Detinguts els pares de tres menors per maltractar-los i enviar-los a vendre droga en València

Maltractament de menors

La Policia investiga si els pares havien manat als menors a vendre droga | Pixabay

Agents de la Policia Nacional han detingut en València als pares de tres menors, de 8, 11 i 14 anys, acusats de maltractar-los en una casa sense condicions de salubritat i investiguen si van poder haver-los manat en alguna ocasió a vendre ‘paperines’ de droga. Els detinguts, amb antecedents policials per maltractaments, han passat a disposició judicial.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, els xiquets, com no tenen més família, han sigut traslladats a un centre de protecció de menors. Els detinguts són una dona i un home de 45 i 49 anys, de nacionalitat espanyola, als que se’ls atribuïx un delicte de maltractaments cap als seus tres fills i un altre contra la salut pública, després de localitzar ‘paperines’ de cocaïna en sa casa.

 

Les investigacions es van iniciar per part dels policies en tindre conéixer que una xica, de 14 anys, i els seus dos germans, de 8 i 11, podrien estar sent víctimes de maltractaments, presumptament, per part de la mare, de forma directa, mentres que el pare, presumptament, coneixia els fets, però no s’implicava en els episodis de violència o insults.

 

Els policies van poder saber, a més, que els dos fills més menuts no acudien a l’escola amb una bona higiene i que el xiquet, a voltes, tenia comportaments agressius. Els agents van detindre a la parella com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments i els tres menors van ser acollits en un centre de protecció, ja que no tenien cap familiar que es fera càrrec d’ells.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.