16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Detinguts els pares de tres menors per maltractar-los i enviar-los a vendre droga en València

Maltractament de menors

La Policia investiga si els pares havien manat als menors a vendre droga | Pixabay

Agents de la Policia Nacional han detingut en València als pares de tres menors, de 8, 11 i 14 anys, acusats de maltractar-los en una casa sense condicions de salubritat i investiguen si van poder haver-los manat en alguna ocasió a vendre ‘paperines’ de droga. Els detinguts, amb antecedents policials per maltractaments, han passat a disposició judicial.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, els xiquets, com no tenen més família, han sigut traslladats a un centre de protecció de menors. Els detinguts són una dona i un home de 45 i 49 anys, de nacionalitat espanyola, als que se’ls atribuïx un delicte de maltractaments cap als seus tres fills i un altre contra la salut pública, després de localitzar ‘paperines’ de cocaïna en sa casa.

 

Les investigacions es van iniciar per part dels policies en tindre conéixer que una xica, de 14 anys, i els seus dos germans, de 8 i 11, podrien estar sent víctimes de maltractaments, presumptament, per part de la mare, de forma directa, mentres que el pare, presumptament, coneixia els fets, però no s’implicava en els episodis de violència o insults.

 

Els policies van poder saber, a més, que els dos fills més menuts no acudien a l’escola amb una bona higiene i que el xiquet, a voltes, tenia comportaments agressius. Els agents van detindre a la parella com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments i els tres menors van ser acollits en un centre de protecció, ja que no tenien cap familiar que es fera càrrec d’ells.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.