13.9 C
València
Diumenge, 26 octubre, 2025

Colp per a Ángela Molina: Mor la seua mare i dona d’Antonio Molina

 

Ángela Tejedor Capità, la mare d’Ángela Molina i dona del ‘gran’ Antonio Molina ha mort als 88 anys d’edat en el seu refugi d’Eivissa envoltada dels seus éssers estimats.

La matriarca d’este reconegut clan familiar portava temps amb una salut delicada i finalment ha mort este dissabte, 22 de maig, per causes naturals, segons la informació que ha avançat ‘La Razón’.

La dona ha mort en la més estricta intimitat en companyia de molts dels seus familiars a Eivissa. El seu cos serà traslladat durant els pròxims dies a Madrid, on serà enterrada en el cementeri de Fuencarral al costat de les restes del seu marit.

Més de 40 anys d’amor i 8 fills

 

La història d’amor d’Ángela Tejedor i d’Antonio Molina, el reconegut cantant de copla, va ser digna d’una comèdia romàntica. Es van conéixer en 1951 i poc després van contraure matrimoni. Junts van tindre huit fills: Antonio, Juan Ramón, Ángela, José Alberto, Paula, Miguel, Mónica i Noel.

Tots ells s’han dedicat, d’una manera o d’una altra, al món de l’espectacle, encara que sense cap dubte la que més reconeixement ha obtingut ha sigut Ángela.

L’actriu ha sigut guardonada recentment amb un Goya d’Honor a la seua trajectòria en la cerimònia que es va celebrar de manera telemàtica a Màlaga.

«Només perquè he rebut tant de la vida, trobe esta nit el valor de dirigir-me a vosaltres. Vull donar gràcies a Déu per l’amor… Quan us parle dels meus pares m’envaeix l’amor. Este Goya és vostre. Este Goya és de tota la meua família, ells saben que són el meu cor», va dir després de rebre el premi.

Encara que és la que més fama ha obtingut, no ha sigut l’única. Els seus germans, Mónica Micky, també han aconseguit gran popularitat gràcies als seus treballs en la interpretació i en el món de la música.
Ángela Tejedor i Antonio Molina van gaudir de la seua història d’amor durant més de 40 anys, fins que la mort del cantant de copla els va separar en 1992.

Emotiva i familiar acomiadament

 

Els huit fills del matrimoni estaven molt units a la seua mare i ara la seua defunció ha causat un gran dolor en ells. Els huit s’han desplaçat fins a Eivissa, on residia Ángela Tejedor des de feia anys, per a poder acomiadar-se de la seua progenitora.

L’illa es va convertir en el gran refugi de la dona d’Antonio Molina, qui des de la defunció del seu espòs va intentar romandre en un segon pla a pesar la gran popularitat del seu marit, dels seus fills i de diversos dels seus nets.

La família va viure un dels moments més complicats l’any 1992 quan va perdre la vida el patriarca del clan i posteriorment en el 2005 quan va morir Noel, el fill de José Alberto, en patir un accident en la mar que li va arrabassar la vida. Ara han lamentat la pèrdua d’Ángela Tejedor. Encara que de moment ni els seus fills, ni els seus nets, entre els quals cal destacar a noms tan reconeguts com Olivia Molina o Candela Coronado, s’han pronunciat sobre esta esquinçadora notícia.

L’única que ha deixat entreveure que no està travessant un bon moment personal ha sigut Andrea Molina. L’actriu ha compartit una publicació en el seu compte d’Instagram este diumenge, 23 de maig, amb una frase amb la qual ha demostrat que no ho està passant bé.

«Als dies grisos com hui se’ls guanya la partida amb un bon somriure», ha escrit la filla de Micky MolinaLydia Bosch en les seues xarxes socials al costat d’una instantània seua.

Últimes notícies

Taylor seca a Hunt en el tercer quart i el València Basket guanya el dol d’invictes (102-90)

La defensa de Taylor sobre Hunt en el tercer quart va frenar al Joventut i va obrir un avantatge definitiu. Montero va rematar amb penetracions en la seua estrena en el Roig Arena.

Treballadors d’À Punt critiquen l’emissió de bous enfront de la protesta per la DANA i la gestió de Mazón

La plantilla d'À Punt ha difós un escrit en el qual reprova que es programara una correguda de bous durant la manifestació per la DANA. L'adreça sosté que la cobertura va ser adequada en informatius, ràdio, web i xarxes.

El torneig ‘Tornem!’ culmina el retorn del futbol a la zona zero de la dana un any després

L'estadi Vicente Moreno de Massanassa va acollir el torneig de futbol 8 'Tornem!' per a commemorar un any de la riuada que va colpejar comarques valencianes. La cita va reunir seleccions sub12 i alevins de clubs de la Comunitat, malgrat la pluja, com a símbol del retorn a la normalitat.

Voluntaris i veïns reten homenatge a les víctimes de la DANA amb una cadena humana a Paiporta

Voluntaris i veïns han format una cadena humana amb veles a banda i banda del barranc de Poio a Paiporta per a recordar a les víctimes de la DANA. L'acte ha inclòs un minut de silenci, lectura de manifest i música en directe.

Taylor va assecar a Hunt en el tercer quart i el València Basket va guanyar al Joventut (102-90)

El València Basket es va imposar 102-90 al Joventut en el dol d'invictes gràcies a un tercer quart clau en el qual Taylor va apagar a Hunt i Montero va obrir la bretxa.

Mazón va acompanyar a Maribel Vilaplana a un aparcament a les 18.45 el dia de la DANA

El president va eixir del restaurant El Ventorro al costat de la periodista i la va acompanyar fins a un aparcament pròxim; després es va dirigir només al Palau. El detall, no conegut fins ara, encaixa la cronologia d'eixa vesprada i arriba abans de la declaració de Vilaplana citada per al 3 de novembre.

Vila-real i la selecció femenina valenciana regnen en el Torneig Tornem

El Vila-real aleví va guanyar la final en els penals (5-3) després d'un dol molt igualat; la selecció femenina valenciana sub-12 va véncer 6-1 a l'Elx. Més de 700 persones van seguir el torneig a Massanassa.

Treballadors d’À Punt critiquen l’emissió de bous en lloc de la manifestació per la DANA

Treballadors d'À Punt han denunciat l'emissió d'una correguda de bous coincidint amb la manifestació per la DANA a València. L'adreça sosté que la cobertura va ser adequada en informatius, ràdio, web i xarxes.