Condemnen als tres menors que violaren a una xica en les festes de la Magdalena de Castelló

Recinte de Fires i Mercats de Castelló

Recinte de Fires i Mercats, zona pròxima a on va passar la violació | Google Maps

 

Este dimecres, en la Ciutat de la Justícia de Castelló de la Plana, s’ha celebrat el juí a tres menors implicats en la violació grupal a una xica de 14 anys durant les festes de la Magdalena d’enguany, en el mes de març, segons informacions del ‘Mediterráneo’.

 

Els fets van passar en una zona pròxima al recinte firal situat en l’avinguda del Mar, cap a les 23.00 hores, quan la víctima va ser rodejada per un grup de xics. En eixe moment, la van portar fins a una rampa d’accés a un pàrquing, a on cometeren l’agressió amb l’oposició de la xica, segons declara. En canvi, els presumptes agressors havien assegurat que les relacions eren consentides.

 

La Policia Nacional, després de què la víctima denunciara estos fets, va estar investigant fins que va detindre als autors, concretament huit. Tot i eixe número de persones, van ser 3 els qui van participar directament, segons la justícia. Per això, han estat interns durant mig any en un centre.

 

Els tres implicats, de 14, 15 i 16 anys, han admés esta vegada les acusacions i han acceptat una pena de 16 mesos d’internament, tres anys de llibertat vigilada, el pagament de 3.000 euros com a indemnització a la víctima i la prohibició d’aproximar-se o comunicar-se amb ella durant els tres pròxims anys. Esta condemna s’aplica després d’arribar a un acord de conformitat entre les parts.

 

A més, un dels detinguts, major d’edat, ha hagut de declarar davant del Jutjat d’Instrucció núm. 1 de Castelló, qui ha decretat llibertat provisional. Això sí, haurà de comparéixer una vegada al mes en el jutjat com a mesura cautelar.

 

Una altra possible agressió sexual

La víctima, de 14 anys, no només va patir esta violació durant les festes de la Magdalena. Segons ella, va explicar als agents que mesos abans ja hauria patit una altra i que no ho hauria explicat abans a les forces de seguretat «per por a les conseqüències». Això sí, este cas va quedar arxivat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.