Piqué i Shakira causen furor en la xarxa amb una curiosa foto presumint d’amor

Shakira guanyava, ara fa dos anys, 130.000 euros al dia

La parella, sempre en l’ull de l’huracà, no dubta en compartir moments en família en Instagram   | GTRES

 

Piqué i Shakira tornen a la càrrega causant furor en la xarxa amb una nova foto junts. La parella disfruta de les vacacions, com no podia ser d’una altra manera, practicant deport. Pareix ser que han agarrat afició pel Paddle Surf i s’ho passen d’allò més bé. Diversió i molt d’amor és el que desprén la nova imatge que la colombiana més top ha compartit en el seu Instagram. Però el que ha generat rebombori, de fet, són els comentaris que es dediquen entre els dos.

 

 

La cantant, abraçada amb efusivitat a Piqué, s’ha declarat ‘coala’. I el futbolista no ha dubtat en compartir també l’amorosa foto atribuint-se el paper d»arbre’. Una combinació australiana perfecta que pareix que s’assimila a la relació que manté la parella, més unida que mai.

 

 

Les bromes dels usuaris a Piqué

Les dos publicacions han revolucionat la xarxa però, en concret, el comentari de Piqué, ha propiciat a una onada de bromes per part dels usuaris –la majoria futbolístiques– arran de la mala ratxa viscuda pel Barça en el final de la temporada.

 

 

 

 

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.