En llibertat l’acusat d’abusar sexualment d’una xiqueta de la seua família en Novelda

Xiqueta de la mà d’un adult | Arxiu

 

ACTUALITZAT 02/12/2019 17.18 hores. El jutjat de guàrdia ha deixat en llibertat provisional amb càrrecs a l’home detingut este divendres en Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitja (Alacant), després de què una familiar el denunciara per un presumpte abús de delicte sexual a la seua filla, d’11 anys i també amb vincle familiar amb el detingut. 

 

La mare es va presentar en la comissària, després de descobrir un vídeo sexual en el mòbil de la seua filla. La mare de la xiqueta va manifestar el seu temor que l’individu tinguera coneixement de la denúncia per part d’algun familiar i procedira a intimidar-les, destruir proves i fugir.

 

Després de ser explorada, la xiqueta va ser traslladada fins a l’Hospital Comarcal d’Elda, a on va ser atesa per personal de psicologia i ginecologia. 

 

El detingut, de 56 anys, està acusat d’un delicte contra la llibertat sexual, amb agreujant per ser la víctima menor d’edat. Després de la detenció este divendres, se l’ha deixat en llibertat provisional, això sí, amb una ordre d’allunyament com a mesura cautelar. Per últim, la Guàrdia Civil seguix amb la investigació per a aclarir els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.