13.5 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Detingut en Castelló per amenaçar i intentar agredir a veïns i policies amb una botella de vidre trencada

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut este cap de setmana a un xic de 29 anys que, pel que pareix, va amenaçar amb una botella trencada a veïns i als mateixos policies, que van haver de reduir al jove per la seua actitud violenta. El xic anava mig nu a plena llum del dia en la Plaça Constitució i a més va intentar autolesionar-se donant-se colps contra el cotxe patrulla.

 

L’altercat es va produir durant el migdia del dissabte, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències va rebre numeroses telefonades de veïns de la plaça de la Constitució que informaven de la presència d’un jove molt agressiu que estava amenaçant a diferents persones amb una arma blanca, segons ha informat el cos policial en un comunicat.

 

Fins al lloc, es van traslladar immediatament dotacions del Grup d’Intervenció de Proximitat (GIP). En arribar, els agents van vore que enmig de la plaça hi havia un home amb el tors nu i amb les mans plenes de sang que estava amenaçant a altres dos persones amb agredir-les amb una botella trencada de vidre.

 

Els agents es van arrimar i van ordenar al jove que parara i tirara la botella. L’ara detingut, en lloc de tirar la botella i calmar-se, va continuar amb la seua actitud agressiva cap als agents i va intentar en diferents ocasions agredir-los amb la botella.

 

Intentà agredir als agents i els amenaçà de mort

A la vista d’este comportament i que l’home es trobava molt violent, els agents van haver de reduir-lo i procedir a la seua detenció per un presumpte delicte d’amenaces greus, resistència i desobediència a Agents de l’Autoritat.

 

Durant l’arrest, el jove va mostrar una «actitud molt agressiva cap als agents», va intentar agredir-los i els va amenaçar de mort, segons la Policia Local. En no conseguir ferir als policies, va començar a pegar-se colps contra el cotxe patrulla.

 

A causa de la seua actitud violenta, els agents van decidir, en primer lloc, traslladar al detingut fins a l’Hospital General, a on va quedar ingressat després de rebre un tractament mèdic per a reduir la seua agressivitat. Posteriorment, va ser donat d’alta i es va quedar arrestat en les dependències de la Comissaria Provincial de la Policia Nacional a l’espera de passar en les pròximes hores a disposió judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.