17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Abusa d’una xica en una discoteca i li pega i furta el bolso mesos després en València

Xica en un pub/discoteca

La xica assegura que el detingut la va intentar violar en el lavabo | PIXABAY

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a un home de 32 anys que, presumptament, va agredir sexualment a una jove i mesos més tard li va pegar i li va robar la bossa de mà pel carrer.

 

Pel que pareix, la víctima es trobava en un local d’oci de la ciutat parlant amb un home i este li va fer tocaments i la va intentar besar. Després, el sospitós, presumptament, va seguir a la dona fins als lavabos, a on es va baixar els pantalons i la roba interior i es va refregar contra la víctima, que en un moment donat va conseguir escapar i fugir del lloc.

 

D’esta forma ho han explicat en un comunicat les forces de seguretat, que precisen que la víctima en aquell moment no va informar de l’agressió a la Policia «per temor». Mesos més tard, sobre les 05.00 hores de la matinada en un carrer del districte de l’Exposició, la dona va reconéixer a l’home que presumptament l’havia agredida.

 

En vore’l, li va recriminar el que va fer i va començar una baralla entre els dos. Ella va caure en pegar-se contra un vehicle i, en alçar-se, va vore que el sospitós ja no estava i que li havia furtat la bossa de mà. La dona presentava diferents contusions en algunes parts del cos.

 

Al lloc va acudir immediatament una patrulla policial, que va localitzar al sospitós i el va detindre per un presumpte delicte d’agressió sexual i robatori amb violència. L’arrestat, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.

Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.

Rectors demanen prioritzar infraestructures i contractes‑programa en les universitats valencianes

Els rectors valoren l'estabilitat del pla 2026-2029, però reclamen activar el tram d'infraestructures i una política acadèmica amb contractes-programa. La Conselleria defén avanços en 2025 i anuncia l'adaptació plena de la Losu i dos noves lleis autonòmiques.

Presó provisional per al detingut per la mort d’un menor de 13 anys a Sueca

El jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home de 48 anys que es va entregar i va confessar haver matat a un menor a Sueca. Queda investigat per assassinat i l'arribada al jutjat ha deslligat escenes de tensió entre veïns i familiars.

Una empresa d’Elx oferix làpides gratuïtes a les famílies de les víctimes de Adamuz

Marbres Artístics FJ Pardo, firma il·licitana amb mig segle de trajectòria, assumix sense cost el disseny, la fabricació i la instal·lació de les làpides per a les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz.

Alacant ha recordat a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

Alacant ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau de l'Ajuntament. Va haver encés de ciris, música de cambra i participació de la comunitat educativa.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i acordar la renovació d’òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha oferit al PSPV-PSOE recuperar la 'normalitat institucional' amb el seu retorn a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana. Després de reunir-se amb els síndics, s'ha mostrat disposat a escriure a Diana Morant i ha demanat 'tindre més humanitat' perquè la trobada siga 'productiva'.