Condemnen als tres menors que violaren a una xica en les festes de la Magdalena de Castelló

Recinte de Fires i Mercats de Castelló

Recinte de Fires i Mercats, zona pròxima a on va passar la violació | Google Maps

 

Este dimecres, en la Ciutat de la Justícia de Castelló de la Plana, s’ha celebrat el juí a tres menors implicats en la violació grupal a una xica de 14 anys durant les festes de la Magdalena d’enguany, en el mes de març, segons informacions del ‘Mediterráneo’.

 

Els fets van passar en una zona pròxima al recinte firal situat en l’avinguda del Mar, cap a les 23.00 hores, quan la víctima va ser rodejada per un grup de xics. En eixe moment, la van portar fins a una rampa d’accés a un pàrquing, a on cometeren l’agressió amb l’oposició de la xica, segons declara. En canvi, els presumptes agressors havien assegurat que les relacions eren consentides.

 

La Policia Nacional, després de què la víctima denunciara estos fets, va estar investigant fins que va detindre als autors, concretament huit. Tot i eixe número de persones, van ser 3 els qui van participar directament, segons la justícia. Per això, han estat interns durant mig any en un centre.

 

Els tres implicats, de 14, 15 i 16 anys, han admés esta vegada les acusacions i han acceptat una pena de 16 mesos d’internament, tres anys de llibertat vigilada, el pagament de 3.000 euros com a indemnització a la víctima i la prohibició d’aproximar-se o comunicar-se amb ella durant els tres pròxims anys. Esta condemna s’aplica després d’arribar a un acord de conformitat entre les parts.

 

A més, un dels detinguts, major d’edat, ha hagut de declarar davant del Jutjat d’Instrucció núm. 1 de Castelló, qui ha decretat llibertat provisional. Això sí, haurà de comparéixer una vegada al mes en el jutjat com a mesura cautelar.

 

Una altra possible agressió sexual

La víctima, de 14 anys, no només va patir esta violació durant les festes de la Magdalena. Segons ella, va explicar als agents que mesos abans ja hauria patit una altra i que no ho hauria explicat abans a les forces de seguretat «per por a les conseqüències». Això sí, este cas va quedar arxivat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig