Mastodon
22.5 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

Cámera Valencia i la Diputació mantindran en 2021 el conveni per a l’ocupació juvenil

 

La Diputació de València mantindrà enguany el conveni d’Ocupació Juvenil amb Cámara Valencia, així com la col·laboració amb la institució que presidix José Vicente Morata per a impulsar el comerç local en tota la província i posar en marxa noves iniciatives laborals en col·laboració amb ajuntaments i associacions locals.

 

El balanç de la col·laboració dels dos durant 2020 deixa xifres interessants com la contractació de 289 jóvens a través del Pla Integral de Qualificació i Ocupació (PICE), una de les quatre línies de treball en les que la Diputació col·labora amb Cámara Valencia.

 

El pla, que té com a objectiu la reducció de la desocupació juvenil amb el foment de la contractació i l’autoocupació entre jóvens de 16 a 29 anys, va comptar amb més de 2.000 inscripcions l’any passat.

 

Les fires d’ocupació, un altre dels àmbits de col·laboració

Un altre dels àmbits de col·laboració entre Cámara i Diputació és el de les fires d’ocupació. Fins a quatre han tingut lloc en 2020, cofinançades per la corporació provincial a través de l’àrea de Cooperació que dirigix Carlos Fernández Bielsa.

 

En estos certàmens, punt de trobada entre el teixit empresarial, desocupats i jóvens inscrits en el Sistema Nacional de Garantia Juvenil, han participat més de 100 empreses, amb 430 ofertes laborals i 1.275 entrevistes.

 

Les fires d’ocupació juvenil organitzades per Cámara Valencia i cofinançades per la Diputació, amb tallers, seminaris, ponències d’experts, networking i centenars d’entrevistes personals, s’han convertit en un espai d’intercanvi d’experiències laborals d’èxit, idoni per a millorar la qualificació i conseguir habilitats de cara a trobar una ocupació.

 

Pràctiques internacionals

Quant al Pla de Mobilitat, que té igualment com a beneficiaris als inscrits en el Sistema Nacional de Garantia Juvenil, en 2020 es van signar 60 convenis amb 15 països que es van traduir en 80 pràctiques de tres mesos en destins com el Regne Unit, Bèlgica, Alemanya i Itàlia, entre altres.

 

Este programa d’oportunitats professionals millora l’ocupabilitat en el territori nacional amb l’ampliació de la competència lingüística, la comprensió d’altres cultures i la xarxa de contactes dels jóvens que es formen en el marc de la Unió Europea.

 

Comerç local

L’última de les línies de col·laboració de la Diputació amb Cámara Valencia, i no per això la menys important, és l’impuls del segell ‘Comerç de Confiança’ entre els establiments de la província.

 

Esta iniciativa, presentada en el seu moment pels presidents de les dos institucions, Toni Gaspar i José Vicente Morata, pretén involucrar als ajuntaments i les associacions locals en la difusió del segell i en la promoció del comerç de proximitat, de les botigues i locals que donen vida al teixit comercial dels municipis valencians.

 

Aposta pel comerç de confiança en més de 40 municipis

Este segell que aposta pel comerç pròxim i de confiança inclou a més de 20 sectors, des de l’alimentació fins a la moda, passant per mobles, plantes, òptiques, ferreteries, llibreries i papereries, perfumeries i instruments musicals, entre molts altres.

 

El ‘Comerç de Confiança’ s’està difonent ja en més de 40 poblacions i suma més de 180 establiments, unes xifres que els responsables de la Cámara i la Diputació esperen vore créixer durant el present any.

Últimes notícies

Temperatures inusualment altes a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Cel poc nuvolós i ambient estable, amb possibles plugims de matinada en el nord de Castelló. L'interior registrarà valors atípics per a la data.

Un gol en pròpia de Luiz Júnior amarga el retorn del Vila-real a la Champions

Un error del porter als quatre minuts va decidir l'estrena europea. Pepé va fregar l'empat de falta en el tram final davant un Tottenham que va saber guardar l'avantatge.

Luiz Junior regala el 1-0 al Tottenham al descans

Una fallada del porter brasiler en manejar un centre de Lucas Bergvall va acabar en gol en pròpia porta en el minut 4 i el Tottenham es va 1-0 al descans. El Vila-real queda obligat a remuntar després del colp inicial.

El Consell s’obri a la participació i a col·laborar amb la CHJ als parcs inundables

El Consell manté la invitació a les associacions per a dissenyar els parcs inundables en l'àrea de València i reclama treballar amb la CHJ. Diverses entitats donen suport a l'enfocament, mentres dos associacions de víctimes el rebutgen per falta de pressupost suficient.

Mor Robert Redford als 89 anys

La notícia confirma l'adeu a una figura central per a diverses generacions d'espectadors

Ayoze i Mikautadze lideren l’atac del Vila-real en el seu debut de Champions

El Vila-real debuta en la Lliga de Campions amb l'onze esperat i Ayoze Pérez al costat de George Mikautadze com a dupla ofensiva. El Tottenham respon amb un onze de tall ofensiu.

Emergències coordina amb els municipis més afectats per la dana un pla de suport preventiu

Emergències i Interior elabora amb els 32 municipis més afectats per la riuada de 2024 un pla de suport preventiu per a episodis de preemergència per pluges. El dispositiu reforça vigilància, resposta ràpida i informació a la ciutadania en alertes taronja i roja.

Pablo Alborán actuarà el 30 de maig en el Roig Arena dins del seu Global Tour KM0

Pablo Alborán anuncia concert en el Roig Arena de València el 30 de maig dins del seu Global Tour KM0. Les entrades ixen a la venda el 24 de setembre a les 17 h.