Troben un crani menut en els Jardins de Vivers de València

Imatge d’arxiu d’un crani trobat en una fosa   | Cedida

 

Descobriment macabre el que s’ha trobat recentment en els Jardins de Vivers de València. El dia 16 de juliol, cap a les 14.00 hores del migdia, un home que passejava per la zona va trobar un cap xicotet en la zona dels concerts de la Fira de Juliol. Tot seguit, va tocar a la Policia Nacional per a que acudiren a investigar-ho.

 

Quan els agents es van presentar, el veí els va entregar el crani i els va indicar el lloc a on l’havia trobat, davant de les sospites que fora el cap d’un xiquet de pocs mesos d’edat. Amb el cap en poder de la policia, els agents van decidir enviar-lo a la Unitat d’Antropologia Forense de l’Insitut de Medicina Legal de València per a que un especialista fera les anàlisis pertinents i determinara a qui podia correspondre el cap.

 

De moment, una de les hipòtesis que s’està sospesant és que puga ser el cap d’un mico menut, ja que en els Jardins de Vivers va haver fa temps un xicotet zoològic. De fet, segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la mateixa Policia Nacional ha apuntat que poguera ser el crani d’una cria de ximpanzé enterrat fa temps en els jardins de Vivers.

 

Ara per ara, caldrà esperar a l’informe del tècnic forense per a acabar d’aclarir a qui o a quina espècie pertany el crani. De fet, fa un mes es van trobar restes de falanges en el lloc a on s’havien enterrat els cossos de les xiquetes d’Alcàsser i, encara que s’havia pensat que podrien ser ossos d’origen animal, sí que es va confirmar la procedència humana del material trobat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.