Mor un professor davant dels alumnes en un institut de Calp

Les classes d’un institut de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han sigut anul·lades este divendres després de què un professor morira després de caure desplomat enmig d’un corredor i davant de numerosos alumnes just abans de començar les classes.

 

Fonts del cas han informat que el professor es diu Francisco i que impartia des de feia anys classe de castellà als alumnes de secundària i batxiller de l’institut Ifach de Calp, a on viu l’home, encara que és natural de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Cap a les huit hores d’este matí de divendres, poc abans de començar les classes, Francisco s’ha desplomat en terra en un dels corredors davant dels estudiants, pel que pareix, per una aturada cardíaca.

 

Tres ambulàncies han acudit a l’institut però les maniobres de reanimació no han tingut èxit i la situació ha creat una gran commoció en l’institut a on, fins i tot, una altra docent ha hagut de ser atesa per un esvaïment.

 

La direcció del centre ha decidit suspendre durant 24 hores les classes en este centre d’uns 400 alumnes, al que equips de suport psicològic i atenció sanitària de la Creu Roja amb base en Dénia, Xàbia i Teulada han acudit per a donar assistència.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.