11.9 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Juí per violar a la seua exparella en Castelló

Ciutat de la Justícia de Castelló

Ciutat de la Justícia de Castelló | Google Maps

 

Este dilluns 4 de novembre se celebra en la Ciutat de la Justícia de Castelló, el juí per a un home que, presumptament, va violar una dona tot i tindre una ordre d’allunyament. Estos fets es produiren en setembre de l’any 2018.

 

Segons informacions del ‘Mediterráneo’, la parella va començar una relació sentimental l’any 2012. Un any després, ella va decidir denunciar-lo i l’agressor va ser condemnat en 2014. Però dos anys després, tornaren a estar junts, fins que en 2017 es va produïr una segona denúncia. En esta, també se’l va tornar a condemnar, per un delicte de maltractament i d’amenaces relacionades amb la violència de genere. 

 

En eixe moment, en maig de 2017, el denunciat havia de complir la norma de no aproximar-se a 300 metres de la víctima. Esta prohibició se li va interposar fins al 18 de setembre de 2018. Però segons l’escrit de la Fiscalia, l’home va tindre contacte amb la xica, com a mínim, fins al 4 d’agost d’eixe any. El mes següent, es va presentar a casa de la dona i li va demanar quedar-se, a on es va quedar amagat sense eixir.

 

Va ser en la matinada del 15 de setembre quan la dona, que acabava de treballar, es va presentar al seu domicili i l’agressor li va demanar mantindre relacions sexuals de forma insistent. La xica es va negar i ell la va immobilitzar per a consumar l’acte sexual.

 

Açò li va provocar a la víctima lesions i contusions, i va acabar en el Centre de Salut de Torreblanca, així com en el Servici d’Urgències de Ginecologia de l’Hospital General de Castelló. A més, la denunciant ha renunciat a les accions que pogueren correspondre-li.

 

Amb la gravetat d’estos fets, la Fiscalia ha decidit aplicar la pena d’un any de presó per incomplir reiteradament la norma d’apropar-se a la víctima, dotze anys per l’agressió sexual i altres deu anys més de llibertat vigilada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.