Detinguts els pares de tres menors per maltractar-los i enviar-los a vendre droga en València

Maltractament de menors

La Policia investiga si els pares havien manat als menors a vendre droga | Pixabay

Agents de la Policia Nacional han detingut en València als pares de tres menors, de 8, 11 i 14 anys, acusats de maltractar-los en una casa sense condicions de salubritat i investiguen si van poder haver-los manat en alguna ocasió a vendre ‘paperines’ de droga. Els detinguts, amb antecedents policials per maltractaments, han passat a disposició judicial.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, els xiquets, com no tenen més família, han sigut traslladats a un centre de protecció de menors. Els detinguts són una dona i un home de 45 i 49 anys, de nacionalitat espanyola, als que se’ls atribuïx un delicte de maltractaments cap als seus tres fills i un altre contra la salut pública, després de localitzar ‘paperines’ de cocaïna en sa casa.

 

Les investigacions es van iniciar per part dels policies en tindre conéixer que una xica, de 14 anys, i els seus dos germans, de 8 i 11, podrien estar sent víctimes de maltractaments, presumptament, per part de la mare, de forma directa, mentres que el pare, presumptament, coneixia els fets, però no s’implicava en els episodis de violència o insults.

 

Els policies van poder saber, a més, que els dos fills més menuts no acudien a l’escola amb una bona higiene i que el xiquet, a voltes, tenia comportaments agressius. Els agents van detindre a la parella com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments i els tres menors van ser acollits en un centre de protecció, ja que no tenien cap familiar que es fera càrrec d’ells.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia demana 162 anys de presó a un acusat de gravar i difondre material pedòfil a Alacant

La Fiscalia sol·licita 162 anys de presó per a un home acusat de gravar a menors mitjançant videoconferència i compartir més de 2.000 arxius pedòfils en Internet.

CSIF exigix una rehabilitació urgent del CEIP Rosa Serrano de Paiporta per les humitats després de la dana

CSIF reclama a la Conselleria de Educacion i a l'Ajuntament de Paiporta una actuacion urgent i coordinada per a rehabilitar el CEIP Rosa Serrano, afectat per humitats i deterioració del forjat després de la dana d'octubre de 2024.

Les operacions immobiliàries cauen un 4,6% en la Comunitat Valenciana en l’inici de 2026

Les immobiliàries valencianes detecten una desacceleració del mercat de vivenda en la Comunitat, amb menys operacions i captacions, mentres el lloguer seguix molt tensionado i amb poca oferta.

Tres candidatures es disputen el Col·legi de Farmacèutics de València en les eleccions del diumenge

El Col·legi de Farmacèutics de València celebra este diumenge eleccions per a triar a la nova junta que succeirà a Jaime Giner, amb 5.155 col·legiats cridats a votar i tres candidatures en lliça.

Detingut a Alacant per fer-se passar per policia i parar cotxes per a tirar-se uns riures

Un home de 51 anys ha sigut detingut a Alacant acusat si es fes passar per policia per a detindre vehicles en la via pública amb l'excusa de tirar-se uns riures, utilitzant un cotxe amb rotatiu blau i peces amb emblemes policials.

La Policia incauta dos armes blanques en la perruqueria on va morir acoltellat un jove a València

La Policia Nacional investiga l'homicidi d'un jove de 25 anys acoltellat en una perruqueria de Russafa, on s'han confiscat dos armes blanques i seguix detingut un company com a principal sospitós.

La Comunitat Valenciana revalida el seu lideratge en banderes blaves amb 151 distintius

La Comunitat Valenciana torna a encapçalar el rànquing espanyol de banderes blaves amb 151 distintius, en un any en què Espanya reforça el seu primer lloc mundial en platges guardonades.

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.