En llibertat l’acusat d’abusar sexualment d’una xiqueta de la seua família en Novelda

Xiqueta de la mà d’un adult | Arxiu

 

ACTUALITZAT 02/12/2019 17.18 hores. El jutjat de guàrdia ha deixat en llibertat provisional amb càrrecs a l’home detingut este divendres en Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitja (Alacant), després de què una familiar el denunciara per un presumpte abús de delicte sexual a la seua filla, d’11 anys i també amb vincle familiar amb el detingut. 

 

La mare es va presentar en la comissària, després de descobrir un vídeo sexual en el mòbil de la seua filla. La mare de la xiqueta va manifestar el seu temor que l’individu tinguera coneixement de la denúncia per part d’algun familiar i procedira a intimidar-les, destruir proves i fugir.

 

Després de ser explorada, la xiqueta va ser traslladada fins a l’Hospital Comarcal d’Elda, a on va ser atesa per personal de psicologia i ginecologia. 

 

El detingut, de 56 anys, està acusat d’un delicte contra la llibertat sexual, amb agreujant per ser la víctima menor d’edat. Després de la detenció este divendres, se l’ha deixat en llibertat provisional, això sí, amb una ordre d’allunyament com a mesura cautelar. Per últim, la Guàrdia Civil seguix amb la investigació per a aclarir els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.

L’habitatge del futur es flexiona: noves arquitectes replantegen com volem viure

Tres joves arquitectes plantegen models d’habitatge més flexibles, sostenibles i socials per a afrontar la crisi residencial i adaptar-se a noves formes de vida i treball.

Una bandera gegant celebrarà els 35 anys d’independència d’Ucraïna a Alacant

La comunitat ucraïnesa d’Alacant, la més nombrosa d’Espanya, commemorarà diumenge el 35 aniversari de la restauració de la independència amb una marxa solidària amb una bandera de 100 metres. Torrevella se sumarà dissabte amb una concentració, una marxa i una programació cultural fins a la nit.

L’eclipsi dispara un 14 % les compres de turistes estrangers a Espanya

Les compres presencials amb targetes estrangeres a Espanya han augmentat quasi un 14 % durant la setmana de l’eclipsi, especialment a Castelló i València, mentres el consum dels espanyols s’ha mantingut o ha baixat.

Suspés el presó per a l’home que va apunyalar un jove en un pub d’Ondara

La Audiencia d’Alacant ha imposat tres anys de presó a un home que va apunyalar el cosí d’un rival en un pub d’Ondara l’1 de gener de 2023. La pena queda suspesa perquè ha reparat el mal i està en tractament de deshabituació de drogues.

Així serà el primer gran campionat de truita de creïlles de la Comunitat Valenciana

Alicante Gastronómica ha posat en marxa el primer Campionat de Truita de Creïlles de la Comunitat Valenciana, que se celebrarà el 14 de setembre i donarà pas al certamen estatal d’octubre.

Les víctimes ateses per violència sexual als Centres de Crisi 24 h quasi es dupliquen

La xarxa de Centres de Crisi 24 hores de la Generalitat ha atés 211 dones víctimes de violència sexual en el primer semestre de 2026, quasi el doble que un any abans. La majoria d’agressions les han comés homes coneguts per les víctimes.