17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Abusa d’una xica en una discoteca i li pega i furta el bolso mesos després en València

Xica en un pub/discoteca

La xica assegura que el detingut la va intentar violar en el lavabo | PIXABAY

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a un home de 32 anys que, presumptament, va agredir sexualment a una jove i mesos més tard li va pegar i li va robar la bossa de mà pel carrer.

 

Pel que pareix, la víctima es trobava en un local d’oci de la ciutat parlant amb un home i este li va fer tocaments i la va intentar besar. Després, el sospitós, presumptament, va seguir a la dona fins als lavabos, a on es va baixar els pantalons i la roba interior i es va refregar contra la víctima, que en un moment donat va conseguir escapar i fugir del lloc.

 

D’esta forma ho han explicat en un comunicat les forces de seguretat, que precisen que la víctima en aquell moment no va informar de l’agressió a la Policia «per temor». Mesos més tard, sobre les 05.00 hores de la matinada en un carrer del districte de l’Exposició, la dona va reconéixer a l’home que presumptament l’havia agredida.

 

En vore’l, li va recriminar el que va fer i va començar una baralla entre els dos. Ella va caure en pegar-se contra un vehicle i, en alçar-se, va vore que el sospitós ja no estava i que li havia furtat la bossa de mà. La dona presentava diferents contusions en algunes parts del cos.

 

Al lloc va acudir immediatament una patrulla policial, que va localitzar al sospitós i el va detindre per un presumpte delicte d’agressió sexual i robatori amb violència. L’arrestat, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé espera que Pérez Llorca anuncie el cessament de Barcala este dimecres

La delegada del Govern reclama al president que demane la dimissió de Luis Barcala i l'a part de tots els seus càrrecs orgànics en la primera sessió de control. Emmarca la seua exigència en la polèmica per l'adjudicació de vivenda pública i critica el model del PP.

Ramazani passa de l’ostracisme als gols decisius al València

L'extrem belga, cedit pel Leeds, ha transformat el seu rol amb dos punts clau en la segona volta. De suplent habitual a tercer màxim golejador del València.

El fill de la viuda de la CAM recorre a Estrasburg l’absolució de Miguel López

El primogènit de María del Carmen Martínez ha elevat al Tribunal Europeu de Drets Humans l'absolució del seu cunyat Miguel López. La demanda s'ha presentat després de la fallada del Constitucional, que ha deixat sense efecte la repetició del juí que havia ordenat el Suprem.

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.

Cau a Madrid un fugitiu suec buscat per homicidi i tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut a Madrid a un fugitiu reclamat a Suècia per homicidi, lesions i tràfic de drogues. L'home va fugir via Alacant i va ser localitzat en un hotel del centre.

Vaga de metges: més del 90% segons sindicats i 10,4% segons Sanitat

La primera jornada de l'atur contra la reforma de l'estatut marc deixa un seguiment dispar en la Comunitat Valenciana: més del 90% per als convocants i 10,4% per a Sanitat. El sindicat mèdic recorre els servicis mínims i preveu parar una setmana al mes fins a juny.