23.7 C
València
Dilluns, 9 juny, 2025

Busquen a Marta Calvo, desapareguda en Manuel

Desapareguda Marta Calvo Burón

Desapareguda Marta Calvo Burón | SOS Desaparecido

 

- Advertisement -Telegram València Diari

ACTUALITZAT 24/11/2019 09:45 hores. Marta Calvo Burón, de 25 anys i de nacionalitat espanyola ha desaparegut en el municipi de Manuel, en la comarca de la Ribera Alta (València). La seua desaparició s’ha produït el passat 7 de novembre cap a les 06.00 hores de la matinada. La xica ha desaparegut després de quedar, presumptament, amb una persona a través d’una pàgina de contactes.

 

La xica fa 1,65 metres d’altura, és de complexió prima, té el monyo castany i els ulls marrons. Qualsevol informació que es puga tindre al voltant d’este fet, s’hauria de comunicar al 642 650 775 o el 649 952 957. També es pot avisar en el correu electrònic de l’Associació sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es o al telèfon de la Policia Nacional 091.

 

 

Desapareguda després de quedar amb un desconegut en una pàgina de contactes

Segons informacions de ‘Levante’, la desapareguda, que sempre li indicava a sa mare a on es trobava quan quedava amb algun desconegut, li hauria enviat un missatge per whatsapp avisant-la de què estava en un carrer pròxim al centre de la localitat de Manuel. Pero des d’eixe moment que el seu telèfon mòbil no ha tornat a estar operatiu, sense cap connexió més, tampoc a cap altra aplicació.

 

En passar hores sense saber res de la seua filla, sa mare va decidir anar a la casa que té Marta en València per si estava allí. En l’arribada va comprovar que no hi havia ningúva decidir denunciar el casNoves informacions asseguren que la xica hauria quedat en València amb el desconegut, per a anar després fins a Manuel, a través d’una pàgina de contactes. Segons pareix, Marta anteriorment ja hauria quedat amb altra gent sense que tinguera cap problema.

 

En la investigació, de la què es fa càrrec el Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira, s’està centrant en mirar les càmeres de videovigilància d’accés al municipi. També s’està analitzant el seu entorn i els últims contactes que hauria tingut abans de desaparéixer.

 

També s’ha preguntat al veïnat de la població per si algú l’ha vista, però ningú sap res d’ella, ja que en l’hora de la desaparició eren les 06.00 de la matinada d’un dijous i no hi havia gent pel carrer, tenint en compte que és un poble de menys de 2.500 habitants. Esta setmana agents de la Guàrdia Civil, junt amb gossos ensenyats en la detecció de persones, un helicòpter de l’Institut armat, voluntaris i ciutadans de Manuel s’han bolcat per tal de trobar-la, de moment, sense èxit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

35 Vespas Danyades per la DANA a València Troben Nova Llar a Valladolid

Una col·lecció de 35 motos clàssiques Vespa afectades per inundacions a València es traslladen a un museu a Valladolid. El projecte contempla una exposició i posterior restauració.

Aturs de taxis a València durant la nit de Sant Joan i tots els dissabtes de juliol per la política tarifària

La Federació del Taxi de València convoca aturs nocturns en protesta per la política tarifària. La vaga comença en la nit de Sant Joan i es repetirà tots els dissabtes de juliol.

Ciutadans col·laboren per a desencriptar carta del segle XVI dels Borgia i revelen secrets històrics

La col·laboració ciutadana va permetre desxifrar una carta encriptada del segle XVI vinculada a la família Borgia, revelant temes eclesiàstics i revolucions històriques.

Soledad Sevilla ingressa en la Reial Acadèmia de Belles Arts de Sant Ferran reflexionant sobre l’art i la bellesa

La pintora Soledad Sevilla s'incorpora a la Reial Acadèmia de Sant Ferran amb un discurs que destaca l'art com a experiència estètica i el compromís amb la bellesa transformadora.

Compromís decidix el seu futur dins del grup parlamentari Sumar després de desacords interns

Compromís es reunix per a decidir si continua en el grup Sumar en el Congrés després de desacords sobre la comissió d'investigació de la dana d'octubre.

El català en Valéncia fomenta el castellà

El català a València és més que una llengua; és una part essencial de la nostra identitat. Coneix els desafiaments actuals.

Risc de tempestes vespertines i pujada de temperatures a Castelló en iniciar la setmana

La Comunitat Valenciana inicia la setmana amb cels nuvolosos, probabilitat de tempestes i un notable augment de les temperatures màximes, especialment a Castelló.

Compromís decidix el seu futur en el grup parlamentari Sumar després de desacords interns

L'executiva de Compromís es reunix per a decidir si seguix en el grup Sumar després de no respectar-se la seua proposta en una comissió d'investigació i divisions internes.