Anuncios

Alliberen a 36 gossos reclosos en una casa de 50 metres quadrats d’Alacant

Perro rescatado de la casa donde los abandonaron

Un dels gossos rescatats | Policia Local d’Alacant

 

Agents de la Unitat Canina de la Policia Local d’Alacant han alliberat i rescatat a un total de 36 gossos mestissos que es trobaven en males condicions i amb un mal estat de salut en l’interior d’una vivenda de 50 metres quadrats, situada en l’avinguda de Pintor Gastón Castelló, en la ciutat d’Alacant.

 

Anuncios

El lloc on estaven tancats els cans presentava condicions «d’abandó i insalubritat», ha explicat l’Ajuntament d’Alacant. La casa i els gossos estaven en un estat higiènic-sanitari greu, els gossos realitzaven les seues necessitats dins de la vivenda, que es trobava sense ventilació i desprenia una «forta olor irrespirable» en l’interior.

 

La Unitat Canina de la Policia Local i funcionaris de Protecció Animal van iniciar un operatiu de rescat després de la denúncia d’un particular, per les molèsties que ocasionaven els gossos, el soroll dels lladrucs i les olors. El denunciant va manifestar que els gossos mai eixien de casa.

 

Els agents policials van localitzar la casa i van obrir diligències contra la propietària el passat 18 de novembre. En accedir a l’interior de la vivenda, de 50 metres, van procedir a la seua inspecció i van verificar les cartilles veterinàries dels animals.

 

  

Van comprovar que els 36 gossos mestissos de menuda i mitjana grandària que estaven en l’interior no tenien posades les vacunes obligatòries i estaven en unes molt greus condicions, motiu pel que la Policia va procedir a la intervenció, retirada i depòsit dels animals en l’alberg municipal.

 

Ulceres i fractures

 

  

El veterinari de l’alberg on els animals han sigut traslladats ha realitzat a cada gos un protocol sanitari i de vacunació. Els gossos presentaven úlceres oculars, dermatitis al·lèrgiques amb problemes de pell, ungles extremadament llargues, fractures sense tractar, i eren extremadament espantadissos a causa d’una mala socialització.

 

 

Una femella ha sigut operada perquè no hi havia certesa que poguera portar l’embaràs a terme. A més, es van intervindre també dos cadells de cinc dies que encara tenien els ulls tancats.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha informat que els gossos poden ser adoptats i es troben en l’alberg municipal, i al seu torn ha agraït al particular que va alertar a la Unitat Canina de la Policia Local.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios