En llibertat l’acusat d’abusar sexualment d’una xiqueta de la seua família en Novelda

Xiqueta de la mà d’un adult | Arxiu

 

ACTUALITZAT 02/12/2019 17.18 hores. El jutjat de guàrdia ha deixat en llibertat provisional amb càrrecs a l’home detingut este divendres en Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitja (Alacant), després de què una familiar el denunciara per un presumpte abús de delicte sexual a la seua filla, d’11 anys i també amb vincle familiar amb el detingut. 

 

La mare es va presentar en la comissària, després de descobrir un vídeo sexual en el mòbil de la seua filla. La mare de la xiqueta va manifestar el seu temor que l’individu tinguera coneixement de la denúncia per part d’algun familiar i procedira a intimidar-les, destruir proves i fugir.

 

Després de ser explorada, la xiqueta va ser traslladada fins a l’Hospital Comarcal d’Elda, a on va ser atesa per personal de psicologia i ginecologia. 

 

El detingut, de 56 anys, està acusat d’un delicte contra la llibertat sexual, amb agreujant per ser la víctima menor d’edat. Després de la detenció este divendres, se l’ha deixat en llibertat provisional, això sí, amb una ordre d’allunyament com a mesura cautelar. Per últim, la Guàrdia Civil seguix amb la investigació per a aclarir els fets.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.

Arranca a Orihuela la Senda del Poeta més reivindicativa i polèmica

La Senda del Poeta dedicada a Miguel Hernández comença a Orihuela marcada per la retirada de fons de l'IVAJ, un reforç del suport estatal i un fort pols polític i memorialista.

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.