Juí per violar a la seua exparella en Castelló

Ciutat de la Justícia de Castelló

Ciutat de la Justícia de Castelló | Google Maps

 

Este dilluns 4 de novembre se celebra en la Ciutat de la Justícia de Castelló, el juí per a un home que, presumptament, va violar una dona tot i tindre una ordre d’allunyament. Estos fets es produiren en setembre de l’any 2018.

 

Segons informacions del ‘Mediterráneo’, la parella va començar una relació sentimental l’any 2012. Un any després, ella va decidir denunciar-lo i l’agressor va ser condemnat en 2014. Però dos anys després, tornaren a estar junts, fins que en 2017 es va produïr una segona denúncia. En esta, també se’l va tornar a condemnar, per un delicte de maltractament i d’amenaces relacionades amb la violència de genere. 

 

En eixe moment, en maig de 2017, el denunciat havia de complir la norma de no aproximar-se a 300 metres de la víctima. Esta prohibició se li va interposar fins al 18 de setembre de 2018. Però segons l’escrit de la Fiscalia, l’home va tindre contacte amb la xica, com a mínim, fins al 4 d’agost d’eixe any. El mes següent, es va presentar a casa de la dona i li va demanar quedar-se, a on es va quedar amagat sense eixir.

 

Va ser en la matinada del 15 de setembre quan la dona, que acabava de treballar, es va presentar al seu domicili i l’agressor li va demanar mantindre relacions sexuals de forma insistent. La xica es va negar i ell la va immobilitzar per a consumar l’acte sexual.

 

Açò li va provocar a la víctima lesions i contusions, i va acabar en el Centre de Salut de Torreblanca, així com en el Servici d’Urgències de Ginecologia de l’Hospital General de Castelló. A més, la denunciant ha renunciat a les accions que pogueren correspondre-li.

 

Amb la gravetat d’estos fets, la Fiscalia ha decidit aplicar la pena d’un any de presó per incomplir reiteradament la norma d’apropar-se a la víctima, dotze anys per l’agressió sexual i altres deu anys més de llibertat vigilada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

A judici a Alacant una parella acusada de matar i esquarterar un home per quedar-se amb la casa

Una parella està sent jutjada amb jurat a l’Audiència d’Alacant acusada de matar i esquarterar el propietari de la vivenda on vivia la dona per quedar-se amb la casa i la pensió. La Fiscalia demana 17 anys de presó per a cadascun, mentre les defenses asseguren que l’home hauria mort per un infart.

Morant assegura que el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell incapaç de gestionar la crisi educativa

Diana Morant afirma que, després de cinc setmanes de vaga de professors a la Comunitat Valenciana, el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell que considera incapaç i desinteressat en gestionar la crisi educativa.

El València Basket busca el 2-0 davant un Joventut esgotat però amb les idees clares

El Roig Arena acollirà divendres el segon partit de la semifinal entre València Basket i Asisa Joventut, amb 1-0 per als taronja i dubtes físics en la Penya després d’un exigent tram final de temporada.

Els sindicats tomben quasi tota l’oferta d’Educació i exigixen més negociació

Els cinc sindicats de la taula docent han rebutjat la major part dels acords parcials plantejats per la Conselleria d’Educació i han demanat reprendre unes negociacions iniciades fa quasi un mes, mentre la consellera defensa que la seua oferta és 'ambiciosa'.

Bernabé veu positiu que Oltra torne a la política si suma el vot d’esquerra a València

La delegada del Govern i candidata del PSPV a l’alcaldia de València, Pilar Bernabé, ha afirmat que està encantada que Mónica Oltra aspire a l’alcaldia si aconseguix unir el vot d’esquerra que ara es perd. També ha defensat que la seua línia roja per a futurs pactes és la intolerància i ha recalcat el lideratge de Diana Morant a la Generalitat.

La falta de jornalers deixa sense collir part de les collites a Alacant

Asaja Alicante alerta que l’escassetat de mà d’obra s’ha convertit en un problema estructural al camp alacantí i ja ha deixat un 10 % de la collita de nísperos sense collir per falta de jornalers.

Pilar Bernabé reivindica el PSOE per la seua rapidesa davant els casos de corrupció

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l alcaldia de València, assegura que se sent orgullosa de militar en un partit que actua amb contundencia i rapidesa davant casos de presumpta corrupcio i carrega contra la gestio del PP en situacions similars.

Bernabé exigeix a Pérez Llorca que actue i critica que Mazón continue “atrinxerat” després dels whatsapps de la DANA

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha demanat al president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, que assumisca responsabilitats per uns missatges de Carlos Mazón durant la DANA que qualifica de “indecència” i “vergonya” per a la política valenciana.