Mor un professor davant dels alumnes en un institut de Calp

Les classes d’un institut de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han sigut anul·lades este divendres després de què un professor morira després de caure desplomat enmig d’un corredor i davant de numerosos alumnes just abans de començar les classes.

 

Fonts del cas han informat que el professor es diu Francisco i que impartia des de feia anys classe de castellà als alumnes de secundària i batxiller de l’institut Ifach de Calp, a on viu l’home, encara que és natural de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Cap a les huit hores d’este matí de divendres, poc abans de començar les classes, Francisco s’ha desplomat en terra en un dels corredors davant dels estudiants, pel que pareix, per una aturada cardíaca.

 

Tres ambulàncies han acudit a l’institut però les maniobres de reanimació no han tingut èxit i la situació ha creat una gran commoció en l’institut a on, fins i tot, una altra docent ha hagut de ser atesa per un esvaïment.

 

La direcció del centre ha decidit suspendre durant 24 hores les classes en este centre d’uns 400 alumnes, al que equips de suport psicològic i atenció sanitària de la Creu Roja amb base en Dénia, Xàbia i Teulada han acudit per a donar assistència.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl es poden quedar paralitzades a la Comunitat

El CGPJ ha advertit que, si Justícia no reforça els jutjats de clàusules sòl, es paralitzaran fins a 12.470 casos en Espanya, més de 5.500 d’ells a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta dels òrgans consultius de l’Estat, i el 60 % són reclamacions per responsabilitat patrimonial, sobretot en l’àmbit sanitari i municipal.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta entre els òrgans consultius de l’Estat, amb un 60 % relacionats amb reclamacions de responsabilitat patrimonial, sobretot en sanitat i ajuntaments.

Ajudes de la Diputació de Castelló per a Soneja i Azuébar després de l’incendi forestal

La Diputació de Castelló ha activat la línia de catàstrofes del pla Diputació Respon per a ajudar Soneja i Azuébar a fer front als danys causats per l’incendi forestal originat diumenge passat.

Fins a 58 nous jutges en la Comunitat Valenciana amb les 500 places aprovades pel Govern

El Consell de Ministres ha aprovat la creació de 500 places de jutges, 58 d’elles en la Comunitat Valenciana, i 200 de fiscals, amb una ampliació rècord de la planta judicial i fiscal gràcies al nou model de tribunals d’instància.