Demanen col·laboració per a trobar a Kenneth, desaparegut en Torrevieja quan feia caiac

La família d’un britànic desaparegut en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), ha sol·licitat ajuda per a localitzar-lo després d’haver denunciat davant la Guàrdia Civil que l’home, de 62 anys, va eixir a fer caiac el dissabte 23 de novembre i no s’ha tornat a saber res d’ell.

 

Segons ha informat la família este divendres, Kenneth Dallas McPherson, va desaparéixer el matí del dissabte de la setmana passada en Torrevieja quan practicava caiac i, des d’eixe dia, ningú l’ha tornat a vore.

 

McPherson medix 170 cm, té una pereta blanca i el monyo canós i molt curt. La família ha considerat la possibilitat de què l’home es dirigira mar endins o que podria haver sigut arreplegat per un barco.

 

La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la busca i la família ha fet una crida per a demanar informació a qui haja pogut vore a Kenneth McPherson o el seu caiac.

 

«Demanem a la gent que si ha vist qualsevol cosa, qualsevol detall, per xicotet que els puga paréixer, que ens ho diga a nosaltres o a la Guàrdia Civil», ha comentat Alexandra Mitchell, dona de McPherson. «Només volem que Kenny torne a casa en bon estat, el trobem molt a faltar», ha afirmat.

 

Per a donar informació sobre este cas es pot cridar per telèfon al 112 o al Consolat Britànic en el 965 216 022.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.