Detinguts els pares de tres menors per maltractar-los i enviar-los a vendre droga en València

Maltractament de menors

La Policia investiga si els pares havien manat als menors a vendre droga | Pixabay

Agents de la Policia Nacional han detingut en València als pares de tres menors, de 8, 11 i 14 anys, acusats de maltractar-los en una casa sense condicions de salubritat i investiguen si van poder haver-los manat en alguna ocasió a vendre ‘paperines’ de droga. Els detinguts, amb antecedents policials per maltractaments, han passat a disposició judicial.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, els xiquets, com no tenen més família, han sigut traslladats a un centre de protecció de menors. Els detinguts són una dona i un home de 45 i 49 anys, de nacionalitat espanyola, als que se’ls atribuïx un delicte de maltractaments cap als seus tres fills i un altre contra la salut pública, després de localitzar ‘paperines’ de cocaïna en sa casa.

 

Les investigacions es van iniciar per part dels policies en tindre conéixer que una xica, de 14 anys, i els seus dos germans, de 8 i 11, podrien estar sent víctimes de maltractaments, presumptament, per part de la mare, de forma directa, mentres que el pare, presumptament, coneixia els fets, però no s’implicava en els episodis de violència o insults.

 

Els policies van poder saber, a més, que els dos fills més menuts no acudien a l’escola amb una bona higiene i que el xiquet, a voltes, tenia comportaments agressius. Els agents van detindre a la parella com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments i els tres menors van ser acollits en un centre de protecció, ja que no tenien cap familiar que es fera càrrec d’ells.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.