16 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Bigote Arrocet s’acomiada de ‘Secret Story’ matant i atacant a les Campos

 

Poc ha durat l’aventura d’Edmundo Arrocet en ‘Secret Story’ -La casa de los secretos-. El temps just per a esvalotar el galliner.

Bigote era expulsat del concurs i, una vegada més, el programa va jugar amb l’audiència traient a Terelu del plató uns minuts abans, evitant així una trobada que havia sigut anunciat a so de bombo i platerets.

«Ha caigut una tempesta tremenda i m’han dit que tens la roba penjada», va dir Jorge Javier Vázquez. I l’excusa va servir perquè la periodista isquera per cames. És clar que eixa reunió val massa per a balafiar-la així.

Després de la seua expulsió de ‘Secret Story’, Bigote Arrocet manté la versió que ha donat de la seua ruptura amb María Teresa Campos. És més, respon a les crítiques que ha rebut de les seues filles, Carmen Borrego i Terelu Campos, recordant que a qui anomenen “desgraciat” els ha ajudat molt. A més, sembra el dubte sobre elles…

 

 

La versió completa de la ruptura amb María Teresa Campos

 

Bigote va trencar un silenci de més de dos anys amb la seua entrada a la casa de ‘Secret Story’. Res més arribar va desmentir el que s’havia comptat d’ell: que havia deixat la seua relació amb María Teresa Campos a través d’un missatge de whatsapp.

«No em vaig anar a la francesa. S’haurà oblidat Teresa de la primera part», va explicar Arrocet davant la primera qüestió del presentador que volia saber si era cert que havia deixat a María Teresa Campos per Whatsapp. I no, el còmic no estava per la labor d’acceptar allò.

«Era el dia del meu aniversari i havia d’haver vingut amb mi al lliurament d’un premi europeu que em donaven, i després anar-nos plegats a Màlaga. Però discutim i ja era la tercera vegada que ho féiem. Li vaig dir que a mi mai m’ha agradat barallar, així que m’anava. Eixa nit se celebrava el meu aniversari i li vaig tocar a la porta a veure si volia eixir i no va contestar. I l’endemà li vaig dir que havia sigut molt feliç amb ella i vaig marxar», argumentava seré.

«Jo em vaig anar de la meua casa molt jove pel mateix, per discussions, i ja no estic per a discutir a la meua edat», explicava Bigote afirmant que pensava que María Teresa no havia sigut just amb ell. Llavors, per a animar la cosa, li van posar les imatges en les quals les filles de la veterana comunicadora li titllaven de «mentider» i fins li deien «desgraciat».

Sense perdre les formes, però visiblement enutjat, l’humorista va atacar. «Molt bonic. Em sembla molt bé, que diguen el que vulguen, però això no és veritat. Està tot escrit i parlat. Així que si volen més marxa, la tindran», va avisar.

Arrocet lamentava que la gran perjudicada en esta guerra siga precisament María Teresa Campos i començava la rèplica. «Dels quasi sis anys que he estat amb Teresa hauran anat a visitar-la onze vegades. Estava jo tot el dia amb ella. Les filles anaven poc a veure a la mare i ella no es queixa perquè les adora», acusava. I centrava els seus míssils en Carmen Borrego.

«S’oblida Carmencita, quan em diu desgraciat, que jo li vaig aconseguir treball al seu marit i a la seua filla», revelava. I tirava d’ironia: «Així que jo soc ara el dolent de la pel·lícula… Em fa riure».

 

La reacció de Bigote Arrocet

 

«Em sembla molt bonic i molt bé, que diguen el que vulguen, però la veritat no és, tot està escrit i parlat, així que si volen més marxa, perquè la tindran, però ací l’única que pateix és Teresa», responia ell.

A més, adjudicant-se el desqualificatiu, recordava a Carmen: «Que compten les coses dolentes que ha fet el desgraciat, dels sis anys que he estat amb Teresa, hauran anat a visitar a la seua mare, com a molt, onze vegades, jo estava tot el dia. La que més ha anat és Alejandra”.

