Mor un professor davant dels alumnes en un institut de Calp

Les classes d’un institut de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han sigut anul·lades este divendres després de què un professor morira després de caure desplomat enmig d’un corredor i davant de numerosos alumnes just abans de començar les classes.

 

Fonts del cas han informat que el professor es diu Francisco i que impartia des de feia anys classe de castellà als alumnes de secundària i batxiller de l’institut Ifach de Calp, a on viu l’home, encara que és natural de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Cap a les huit hores d’este matí de divendres, poc abans de començar les classes, Francisco s’ha desplomat en terra en un dels corredors davant dels estudiants, pel que pareix, per una aturada cardíaca.

 

Tres ambulàncies han acudit a l’institut però les maniobres de reanimació no han tingut èxit i la situació ha creat una gran commoció en l’institut a on, fins i tot, una altra docent ha hagut de ser atesa per un esvaïment.

 

La direcció del centre ha decidit suspendre durant 24 hores les classes en este centre d’uns 400 alumnes, al que equips de suport psicològic i atenció sanitària de la Creu Roja amb base en Dénia, Xàbia i Teulada han acudit per a donar assistència.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Trenta mitjans aeris es bolquen en l’incendi de la Vall d’Uixó després de cremar 6.500 hectàrees

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha calcinat 6.500 hectàrees des de dissabte i este dilluns compta amb 30 mitjans aeris, en un dia d’alt risc d’incendis a tota la Comunitat Valenciana.

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.