16 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Detingut després d’intentar llevar-li l’arma a un policia local d’Elx

 

La Policia Local va detindre la vesprada del passat dilluns 16 d’agost a un home per tractar de robar l’arma reglamentària a un agent de la patrulla. El subjecte va ser vist consumint alcohol i substàncies estupefaents en un parc als voltants del Carrer Diagonal.

 

Els policies es van acostar a l’home en detectar aquesta conducta i li van demanar que s’identificarà. L’implicat es va negar diverses vegades a fer-ho propiciant insults als agents i fent cas omís als advertiments dels mateixos si seguia amb aqueix mateix comportament . Lluny de canviar la seua actitud, l’home va arribar a amenaçar a la patrulla desitjant la mort dels agents. Després de la negativa reiterada a identificar-se, l’implicat va ser portat al cotxe patrulla i traslladat a dependències policials.

 

En arribar allí, els agents van procedir a fer-li a l’home l’escorcoll superficial de seguretat. Durant aquest procés, l’home es va tornar cap a un membre de la Policia Local i va intentar sostraure-li l’arma de la funda sense èxit degut al mecanisme de seguretat d’aquesta. Els agents van reduir a l’home immediatament i l’individu va acabar detingut.

Últimes notícies

Finestrat reorganitza el govern local amb dos noves regidories

La nova alcaldessa, Nati Algado, ha reordenat l'equip de govern amb dos regidories inèdites i canvis d'àrees per a obrir una nova etapa de gestió.

Detinguts els dos atrinxerats a Elx després de matar a dos hòmens i deixar greu a un tercer

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens que s'havien atrinxerat en una vivenda d'Elx. Abans havien apallissat fins a la mort a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

Pérez Llorca subratlla el compromís del Consell amb Alacant i l’impuls a l’estació central del TRAM

El president ha reafirmat el suport de la Generalitat als projectes clau de la ciutat, amb l'estació central del TRAM com a eix intermodal. Via Parc fixa l'objectiu d'iniciar el seu desenrotllament l'any vinent després de resoldre's la titularitat dels sòls.

Pérez Llorca condiciona el congrés del PPCV a l’avanç de la reconstrucció i apunta a 2026

Pérez Llorca ha supeditat el congrés regional del PPCV a l'avanç de la reconstrucció després de la DANA i ha fixat com a horitzó 2026 si no hi ha contratemps. També ha defés una gestora integradora i ha restat importància a la seua candidatura.

PSPV i EUPV demanen la dimissió de l’alcalde de Jérica imputat per agressió sexual a menors

PSPV-PSOE i EUPV han exigit la dimissió de l'alcalde de Jérica, Jorge Peiró, imputat per una presumpta agressió sexual a dos menors, i han demanat al PP actuar. Reclamen claredat sobre quan es va conéixer la investigació i proposen un ple extraordinari per a abordar la crisi.

PP i Vox aproven el pressupost de Castelló per a 2026: més de 253 milions

El ple municipal ha validat els comptes de 2026, per damunt de 253 milions, amb la majoria de PP i Vox i el rebuig de PSPV-PSOE i Compromís. L'oposició ha qüestionat previsions i implementació.

L’Audiència de València rebutja imputar al president de la CHJ en la causa de la DANA

L'Audiència de València ha confirmat la negativa de la jutgessa a investigar al president de la CHJ en la causa per la DANA. El tribunal centra la responsabilitat en els qui van dirigir l'emergència i en l'ús d'alertes i informació disponible.

El Govern destina 42,6 milions a regenerar platges valencianes

El Miteco finançarà obres per 42.659.244,47 euros per a revertir la regressió costanera en diversos trams del litoral valencià. El contracte ja s'ha firmat.