Demanen col·laboració per a trobar a Kenneth, desaparegut en Torrevieja quan feia caiac

La família d’un britànic desaparegut en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), ha sol·licitat ajuda per a localitzar-lo després d’haver denunciat davant la Guàrdia Civil que l’home, de 62 anys, va eixir a fer caiac el dissabte 23 de novembre i no s’ha tornat a saber res d’ell.

 

Segons ha informat la família este divendres, Kenneth Dallas McPherson, va desaparéixer el matí del dissabte de la setmana passada en Torrevieja quan practicava caiac i, des d’eixe dia, ningú l’ha tornat a vore.

 

McPherson medix 170 cm, té una pereta blanca i el monyo canós i molt curt. La família ha considerat la possibilitat de què l’home es dirigira mar endins o que podria haver sigut arreplegat per un barco.

 

La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la busca i la família ha fet una crida per a demanar informació a qui haja pogut vore a Kenneth McPherson o el seu caiac.

 

«Demanem a la gent que si ha vist qualsevol cosa, qualsevol detall, per xicotet que els puga paréixer, que ens ho diga a nosaltres o a la Guàrdia Civil», ha comentat Alexandra Mitchell, dona de McPherson. «Només volem que Kenny torne a casa en bon estat, el trobem molt a faltar», ha afirmat.

 

Per a donar informació sobre este cas es pot cridar per telèfon al 112 o al Consolat Britànic en el 965 216 022.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.