Demanen col·laboració per a trobar a Kenneth, desaparegut en Torrevieja quan feia caiac

La família d’un britànic desaparegut en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), ha sol·licitat ajuda per a localitzar-lo després d’haver denunciat davant la Guàrdia Civil que l’home, de 62 anys, va eixir a fer caiac el dissabte 23 de novembre i no s’ha tornat a saber res d’ell.

 

Segons ha informat la família este divendres, Kenneth Dallas McPherson, va desaparéixer el matí del dissabte de la setmana passada en Torrevieja quan practicava caiac i, des d’eixe dia, ningú l’ha tornat a vore.

 

McPherson medix 170 cm, té una pereta blanca i el monyo canós i molt curt. La família ha considerat la possibilitat de què l’home es dirigira mar endins o que podria haver sigut arreplegat per un barco.

 

La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la busca i la família ha fet una crida per a demanar informació a qui haja pogut vore a Kenneth McPherson o el seu caiac.

 

«Demanem a la gent que si ha vist qualsevol cosa, qualsevol detall, per xicotet que els puga paréixer, que ens ho diga a nosaltres o a la Guàrdia Civil», ha comentat Alexandra Mitchell, dona de McPherson. «Només volem que Kenny torne a casa en bon estat, el trobem molt a faltar», ha afirmat.

 

Per a donar informació sobre este cas es pot cridar per telèfon al 112 o al Consolat Britànic en el 965 216 022.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els 120 decibels d’una mascletà: riscos i per què convé mantindre distància

Les mascletaes poden registrar pics pròxims a 120 dB en el punt de tret. La distància reduïx l'impacte: uns 30 m per a adults i més per a xiquets.

Les víctimes de la DANA demanen al TSJCV ignorar l’aforament de Carlos Mazón i mantindre la investigació a Catarroja

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que permeta investigar-lo en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca reivindica els seus 100 dies amb normalitat i mesures en marxa

El president ha defés que en els seus primers cent dies s'ha recuperat una normalitat necessària i s'ha donat estabilitat al Consell. Ha assegurat que més de la mitat dels seus compromisos d'investidura ja estan en marxa, amb baixada d'impostos, reforç de l'atenció primària, estratègia contra el càncer i suport a la reconstrucció després de la DANA.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.