Juí per violar a la seua exparella en Castelló

Ciutat de la Justícia de Castelló

Ciutat de la Justícia de Castelló | Google Maps

 

Este dilluns 4 de novembre se celebra en la Ciutat de la Justícia de Castelló, el juí per a un home que, presumptament, va violar una dona tot i tindre una ordre d’allunyament. Estos fets es produiren en setembre de l’any 2018.

 

Segons informacions del ‘Mediterráneo’, la parella va començar una relació sentimental l’any 2012. Un any després, ella va decidir denunciar-lo i l’agressor va ser condemnat en 2014. Però dos anys després, tornaren a estar junts, fins que en 2017 es va produïr una segona denúncia. En esta, també se’l va tornar a condemnar, per un delicte de maltractament i d’amenaces relacionades amb la violència de genere. 

 

En eixe moment, en maig de 2017, el denunciat havia de complir la norma de no aproximar-se a 300 metres de la víctima. Esta prohibició se li va interposar fins al 18 de setembre de 2018. Però segons l’escrit de la Fiscalia, l’home va tindre contacte amb la xica, com a mínim, fins al 4 d’agost d’eixe any. El mes següent, es va presentar a casa de la dona i li va demanar quedar-se, a on es va quedar amagat sense eixir.

 

Va ser en la matinada del 15 de setembre quan la dona, que acabava de treballar, es va presentar al seu domicili i l’agressor li va demanar mantindre relacions sexuals de forma insistent. La xica es va negar i ell la va immobilitzar per a consumar l’acte sexual.

 

Açò li va provocar a la víctima lesions i contusions, i va acabar en el Centre de Salut de Torreblanca, així com en el Servici d’Urgències de Ginecologia de l’Hospital General de Castelló. A més, la denunciant ha renunciat a les accions que pogueren correspondre-li.

 

Amb la gravetat d’estos fets, la Fiscalia ha decidit aplicar la pena d’un any de presó per incomplir reiteradament la norma d’apropar-se a la víctima, dotze anys per l’agressió sexual i altres deu anys més de llibertat vigilada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.

DIGI arriba a 100 botigues a Espanya amb una nova obertura a Torrent

DIGI ha inaugurat a Torrent la seua cinquena botiga pròpia a la província de València, amb la qual aconseguix les 100 tendes a tot Espanya i reforça el seu compromís amb la Comunitat Valenciana.