11.5 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Abusa d’una xica en una discoteca i li pega i furta el bolso mesos després en València

Xica en un pub/discoteca

La xica assegura que el detingut la va intentar violar en el lavabo | PIXABAY

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a un home de 32 anys que, presumptament, va agredir sexualment a una jove i mesos més tard li va pegar i li va robar la bossa de mà pel carrer.

 

Pel que pareix, la víctima es trobava en un local d’oci de la ciutat parlant amb un home i este li va fer tocaments i la va intentar besar. Després, el sospitós, presumptament, va seguir a la dona fins als lavabos, a on es va baixar els pantalons i la roba interior i es va refregar contra la víctima, que en un moment donat va conseguir escapar i fugir del lloc.

 

D’esta forma ho han explicat en un comunicat les forces de seguretat, que precisen que la víctima en aquell moment no va informar de l’agressió a la Policia «per temor». Mesos més tard, sobre les 05.00 hores de la matinada en un carrer del districte de l’Exposició, la dona va reconéixer a l’home que presumptament l’havia agredida.

 

En vore’l, li va recriminar el que va fer i va començar una baralla entre els dos. Ella va caure en pegar-se contra un vehicle i, en alçar-se, va vore que el sospitós ja no estava i que li havia furtat la bossa de mà. La dona presentava diferents contusions en algunes parts del cos.

 

Al lloc va acudir immediatament una patrulla policial, que va localitzar al sospitós i el va detindre per un presumpte delicte d’agressió sexual i robatori amb violència. L’arrestat, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.