez Llorca en la comissió sobre l'adjudicació irregular de VPP a Alacant.

València declara ZAS en Russafa i endurix les normes per a l’hostaleria i la neteja urbana

L'Ajuntament de València aprova la declaració de zona acústicament saturada en Russafa, amb límits a l'hostaleria i l'oci nocturn, i una nova ordenança que endurix les multes per embrutar la via pública.

Etta Eyong afronta un retorn amarg a la Ceràmica sense marcar des d’octubre

Etta Eyong torna a la Ceràmica com a davanter del Llevant en la seua pitjor ratxa golejadora, més de sis mesos sense veure porta en LaLiga després d'un inici explosiu amb Vila-real i Llevant. El seu paper actual, a l'ombra d'altres atacants, contrasta amb el protagonisme que va tindre al principi de la temporada.

Salva Gomar seguirà al capdavant de la FFCV fins a 2030 després de ser reelegit

Salva Gomar ha sigut reelegit president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana per al període 2026-2030, encadenant així el seu tercer mandat al capdavant de l'organisme federatiu.

El ple d’Alacant tomba les propostes de Vox i PP sobre prioritat nacional i immigració

L'Ajuntament d'Alacant ha rebutjat les declaracions institucionals de Vox sobre prioritat nacional i la del PP que demanava una immigració legal, ordenada i segura, després d'un intens debat polític en el ple.