Demanen col·laboració per a trobar a Kenneth, desaparegut en Torrevieja quan feia caiac

La família d’un britànic desaparegut en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), ha sol·licitat ajuda per a localitzar-lo després d’haver denunciat davant la Guàrdia Civil que l’home, de 62 anys, va eixir a fer caiac el dissabte 23 de novembre i no s’ha tornat a saber res d’ell.

 

Segons ha informat la família este divendres, Kenneth Dallas McPherson, va desaparéixer el matí del dissabte de la setmana passada en Torrevieja quan practicava caiac i, des d’eixe dia, ningú l’ha tornat a vore.

 

McPherson medix 170 cm, té una pereta blanca i el monyo canós i molt curt. La família ha considerat la possibilitat de què l’home es dirigira mar endins o que podria haver sigut arreplegat per un barco.

 

La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la busca i la família ha fet una crida per a demanar informació a qui haja pogut vore a Kenneth McPherson o el seu caiac.

 

«Demanem a la gent que si ha vist qualsevol cosa, qualsevol detall, per xicotet que els puga paréixer, que ens ho diga a nosaltres o a la Guàrdia Civil», ha comentat Alexandra Mitchell, dona de McPherson. «Només volem que Kenny torne a casa en bon estat, el trobem molt a faltar», ha afirmat.

 

Per a donar informació sobre este cas es pot cridar per telèfon al 112 o al Consolat Britànic en el 965 216 022.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut per decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca de la Vall d’Alba

Un home de 46 anys ha sigut detingut a la Vall d'Alba acusat de decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca i d'endur-se part de les aus. La Guàrdia Civil l'imputa un delicte de robatori amb força i un altre de maltractament animal.

A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca

La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.

Alerta groga per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València i el litoral sud

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor a l’interior de la província de València i el seu litoral sud, on s’esperen fins a 38 graus abans de dos dies encara més calorosos.

Oratge calorós a València i possibles ruixats a l’interior nord esta vesprada

El dimarts estarà marcat per cels poc ennuvolats, calor significativa a l’interior i litoral de València i alguns ruixats al nord interior. Dimecres la calor s’intensificarà i podria arribar als 41 o 42 graus en punts de València i Alacant.

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.