Detingut per violar a una menor en el pàrquing d’una discoteca de Gandia

cotxes

Imatge d’arxiu | Europa Press

Un xic, de 23 anys, de nacionalitat marroquina i que vivia en Navarra, ha sigut detingut esta matinada de divendres com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual. Els fets s’han produït en Gandia, en la comarca de la Safor (València), cap a les cinc de la matinada en la que es celebrava la festa de ‘Halloween’.

 

Segons ha avançat ‘Onda Naranja Cope’, la víctima, menor d’edat, ha demanat ajuda per telèfon a una amiga, mentres el presumpte autor dels fets l’estava agredint. Una patrulla de la Policia Local de Gandia i dos de la Policia Nacional han acudit al lloc dels fets de seguida, però només s’han trobat amb la víctima i l’amiga, que ha avisat al 112.

 

L’ha sorprés entre dos cotxes

La menor, de 17 anys, ha contat als agents que estava buscant a les seues amigues pel pàrquing de davant de la discoteca quan un xic l’ha sorprés i l’ha posat dins d’un cotxe. Tot i que la xica es resistia, el jove li ha llevat la roba i l’ha penetrat en contra de la seua voluntat, mentres li deia que es callara, que acabaria de seguida i se’n podria anar.

 

Per la seua banda, l’amiga de la víctima els ha dit als agents que ella es trobava dins de la discoteca en el moment en què la xica agredida ha començat a cridar-la per telèfon diferents voltes. En eixe moment, l’amiga ha eixit del recinte per a poder fer-se amb ella i ha vist que estava en un cotxe amb un xic. L’amiga de la víctima ha sigut testimoni de com la jove eixia del cotxe sense sabates i molt nerviosa, pel que ha decidit avisar al 112. 

 

Unes calces i unes bragues en el lloc de l’agressió

Els agents, en patrullar la zona, han donat amb el cotxe a on presumptament s’ha comés l’agressió sexual. En ell, la Policia ha trobat unes calces en l’interior del vehicle i unes bragues fora, just al costat. Les dos peces de roba han sigut preses com a proves de la investigació.

 

Les dos xiques han entrat en la discoteca amb els agents per a localitzar a l’agressor, que ha sigut reconegut per les dos jóvens de seguida. En eixe mateix moment, la Policia se l’ha emportat detingut i el mateix xic ha admés haver mantingut relacions sexuals amb la menor, però afirma que han sigut consentides.

 

La xica ha sigut traslladada a l’Hospital Comarcal Grancesc Borja de Gandia i el detingut passarà a disposició judicial acusat d’un delicte d’abús sexual

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.