Condemnen als tres menors que violaren a una xica en les festes de la Magdalena de Castelló

Recinte de Fires i Mercats de Castelló

Recinte de Fires i Mercats, zona pròxima a on va passar la violació | Google Maps

 

Este dimecres, en la Ciutat de la Justícia de Castelló de la Plana, s’ha celebrat el juí a tres menors implicats en la violació grupal a una xica de 14 anys durant les festes de la Magdalena d’enguany, en el mes de març, segons informacions del ‘Mediterráneo’.

 

Els fets van passar en una zona pròxima al recinte firal situat en l’avinguda del Mar, cap a les 23.00 hores, quan la víctima va ser rodejada per un grup de xics. En eixe moment, la van portar fins a una rampa d’accés a un pàrquing, a on cometeren l’agressió amb l’oposició de la xica, segons declara. En canvi, els presumptes agressors havien assegurat que les relacions eren consentides.

 

La Policia Nacional, després de què la víctima denunciara estos fets, va estar investigant fins que va detindre als autors, concretament huit. Tot i eixe número de persones, van ser 3 els qui van participar directament, segons la justícia. Per això, han estat interns durant mig any en un centre.

 

Els tres implicats, de 14, 15 i 16 anys, han admés esta vegada les acusacions i han acceptat una pena de 16 mesos d’internament, tres anys de llibertat vigilada, el pagament de 3.000 euros com a indemnització a la víctima i la prohibició d’aproximar-se o comunicar-se amb ella durant els tres pròxims anys. Esta condemna s’aplica després d’arribar a un acord de conformitat entre les parts.

 

A més, un dels detinguts, major d’edat, ha hagut de declarar davant del Jutjat d’Instrucció núm. 1 de Castelló, qui ha decretat llibertat provisional. Això sí, haurà de comparéixer una vegada al mes en el jutjat com a mesura cautelar.

 

Una altra possible agressió sexual

La víctima, de 14 anys, no només va patir esta violació durant les festes de la Magdalena. Segons ella, va explicar als agents que mesos abans ja hauria patit una altra i que no ho hauria explicat abans a les forces de seguretat «per por a les conseqüències». Això sí, este cas va quedar arxivat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.