Mor un professor davant dels alumnes en un institut de Calp

Les classes d’un institut de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han sigut anul·lades este divendres després de què un professor morira després de caure desplomat enmig d’un corredor i davant de numerosos alumnes just abans de començar les classes.

 

Fonts del cas han informat que el professor es diu Francisco i que impartia des de feia anys classe de castellà als alumnes de secundària i batxiller de l’institut Ifach de Calp, a on viu l’home, encara que és natural de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Cap a les huit hores d’este matí de divendres, poc abans de començar les classes, Francisco s’ha desplomat en terra en un dels corredors davant dels estudiants, pel que pareix, per una aturada cardíaca.

 

Tres ambulàncies han acudit a l’institut però les maniobres de reanimació no han tingut èxit i la situació ha creat una gran commoció en l’institut a on, fins i tot, una altra docent ha hagut de ser atesa per un esvaïment.

 

La direcció del centre ha decidit suspendre durant 24 hores les classes en este centre d’uns 400 alumnes, al que equips de suport psicològic i atenció sanitària de la Creu Roja amb base en Dénia, Xàbia i Teulada han acudit per a donar assistència.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.

Setze morts per calor en una setmana a la Comunitat Valenciana, quatre d’elles este dimarts

La primera setmana de juliol ha deixat setze morts atribuïbles a la calor extrema a la Comunitat Valenciana, amb quatre defuncions este dimarts i la major part de víctimes majors de 65 anys.

Noche sufocant a la Comunitat Valenciana amb mínimes que quasi no baixen dels 28 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut una nova nit tòrrida, amb 28,2 graus de mínima a Parcent i valors per damunt dels 27 graus en nombrosos municipis mentre continua l’ona de calor.