És més, Bigote justificava les seues absències per motius laborals i explicava que va renunciar a un viatge a Austràlia perquè Teresa no li acompanyava. No obstant això, Bigote es negava a dir si la presentadora es queixava d’esta situació: «Teresita adora a les seues filles, però jo estava amb ella 24 hores al dia a la casa».

A més, aprofitava per a recordar a Carmen que els va trobar treball al seu marit i a la seua filla. I no sols a ella, també li va facilitar un treball referent a joies a Terelu a través d’un amic seu.

«Mare de Déu la que has embolicat hui!», comentava Jorge Javier emportant-se les mans al capdavant. Metralla per al ‘salseo’ que alimentarà els programes de la cadena les pròximes setmanes.

«Algun dia tindré una conversa amb Teresa», va resoldre l’actor. I d’altra banda, Frigenti continua fent-la grossa dins de la casa aconseguint ser el més odiat del lloc.

El col·laborador de ‘Sálvame’ es va deslliurar de l’expulsió, però continua estant nominat, esta vegada al costat de Lucca Onestini i Sandra Pica. A veure què passa.

 

Terelu Campos abandona el plató de ‘Secret Story’

 

Minuts abans de l’arribada de Bigote Arrocet després de la seua expulsió, Jorge Javier Vázquez interrompia el programa per a donar un avís a Terelu: «Ha caigut una tempesta i m’han telefonat de la teua casa que tens roba tendida, que et vages per a recollir-la»; “mare meua!”, deia ella mentre s’anava corrent de plató.

 

Últimes notícies

Oyarzabal rescata a la Reial Societat amb un penal a Elx (1-1)

Un penal transformat per Mikel Oyarzabal a dos minuts del final ha permés a la Reial Societat empatar en el Martínez Valero. L'Elx continua invicte a casa, encara que acumula cinc jornades sense guanyar.

Rosalía estrena en directe LUX en Los40 Music Awards amb orquestra i veles

L'artista ha presentat per primera vegada en viu el seu quart àlbum en el Roig Arena de València amb 'Relíquia' com a obertura, orquestra i ciris. El públic ha embogit amb un xou breu i intens.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena el dia que estrena LUX

La cantant ha acaparat l'atenció en Los40 Music Awards Santander 2025 amb una arribada que va paralitzar la catifa roja, coincidint amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX.

Rescaten a diverses persones i dos gossos en un incendi a Vinaròs: cinc ferits

Els bombers han evacuat a tres persones d'un tercer pis —una amb mobilitat reduïda— i a dos ocupants del quart, a més de dos gossos. Quatre han patit inhalació de fum i una dona presenta cremades de segon grau.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena a València amb l’estrena de LUX

L'arribada de Rosalía a Los40 Music Awards 2025 ha detingut la catifa roja en el Roig Arena i ha coincidit amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX. Col·legues com Bombai i Nil Moliner han elogiat el disc i el significat de celebrar la gala a València.

Vox demana al PP que propose un candidat per a rellevar a Mazón en la Generalitat Valenciana

Vox ha demanat al PP que designe un candidat a la Generalitat Valenciana per a negociar amb ell les polítiques del nou Executiu. La petició arriba després de la dimissió de Mazón i la publicació en el BOE del seu cessament.

Sánchez demana eleccions a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria negacionista

El president del Govern ha reclamat comicis a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria de PP i Vox, a la qual ha vinculat amb l'impacte de la dana. Ha advertit que les negociacions entre els dos partits poden desmantellar l'agenda climàtica al Mediterrani.

Cinc anys de presó per agredir sexualment a la seua neta durant sis anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys de presó a un home per una agressió sexual continuada a la seua neta entre els 4 i 10 anys. La fallada afig allunyament, llibertat vigilada i indemnització.