Abusa d’una xica en una discoteca i li pega i furta el bolso mesos després en València

Xica en un pub/discoteca

La xica assegura que el detingut la va intentar violar en el lavabo | PIXABAY

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a un home de 32 anys que, presumptament, va agredir sexualment a una jove i mesos més tard li va pegar i li va robar la bossa de mà pel carrer.

 

Pel que pareix, la víctima es trobava en un local d’oci de la ciutat parlant amb un home i este li va fer tocaments i la va intentar besar. Després, el sospitós, presumptament, va seguir a la dona fins als lavabos, a on es va baixar els pantalons i la roba interior i es va refregar contra la víctima, que en un moment donat va conseguir escapar i fugir del lloc.

 

D’esta forma ho han explicat en un comunicat les forces de seguretat, que precisen que la víctima en aquell moment no va informar de l’agressió a la Policia «per temor». Mesos més tard, sobre les 05.00 hores de la matinada en un carrer del districte de l’Exposició, la dona va reconéixer a l’home que presumptament l’havia agredida.

 

En vore’l, li va recriminar el que va fer i va començar una baralla entre els dos. Ella va caure en pegar-se contra un vehicle i, en alçar-se, va vore que el sospitós ja no estava i que li havia furtat la bossa de mà. La dona presentava diferents contusions en algunes parts del cos.

 

Al lloc va acudir immediatament una patrulla policial, que va localitzar al sospitós i el va detindre per un presumpte delicte d’agressió sexual i robatori amb violència. L’arrestat, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.

Picasso, Warhol i Barceló protagonitzen una gran mostra sobre espiritualitat a Santa Pola

El Museu de la Mar de Santa Pola inaugura el 27 de març l'exposició Iter spirituale. Dos col·leccions, un recorregut per l'espiritualitat en l'art contemporani amb obres de Picasso, Warhol, Tàpies, Barceló o Mariscal.

La Nit del Foc cremarà 1.000 quilos de pólvora en un castell rítmic de 18 minuts

La Nit del Foc de Falles cremarà 1.000 quilos de material pirotècnic en un castell aeri de quasi 18 minuts, dissenyat per a mantindre un ritme constant i sense pauses.

Catalá ajorna al dia 20 el debat sobre l’Ofrena, les carpes falleres i la taxa turística

María José Catalá posposa al 20 de març la discussió sobre possibles canvis en l'Ofrena, el calendari de muntatge de carpes falleres i una eventual taxa turística lligada a les Falles.