Condemnen als tres menors que violaren a una xica en les festes de la Magdalena de Castelló

Ejemplo de shortcode con estilo
Recinte de Fires i Mercats, zona pròxima a on va passar la violació | Google Maps   Este dimecres, en la Ciutat de la Justícia de Castelló de la Plana, s’ha celebrat el juí a tres menors implicats en la violació grupal a una xica de 14 anys durant les festes de la Magdalena d’enguany, […]
Recinte de Fires i Mercats de Castelló

Recinte de Fires i Mercats, zona pròxima a on va passar la violació | Google Maps

 

Este dimecres, en la Ciutat de la Justícia de Castelló de la Plana, s’ha celebrat el juí a tres menors implicats en la violació grupal a una xica de 14 anys durant les festes de la Magdalena d’enguany, en el mes de març, segons informacions del ‘Mediterráneo’.

 

Els fets van passar en una zona pròxima al recinte firal situat en l’avinguda del Mar, cap a les 23.00 hores, quan la víctima va ser rodejada per un grup de xics. En eixe moment, la van portar fins a una rampa d’accés a un pàrquing, a on cometeren l’agressió amb l’oposició de la xica, segons declara. En canvi, els presumptes agressors havien assegurat que les relacions eren consentides.

 

La Policia Nacional, després de què la víctima denunciara estos fets, va estar investigant fins que va detindre als autors, concretament huit. Tot i eixe número de persones, van ser 3 els qui van participar directament, segons la justícia. Per això, han estat interns durant mig any en un centre.

 

Els tres implicats, de 14, 15 i 16 anys, han admés esta vegada les acusacions i han acceptat una pena de 16 mesos d’internament, tres anys de llibertat vigilada, el pagament de 3.000 euros com a indemnització a la víctima i la prohibició d’aproximar-se o comunicar-se amb ella durant els tres pròxims anys. Esta condemna s’aplica després d’arribar a un acord de conformitat entre les parts.

 

A més, un dels detinguts, major d’edat, ha hagut de declarar davant del Jutjat d’Instrucció núm. 1 de Castelló, qui ha decretat llibertat provisional. Això sí, haurà de comparéixer una vegada al mes en el jutjat com a mesura cautelar.

 

Una altra possible agressió sexual

La víctima, de 14 anys, no només va patir esta violació durant les festes de la Magdalena. Segons ella, va explicar als agents que mesos abans ja hauria patit una altra i que no ho hauria explicat abans a les forces de seguretat «per por a les conseqüències». Això sí, este cas va quedar arxivat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UME es desplega a Oliva per les inundacions extremes causades per la dana Adam

Unitats de la UME han eixit de la base de Bétera per reforçar els serveis d’emergències davant les greus inundacions a Oliva i la Safor, amb registres de pluja històrics que superen els 600 litres per metre quadrat.

Pluges històriques a la Safor i la Marina Alta amb més de 600 l/m²

El temporal de pluges intenses al litoral sud de la província de València i el nord d'Alacant ha deixat més de 600 l/m² en 24 hores en municipis de la Safor i la Marina Alta, amb registres rècord a Pego i Forna.

Nou avís Es-Alert per pluges a la Comunitat: es demana no eixir de casa

La Generalitat ha enviat un nou missatge Es-Alert a les zones afectades per les pluges persistents i les inundacions a la Comunitat Valenciana i demana a la població que evite desplaçaments i romanga en la vivenda.

Desallotgen un càmping a Xàbia i més de 100 persones passen la nit en un alberg

Els bombers han desallotjat el càmping El Naranjal de Xàbia per l’episodi intens de pluges, i més d’un centenar de persones s’han traslladat a un alberg municipal. Les autoritats demanen evitar desplaçaments innecessaris mentres continuen els avisos per pluja a la Comunitat Valenciana.

Gandia reforça la vigilància a Beniopa i obri el pavelló del Raval per la pluja extrema

Gandia ha reforçat la vigilància en zones inundables com el barranc de Beniopa i està habilitant el pavelló del Raval per als veïns, davant les fortes pluges que han deixat 309,2 litres per metre quadrat en 24 hores.

Localitzen sense vida una dona que s’havia banyat en una platja de Sagunt en plena alerta per fortes pluges

Els servicis d’emergència han trobat morta una dona desapareguda este diumenge mentre es banyava en una platja de Sagunt, mentres la Comunitat Valenciana es trobava en alerta per fortes pluges i fenòmens costaners.

Trobeu sense vida la dona desapareguda mentre es banyava a la platja de Sagunt

Han localitzat el cos sense vida d’una dona que havia desaparegut este diumenge mentre es banyava a una platja de Sagunt, en una jornada marcada per l’alerta per pluges i fenòmens costaners.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

La Generalitat ha activat un nou Es-Alert per fortes pluges i risc d’inundacions al litoral sud de València i al litoral nord i interior d’Alacant, i demana extremar les precaucions. L’avís inclou recomanacions de seguretat com allunyar-se de rius i soterranis i telefonar al 112 en cas d’emergència.