En llibertat l’acusat d’abusar sexualment d’una xiqueta de la seua família en Novelda

Xiqueta de la mà d’un adult | Arxiu

 

ACTUALITZAT 02/12/2019 17.18 hores. El jutjat de guàrdia ha deixat en llibertat provisional amb càrrecs a l’home detingut este divendres en Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitja (Alacant), després de què una familiar el denunciara per un presumpte abús de delicte sexual a la seua filla, d’11 anys i també amb vincle familiar amb el detingut. 

 

La mare es va presentar en la comissària, després de descobrir un vídeo sexual en el mòbil de la seua filla. La mare de la xiqueta va manifestar el seu temor que l’individu tinguera coneixement de la denúncia per part d’algun familiar i procedira a intimidar-les, destruir proves i fugir.

 

Després de ser explorada, la xiqueta va ser traslladada fins a l’Hospital Comarcal d’Elda, a on va ser atesa per personal de psicologia i ginecologia. 

 

El detingut, de 56 anys, està acusat d’un delicte contra la llibertat sexual, amb agreujant per ser la víctima menor d’edat. Després de la detenció este divendres, se l’ha deixat en llibertat provisional, això sí, amb una ordre d’allunyament com a mesura cautelar. Per últim, la Guàrdia Civil seguix amb la investigació per a aclarir els fets.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.