9.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

En llibertat l’acusat d’abusar sexualment d’una xiqueta de la seua família en Novelda

Xiqueta de la mà d’un adult | Arxiu

 

ACTUALITZAT 02/12/2019 17.18 hores. El jutjat de guàrdia ha deixat en llibertat provisional amb càrrecs a l’home detingut este divendres en Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitja (Alacant), després de què una familiar el denunciara per un presumpte abús de delicte sexual a la seua filla, d’11 anys i també amb vincle familiar amb el detingut. 

 

La mare es va presentar en la comissària, després de descobrir un vídeo sexual en el mòbil de la seua filla. La mare de la xiqueta va manifestar el seu temor que l’individu tinguera coneixement de la denúncia per part d’algun familiar i procedira a intimidar-les, destruir proves i fugir.

 

Després de ser explorada, la xiqueta va ser traslladada fins a l’Hospital Comarcal d’Elda, a on va ser atesa per personal de psicologia i ginecologia. 

 

El detingut, de 56 anys, està acusat d’un delicte contra la llibertat sexual, amb agreujant per ser la víctima menor d’edat. Després de la detenció este divendres, se l’ha deixat en llibertat provisional, això sí, amb una ordre d’allunyament com a mesura cautelar. Per últim, la Guàrdia Civil seguix amb la investigació per a aclarir els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.