14.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Abusa d’una xica en una discoteca i li pega i furta el bolso mesos després en València

Xica en un pub/discoteca

La xica assegura que el detingut la va intentar violar en el lavabo | PIXABAY

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a un home de 32 anys que, presumptament, va agredir sexualment a una jove i mesos més tard li va pegar i li va robar la bossa de mà pel carrer.

 

Pel que pareix, la víctima es trobava en un local d’oci de la ciutat parlant amb un home i este li va fer tocaments i la va intentar besar. Després, el sospitós, presumptament, va seguir a la dona fins als lavabos, a on es va baixar els pantalons i la roba interior i es va refregar contra la víctima, que en un moment donat va conseguir escapar i fugir del lloc.

 

D’esta forma ho han explicat en un comunicat les forces de seguretat, que precisen que la víctima en aquell moment no va informar de l’agressió a la Policia «per temor». Mesos més tard, sobre les 05.00 hores de la matinada en un carrer del districte de l’Exposició, la dona va reconéixer a l’home que presumptament l’havia agredida.

 

En vore’l, li va recriminar el que va fer i va començar una baralla entre els dos. Ella va caure en pegar-se contra un vehicle i, en alçar-se, va vore que el sospitós ja no estava i que li havia furtat la bossa de mà. La dona presentava diferents contusions en algunes parts del cos.

 

Al lloc va acudir immediatament una patrulla policial, que va localitzar al sospitós i el va detindre per un presumpte delicte d’agressió sexual i robatori amb violència. L’arrestat, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts