Anuncios

Quatre ferits en una col·lisió entre dos cotxes en Novetlé

Quatre persones han resultat ferides de diversa consideració en una col·lisió entre dos cotxes ocorreguda este dimarts al carrer Enric Valor de Novetlé (València). El sinistre s’ha produït sobre les 10.00 hores i ha obligat a una intervenció coordinada de bombers i equips sanitaris per a atendre els ocupants.

Dos persones excarcerades

Fins al punt de l’accident s’han desplaçat tres dotacions dels parcs de Xàtiva i Ontinyent, amb un sergent d’Alzira, que han alliberat un home i a una dona atrapats en un dels vehicles. La necessitat d’excarceració ha evidenciat l’abast de l’impacte i ha requerit assegurar el turisme abans d’extraure als afectats.

Des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències s’ha mobilitzat una unitat de SAMU i dos unitats de Suport Vital Bàsic, que han atés quatre ferits. S’ha traslladat a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva a una dona de 34 anys amb politraumatisme, a un home de 80 amb contusió toràcica i a una dona de 78 amb contusió toràcica i contusió en el genoll; a més, un home de 28 anys ha sigut assistit per policontusiones en el lloc.

El desplegament de recursos de suport vital avançat i bàsic ha permés estabilitzar als ferits amb major urgència mentres els bombers treballaven en paral·lel per a facilitar l’accés i l’evacuació. L’actuació s’ha desenrotllat en una via urbana, la qual cosa ha exigit abalisar la zona i intervindre amb rapidesa per a minimitzar riscos durant el rescat i l’assistència.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.