Detinguda en Alacant per obligar a menors a robar i a prostituir-se a canvi de droga

Pastilles d'èxtasi MDMA

La Policia ha trobat pastilles d’èxtasi i ‘popper’ en casa de la detinguda | DEA

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a una dona acusada de donar drogues a xiquetes menors d’edat, acollides en centres, a canvi de què l’ajudaren a vendre-les. A l’acusada, se li atribuïx un delicte de prostitució de menors, ja que, pel que pareix, obligava a les xiquetes a prostituir-se i a robar als clients.

 

La investigació la iniciaren agents del Grup Segon de la Unitat de Família i Dona (UFAM) de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant, després de tindre coneixement de què una menor, de 16 anys, no havia tornat al seu centre d’acolliment.

 

Els agents van desplegar un dispositiu per a localitzar-la i, davant la pressió policial, va ser la menor la que es va presentar en un Centre Social d’Alacant i va explicar el que li havia passat, ha informat este dijous la Comissaria provincial.

 

Agents de la UFAM es van fer càrrec de la menor i li van prendre declaració. La víctima va relatar com durant el temps que havia estat desapareguda, presumptament, va estar en casa d’una xica que l’havia acollit i que li havia facilitat drogues, com marihuana i èxtasi, a canvi de què l’ajudara a vendre més substàncies.

 

Les obligava a robar i a prostituir-se per a pagar les drogues

A més, per a pagar la droga, presumptament, la menor era obligada a robar roba i altres objectes i accessoris en tendes de la ciutat. La menor, en el seu relat, també va posar de manifest que la dona, presumptament, va intentar que es prostituïra, encara que la xiqueta no ho va consentir.

 

Els policies, en el curs de la investigació van localitzar a una víctima més, una altra menor de 16 anys i també fugida d’un Centre d’Acolliment valencià. En este cas, presumptament, sí havia arribat a ser prostituïda per la investigada. Segons les investigacions dels agents, el modus operandi era el mateix: li subministrava droga i, per a pagar-la, era obligada a prostituir-se en Benidorm.

 

Una espanyola de 19 anys

La detinguda, de nacionalitat espanyola i 19 anys, era qui buscava els clients i, a voltes, era ella mateixa qui oferia els servicis sexuals. En estos casos, utilitzava a les menors per a que accediren a la casa a on es trobava i robareb quants objectes de valor pogueren. Quan les menors exercien la prostitució, ella robava.

 

Els agents de la UFAM, després de diferents gestions, van conseguir identificar a la denunciada i van establir un dispositiu policial que va permetre donar amb el seu parador i conduir a la seua detenció. La detinguda va ser posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

 

Una volta detinguda, es va fer un registre en la casa a on, presumptament, havien estat amagades les menors durant la seua fugida i es van localitzar uns 3.000 euros en metàl·lic i xicotetes quantitats de droga, principalment pastilles d’èxtasis i pots que contenien una substància coneguda com ‘popper’.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.