Condemnen als tres menors que violaren a una xica en les festes de la Magdalena de Castelló

Recinte de Fires i Mercats de Castelló

Recinte de Fires i Mercats, zona pròxima a on va passar la violació | Google Maps

 

Este dimecres, en la Ciutat de la Justícia de Castelló de la Plana, s’ha celebrat el juí a tres menors implicats en la violació grupal a una xica de 14 anys durant les festes de la Magdalena d’enguany, en el mes de març, segons informacions del ‘Mediterráneo’.

 

Els fets van passar en una zona pròxima al recinte firal situat en l’avinguda del Mar, cap a les 23.00 hores, quan la víctima va ser rodejada per un grup de xics. En eixe moment, la van portar fins a una rampa d’accés a un pàrquing, a on cometeren l’agressió amb l’oposició de la xica, segons declara. En canvi, els presumptes agressors havien assegurat que les relacions eren consentides.

 

La Policia Nacional, després de què la víctima denunciara estos fets, va estar investigant fins que va detindre als autors, concretament huit. Tot i eixe número de persones, van ser 3 els qui van participar directament, segons la justícia. Per això, han estat interns durant mig any en un centre.

 

Els tres implicats, de 14, 15 i 16 anys, han admés esta vegada les acusacions i han acceptat una pena de 16 mesos d’internament, tres anys de llibertat vigilada, el pagament de 3.000 euros com a indemnització a la víctima i la prohibició d’aproximar-se o comunicar-se amb ella durant els tres pròxims anys. Esta condemna s’aplica després d’arribar a un acord de conformitat entre les parts.

 

A més, un dels detinguts, major d’edat, ha hagut de declarar davant del Jutjat d’Instrucció núm. 1 de Castelló, qui ha decretat llibertat provisional. Això sí, haurà de comparéixer una vegada al mes en el jutjat com a mesura cautelar.

 

Una altra possible agressió sexual

La víctima, de 14 anys, no només va patir esta violació durant les festes de la Magdalena. Segons ella, va explicar als agents que mesos abans ja hauria patit una altra i que no ho hauria explicat abans a les forces de seguretat «per por a les conseqüències». Això sí, este cas va quedar arxivat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Inici de setmana amb temps estable, pujada de màximes i vent molt fort en el nord de la Comunitat Valenciana

La setmana entre març i abril arranca en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, màximes a l'alça, mínimes encara fredes en zones de l'interior i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València.

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.