Piqué i Shakira causen furor en la xarxa amb una curiosa foto presumint d’amor

Shakira guanyava, ara fa dos anys, 130.000 euros al dia

La parella, sempre en l’ull de l’huracà, no dubta en compartir moments en família en Instagram   | GTRES

 

Piqué i Shakira tornen a la càrrega causant furor en la xarxa amb una nova foto junts. La parella disfruta de les vacacions, com no podia ser d’una altra manera, practicant deport. Pareix ser que han agarrat afició pel Paddle Surf i s’ho passen d’allò més bé. Diversió i molt d’amor és el que desprén la nova imatge que la colombiana més top ha compartit en el seu Instagram. Però el que ha generat rebombori, de fet, són els comentaris que es dediquen entre els dos.

 

 

La cantant, abraçada amb efusivitat a Piqué, s’ha declarat ‘coala’. I el futbolista no ha dubtat en compartir també l’amorosa foto atribuint-se el paper d»arbre’. Una combinació australiana perfecta que pareix que s’assimila a la relació que manté la parella, més unida que mai.

 

 

Les bromes dels usuaris a Piqué

Les dos publicacions han revolucionat la xarxa però, en concret, el comentari de Piqué, ha propiciat a una onada de bromes per part dels usuaris –la majoria futbolístiques– arran de la mala ratxa viscuda pel Barça en el final de la temporada.

 

 

 

 

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

El dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó es bolca a frenar l’avanç cap a la serra d’Espadà

Els equips d’extinció concentren hui els treballs entre Tales i Alcudia de Veo per evitar que el foc arribe al parc natural de la serra d’Espadà. La població desallotjada de la Vall d’Uixó ha pogut tornar a casa en un operatiu coordinat.

Fi del confinament a la Vall d’Uixó per l’incendi forestal

La Generalitat ha alçat este dimarts el confinament de la Vall d'Uixó decretat per l'incendi forestal, encara actiu, que va obligar a evacuar unes 16.000 persones en una vintena de municipis i a confinar també Onda i Betxí. Les restriccions de mobilitat es mantenen en la resta de localitats afectades almenys fins a les 23.59 hores d'este dimarts.

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.
FILMOTECA D'ESTIU