12 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Antonio Canales, nou col·laborador de ‘Sálvame’

Antonio Canales va tornar el divendres a Telecinco, concretament a ‘Sábado Deluxe’ per a sotmetre’s al polígraf de Conchita.

Però abans, va tindre l’oportunitat de parlar en directe amb Rocío Carrasco, que va telefonar al programa per a comunicar-se amb María Teresa Campos.

D’esta manera, Canales i Carrasco, entre afalacs, bromes i mirades al passat, van poder deixar clar la bona relació que hi ha entre tots dos. I és que, la polèmica va saltar després que el ballarí diguera en ‘Supervivientes’ que a penes coneixia a Fidel Albiac i a Rocío Carrasco, portant la contrària així a la protagonista de Rocío, contar la verdad para seguir viva. “Et volem molt. No es pot ballar millor en l’univers”, va dir ella.

Després, va començar el polígraf de l’artista, amb una incisiva Conchita, que va declarar que “ni els ballarins poden amb el polígraf”, davant alguna mentida detectada, com quan va assegurar que no es considerava millor ballarí que Rafael Amargo i Joaquín cortés.

També va dedicar gran part a parlar dels que van ser els seus vicis, com les drogues i el joc, i va recordar l’humil que havia sigut la seua infància i el molt que s’havien esforçat els seus pares perquè la família tirara avant. No obstant això, el més inesperat va arribar al final de l’entrevista.

Quan ja s’estava acomiadant, Jorge Javier Vázquez va anunciar que Antonio Canales és el nou col·laborador de ‘Sálvame’, alguna cosa que va alegrar molt als comentaristes allí presents, com Kiko Matamoros i Lydia Lozano. “M’agradaria tindre una secció que tracte sobre el que jo controle, la cultura, però des del punt de vista de la premsa del cor”, va avançar.

Últimes notícies

El Banc d’Aliments i el València CF renoven la seua labor solidària amb la ‘Nit de Nadal’

El València CF, a través de la seua fundació, ha reeditat la 'Nit de Nadal' al costat del Banc d'Aliments amb repartiment de productes nadalencs i joguets. L'acció reforça el seu compromís social i l'acompanyament a famílies en estes dates.

Obres i finançament del Nou Mestalla marquen el 2025 del València amb Kiat Lim

El València va reactivar les obres del Nou Mestalla i va tancar un finançament clau per a completar l'estadi i reestructurar el seu deute. L'any també va estar marcat per la presidència de Kiat Lim i una junta amb crítiques de part de l'afició.

El PP atribuïx al ‘odi de l’independentisme’ l’atac a la seua seu de Finestrat

El PP de la Comunitat Valenciana ha condemnat l'atac nocturn contra la seua seu a Finestrat i l'ha vinculat al 'odi de l'independentisme' cap al valencià. La formació assegura que fets similars s'han repetit en l'últim any i reclama una condemna unànime.

Els detinguts pels homicidis en una vivenda d’Elx passen a disposició judicial després de dos intents previs d’ocupació

Els dos arrestats per la mort de dos hòmens en una vivenda d'Elx han passat a disposició judicial després de declarar davant la Guàrdia Civil. Es van atrinxerar durant hores i havien intentat ocupar la casa en dos ocasions anteriors.

Bragarnik va afermar a l’Elx el seu model esportiu i de gestió en 2025

En 2025, l'Elx va viure el seu millor any amb Bragarnik: ascens, joc recognoscible i deute saldat van impulsar reformes, rècord d'abonats i projecció internacional.

El Llevant sondeja el mercat d’extrems a l’espera de l’anàlisi de Luís Castro

Cuer en l'aturada nadalenca, el Llevant explora reforços de banda per a gener i supedita les decisions al diagnòstic de Luís Castro.

Ferrero, sobre la seua ruptura amb Alcaraz: ‘Estic dolgut però tranquil per haver fet els deures’

Juan Carlos Ferrero admet que la separació amb Carlos Alcaraz li deixa 'dolgut', però amb la tranquil·litat d'haver complit els objectius. No tanca la porta a tornar a treballar amb el murcià i confia que el canvi no afecte el seu rendiment.

el Japó es rendix davant les slippers valencianes amb sola de pneumàtic i ressons venecians

La firma Muné ha adaptat el calçat venecià a unes slippers amb sola de pneumàtic reciclat i plantilla de gel, i ha aconseguit obrir mercat al Japó amb un punt fix en Aichi.