13.7 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

El ‘bou en corda’ envestix i deixa una dona amb lesions facials a Ontinyent

Una dona ha resultat ferida amb diverses lesions en la cara després de ser envestida per un bou en els festejos taurins d'Ontinyent, a la Vall d'Albaida. El 'Bou en Corda' de les festes patronals de la Puríssima d'Ontinyent han acabat amb 18 atencions mèdiques al llarg dels tres dies de festejos, des del divendres fins al diumenge. La lesió d'aquesta dona és de les més greus registrades, ja que va ser envestida pel bou i en conseqüència va patir lesions en la cara de gravetat per la qual cosa va haver de ser traslladada a l'Hospital la Fe de València. La dona va ser agafada pel bou en l'acte de dissabte per la vesprada, quan es trobava en la zona del pub Almàssera, prop del pont Vell. L'animal la va envestir i la va estavellar diverses vegades contra la paret, la qual cosa va ser el que li va produir les ferides en la cara. A continuació la dona va ser atesa pels sanitaris de l'ambulància preparada per a tal efecte, i a continuació la portaren a l'hospital d'Ontinyent. Poc després fou traslladada a l'Hospital la Fe de València per la gravetat de les ferides. Segons han informat fonts municipals, la dona tenia ferida la mandíbula i els pòmuls, i el mateix dissabte es va arribar a parlar del fet que podria perdre un ull, encara que, segons altres fonts, la dona no hauria patit ferides oculars.

El dissabte durant els festejos de la vesprada va ser quan més ferits hi va haver, en total deu, huit lleus i dos greus. Un d'ells fou el cas d'aquesta dona i l'altre ferit greu fou un xic amb una possible fractura de costella, que va ser traslladat a l'hospital d'Ontinyent. Ahir dilluns se li va donar l'alta, segons fonts municipals. Dissabte al matí el 'bou en corda' va produir tres ferits lleus, i divendres amb el 'bou embolat' va haver cinc atencions sanitàries a participants amb ferides lleus, mentre que el festeig de diumenge, que tancava el 'bou en corda' d'aquest 2018 va concloure sense atencions sanitàries. El 'bou en corda' ha concentrat durant tres dies a milers de persones en aquestes festivitats a Ontinyent, amb una 'vaquilla' i sis bous.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.