Juí per violar a la seua exparella en Castelló

Ciutat de la Justícia de Castelló

Ciutat de la Justícia de Castelló | Google Maps

 

Este dilluns 4 de novembre se celebra en la Ciutat de la Justícia de Castelló, el juí per a un home que, presumptament, va violar una dona tot i tindre una ordre d’allunyament. Estos fets es produiren en setembre de l’any 2018.

 

Segons informacions del ‘Mediterráneo’, la parella va començar una relació sentimental l’any 2012. Un any després, ella va decidir denunciar-lo i l’agressor va ser condemnat en 2014. Però dos anys després, tornaren a estar junts, fins que en 2017 es va produïr una segona denúncia. En esta, també se’l va tornar a condemnar, per un delicte de maltractament i d’amenaces relacionades amb la violència de genere. 

 

En eixe moment, en maig de 2017, el denunciat havia de complir la norma de no aproximar-se a 300 metres de la víctima. Esta prohibició se li va interposar fins al 18 de setembre de 2018. Però segons l’escrit de la Fiscalia, l’home va tindre contacte amb la xica, com a mínim, fins al 4 d’agost d’eixe any. El mes següent, es va presentar a casa de la dona i li va demanar quedar-se, a on es va quedar amagat sense eixir.

 

Va ser en la matinada del 15 de setembre quan la dona, que acabava de treballar, es va presentar al seu domicili i l’agressor li va demanar mantindre relacions sexuals de forma insistent. La xica es va negar i ell la va immobilitzar per a consumar l’acte sexual.

 

Açò li va provocar a la víctima lesions i contusions, i va acabar en el Centre de Salut de Torreblanca, així com en el Servici d’Urgències de Ginecologia de l’Hospital General de Castelló. A més, la denunciant ha renunciat a les accions que pogueren correspondre-li.

 

Amb la gravetat d’estos fets, la Fiscalia ha decidit aplicar la pena d’un any de presó per incomplir reiteradament la norma d’apropar-se a la víctima, dotze anys per l’agressió sexual i altres deu anys més de llibertat vigilada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

‘Visitants’ obri Sagunt a Escena amb una mirada actual i participativa als grans clàssics

La companyia castellonenca inaugura este dissabte la 43a edició del festival amb l’espectacle de carrer ‘I si fem un clàssic?’

La quarta ona de calor dispara les màximes a l’interior i prelitoral de València fins als 40 °C

La Comunitat Valenciana viu la segona jornada de la quarta ona de calor de l’estiu, amb màximes de fins a 40 graus a l’interior i prelitoral de València i nits tropicals en les capitals. El vent bufarà fluix de components marítims i hi haurà pols en suspensió i lleugera inestabilitat de vesprada.

L’incendi de la Vall d’Uixó entra en el sisé dia amb el foc actiu però perimetrat

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó encadena sis dies actiu, ha cremat 9.300 hectàrees i continua sense control, amb catorze municipis evacuats.

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.
FILMOTECA D'ESTIU