12.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Detinguts els pares de tres menors per maltractar-los i enviar-los a vendre droga en València

Maltractament de menors

La Policia investiga si els pares havien manat als menors a vendre droga | Pixabay

Agents de la Policia Nacional han detingut en València als pares de tres menors, de 8, 11 i 14 anys, acusats de maltractar-los en una casa sense condicions de salubritat i investiguen si van poder haver-los manat en alguna ocasió a vendre ‘paperines’ de droga. Els detinguts, amb antecedents policials per maltractaments, han passat a disposició judicial.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, els xiquets, com no tenen més família, han sigut traslladats a un centre de protecció de menors. Els detinguts són una dona i un home de 45 i 49 anys, de nacionalitat espanyola, als que se’ls atribuïx un delicte de maltractaments cap als seus tres fills i un altre contra la salut pública, després de localitzar ‘paperines’ de cocaïna en sa casa.

 

Les investigacions es van iniciar per part dels policies en tindre conéixer que una xica, de 14 anys, i els seus dos germans, de 8 i 11, podrien estar sent víctimes de maltractaments, presumptament, per part de la mare, de forma directa, mentres que el pare, presumptament, coneixia els fets, però no s’implicava en els episodis de violència o insults.

 

Els policies van poder saber, a més, que els dos fills més menuts no acudien a l’escola amb una bona higiene i que el xiquet, a voltes, tenia comportaments agressius. Els agents van detindre a la parella com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments i els tres menors van ser acollits en un centre de protecció, ja que no tenien cap familiar que es fera càrrec d’ells.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.

El Govern recalca que el nou model de finançament serà per a totes les comunitats

En vespres de la reunió entre Sánchez i Junqueras, Elma Saiz ha subratllat que l'Executiu prepara un nou model de finançament per a totes les autonomies. Hisenda ho elabora i Moncloa reivindica recursos extra mentres ERC demana concrecions i augura 5.000 milions per a Catalunya.

Muñoz (PSPV) acusa el PP i a Pérez Llorca d’abocar a la Comunitat a la paràlisi

El síndic socialista ha retret al Consell falta de gestió i retard a rendir comptes fins a mitjan febrer. Assenyala carències en educació, sanitat i transport.

La jutgessa de la DANA cita a tres testimonis per contradiccions sobre el confinament

La instructora ha anomenat al subsecretari de Justícia i Interior, a l'advocat coordinador i a l'advocat general després d'un informe que xoca amb la versió d'un exalte càrrec. La causa també ha incorporat els wasaps entre Feijóo i Mazón del 29 d'octubre.

Alacant ha aconseguit la seua millor dada històrica en 2025 amb un 79% d’ocupació, segons APHA

Alacant ha aconseguit un 79% d'ocupació mitjana en 2025, el seu millor registre, amb un desembre al 60% i Nit de cap d'any per damunt del 90%. L'estirada de Nadal i la capitalitat gastronòmica ha afavorit la desestacionalització.

Gran campanya nadalenca dona pas a les rebaixes d’hivern amb moda i llar al capdavant

Les grans superfícies enllacen un Nadal sòlid, amb augments del 3-4%, amb les rebaixes fins al 28 de febrer i descomptes inicials del 50%. El gasto mig previst és de 125 euros i s'esperen 15.000 ocupacions temporals.

Ucraïna consolida el seu lideratge com a principal comunitat estrangera a Torrevieja

Torrevieja arranca 2026 amb 110.500 habitants, 4.150 més que un any abans. Ucraïna aconseguix 10.074 empadronats i es manté com la comunitat estrangera més nombrosa.

El Govern destina 43 milions per a recuperar la fisonomia dels anys 50 a les platges de Cullera

L'Executiu regenerarà les platges del sud de Cullera amb aportacions massives d'arena i obres de protecció. Els treballs arranquen el 16 de gener i preveuen finalitzar al juny.