13.2 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Mor el bebé després de la forta pallissa que li ha pegat son pare en Almassora

 

Actualització 15/09/2020 a les 13.37 hores. El bebé de 10 mesos que ha patit este diumenge una brutal agressió per part de son pare en Almassora, la Plana Alta (Castelló), ha mort a causa de les lesions irreversibles segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’.

 

Actualització 15/09/2020 a les 12.52 hores. Una ordre judicial ha ordenat l’entrada en presó del pare que ha deixat en estat crític al seu bebé de 10 mesos en Almassora, la Plana Alta (Castelló). Quant a la mare, al ser menor d’edat, ha sigut ingressada en un centre de menors.

 

Un pare pega una brutal pallissa al seu bebé de 10 mesos

Este matí de diumenge s’ha produït una brutal agressió en una casa del carrer de Sant Pere de la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), quan un pare ha deixat en estat de mort clínica a la seua filla, un bebé de 10 mesos, després de pegar-li una gran pallissa. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, tant el pare com la mare estan detinguts a conseqüència de la pallissa que li han pegat al bebé, qui està ingressat en estat crític en l’hospital General de Castelló de la Plana. Segons pareix, l’agressió s’ha descobert després de què els pares portaren al bebé a la seua pediatra, ja que les lesions que tenia la xiqueta no podien ser d’un accident. A demés, des de pediatria apunten que ja hi havia obert un expedient als pares per maltractament a la seua filla.

 

Després de fer les primeres investigacions, tot apunta que el pare, de 20 anys, va agarrar al bebé i li va pegar amb violència contra els barrots del bressol perquè la xiqueta no parava de plorar. Quan arribaren a l’hospital, els sanitaris confirmaren que les lesions eren causa d’una agressió i no d’un accident, encara que els pares explicaren que la xiqueta havia caigut del bressol.

 

El bebé presenta lesions irreversibles

Davant d’esta situació, els professionals mèdics de l’hospital van avisar al jutjat de guàrdia i a agents de la Guàrdia Civil, qui van detindre al pare i a la mare, qui té 17 anys, per un presumpte delicte d’assassinat en grau de temptativa en l’àmbit familiar.

 

Quant al bebé, a pesar de la ràpida intervenció dels equips mèdics, no hi ha moltes probabilitats de què puga sobreviure, ja que les lesions són irreversibles.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.

Danjuma i Thierry seguixen sense entrenar-se i són dubte per al derbi davant el Llevant

L'extrem neerlandés i el lateral portugués van treballar al marge per tercer i segon dia, respectivament, i la seua presència en el Ciutat de València va quedar en l'aire.