18.7 C
València
Dimarts, 11 novembre, 2025

Sanitat notifica 32 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimarts, 19 de gener, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 32 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 4 en Castelló, 4 en Alacant i 24 en València.

 

A continuació, els 32 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 12 focus. A demés, cal destacar la situació de la Pobla de Vallbona, en la comarca del Camp del Turía (València), que ha notificat dos brots de diferents àmbits. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Altura: 4 casos. Origen social
  • Aiora: 4 casos. Origen social
  • Benejúzar: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Benissa: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Cinctorres: 3 casos. Origen social
  • Daya Nueva: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Jalance: 4 casos. Origen social
  • Jarafuel: 5 casos. Origen social
  • Jérica: 5 casos. Origen social
  • La Pobla de Vallbona: 3 casos. Àmbit educatiu
  • La Pobla de Vallbona: 5 casos. Origen social
  • Manises: 3 casos. Origen social
  • Moncada: 3 casos. Origen social
  • Museros: 4 casos. Origen social
  • Oliva: 11 casos. Origen laboral
  • Requena: 5 casos. Origen social
  • Sant Mateu: 4 casos. Origen social
  • Torrent: 3 casos. Origen social
  • València: 11 casos. Origen social
  • València: 11 casos. Origen social
  • València: 16 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen social
  • Venta del Moro: 4 casos. Origen social
  • Xàbia: 9 casos. Origen social

Últimes notícies

Mazón: ningú em va demanar permís per a referendar ni refutar decisions del Cecopi

Carlos Mazón ha assegurat en Les Corts que el dia de la DANA ningú li va demanar permís per a referendar ni refutar decisions del Cecopi. Ha afegit que, durant un menjar, va estar atent i realitzant anomenades per a conéixer la situació.

Mazón sosté que les responsabilitats polítiques per la DANA ja han sigut assumides

El president en funcions ha defés en Les Corts que ell i la seua Consell han assumit la seua part i ha retret al Govern d'Espanya no assumir la seua.

Comença la comissió d’investigació de la DANA en Les Corts amb la compareixença de Mazón

La comissió sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha començat després d'un breu retard tècnic. Mazón compareixerà mentres en l'exterior protesten víctimes.

El Xúquer es manté al 49,7% i el Segura puja al 19,7% després de trencar-se la ratxa de descensos

Xúquer estable al 49,7% i Segura al 19,7% després d'un augment del 0,8%. La reserva hídrica nacional ha pujat un 0,1% fins a 28.786 hm³ i trenca més de vint setmanes de caigudes.

Pérez Llorca accepta el repte i busca majoria per a succeir a Mazón

Pérez Llorca ha agraït la confiança de Feijóo i ha acceptat el repte de buscar una majoria per a presidir la Generalitat. S'obri una negociació amb Vox, els vots de la qual són necessaris en Les Corts.

Víctimes i col·lectius de la DANA protesten davant Les Corts durant la compareixença de Mazón

Famílies de víctimes i col·lectius han iniciat una protesta davant Les Corts poc abans de la compareixença de Carlos Mazón. Reclamen reconstrucció social i responsabilitats.

L’Audiència de València rebutja investigar la ‘caixa negra’ d’Emergències que va demanar Pradas

La Secció Segona desestima el recurs de la exconsellera en considerar innecessari registrar el Coordcom perquè les dades ja consten o estan pendents. També manté el rebuig a altres diligències sol·licitades per la defensa i per una acusació particular.

La cap de premsa d’Emergències defén que el 29-O la situació va ser extraordinària

Aurora Roca ha sostingut davant la jutgessa que en el Cecopi tots tenien mòbil i eren conscients d'un episodi extraordinari. L'És-Alert es va plantejar a les 18.00 i es va manar a les 20.11.