Juí per violar a la seua exparella en Castelló

Ciutat de la Justícia de Castelló

Ciutat de la Justícia de Castelló | Google Maps

 

Este dilluns 4 de novembre se celebra en la Ciutat de la Justícia de Castelló, el juí per a un home que, presumptament, va violar una dona tot i tindre una ordre d’allunyament. Estos fets es produiren en setembre de l’any 2018.

 

Segons informacions del ‘Mediterráneo’, la parella va començar una relació sentimental l’any 2012. Un any després, ella va decidir denunciar-lo i l’agressor va ser condemnat en 2014. Però dos anys després, tornaren a estar junts, fins que en 2017 es va produïr una segona denúncia. En esta, també se’l va tornar a condemnar, per un delicte de maltractament i d’amenaces relacionades amb la violència de genere. 

 

En eixe moment, en maig de 2017, el denunciat havia de complir la norma de no aproximar-se a 300 metres de la víctima. Esta prohibició se li va interposar fins al 18 de setembre de 2018. Però segons l’escrit de la Fiscalia, l’home va tindre contacte amb la xica, com a mínim, fins al 4 d’agost d’eixe any. El mes següent, es va presentar a casa de la dona i li va demanar quedar-se, a on es va quedar amagat sense eixir.

 

Va ser en la matinada del 15 de setembre quan la dona, que acabava de treballar, es va presentar al seu domicili i l’agressor li va demanar mantindre relacions sexuals de forma insistent. La xica es va negar i ell la va immobilitzar per a consumar l’acte sexual.

 

Açò li va provocar a la víctima lesions i contusions, i va acabar en el Centre de Salut de Torreblanca, així com en el Servici d’Urgències de Ginecologia de l’Hospital General de Castelló. A més, la denunciant ha renunciat a les accions que pogueren correspondre-li.

 

Amb la gravetat d’estos fets, la Fiscalia ha decidit aplicar la pena d’un any de presó per incomplir reiteradament la norma d’apropar-se a la víctima, dotze anys per l’agressió sexual i altres deu anys més de llibertat vigilada.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla