12.9 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Un home atropella a la seua exparella i després se suïcida en Silla

 

Un home ha atropellat amb el seu cotxe la motocicleta en la que viatjava una dona, de la que tenia una ordre d’allunyament, que sigut traslladada en estat greu a l’Hospital General de València, mentres que ell s’ha suïcidat posteriorment tirant-se a l’autovia.

 

Segons han confirmat fonts de la investigació, els fets s’han produït esta vesprada de divendres quan el cotxe que conduïa l’agressor ha atropellat la motocicleta de la dona en un pont de l’autovia V-31 a l’altura del terme municipal de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València).

 

Posteriorment, s’ha informat de l’atropellament d’un vianant en el quilòmetre 3 de la mateixa via, a l’altura de la localitat de Silla, en l’Horta Sud (València).

 

La Guàrdia Civil, que s’ha fet càrrec de la investigació, ha comprovat que els dos successos podien tindre relació, ja que sobre l’agressor constava una ordre d’allunyament de la víctima.

 

La dona ha sigut traslladada en estat greu a l’Hospital General de València, mentres que l’agressor ha mort en l’atropellament, que ha sigut considerat un suïcidi.

Últimes notícies

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

La Comunitat Valenciana ha sumat 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% dels 425,4 milions jugats. La Grossa no ha tocat, però els premis s'han repartit en múltiples localitats, amb especial pes a Alacant.

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.

La Comunitat Valenciana gana 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

En un sorteig sense Grossa a la regió, la Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions, el 11,13% del gastat. Teulada-Moraira, Alcoi i Elda concentren premis.