Detingut per violar a una menor en el pàrquing d’una discoteca de Gandia

cotxes

Imatge d’arxiu | Europa Press

Un xic, de 23 anys, de nacionalitat marroquina i que vivia en Navarra, ha sigut detingut esta matinada de divendres com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual. Els fets s’han produït en Gandia, en la comarca de la Safor (València), cap a les cinc de la matinada en la que es celebrava la festa de ‘Halloween’.

 

Segons ha avançat ‘Onda Naranja Cope’, la víctima, menor d’edat, ha demanat ajuda per telèfon a una amiga, mentres el presumpte autor dels fets l’estava agredint. Una patrulla de la Policia Local de Gandia i dos de la Policia Nacional han acudit al lloc dels fets de seguida, però només s’han trobat amb la víctima i l’amiga, que ha avisat al 112.

 

L’ha sorprés entre dos cotxes

La menor, de 17 anys, ha contat als agents que estava buscant a les seues amigues pel pàrquing de davant de la discoteca quan un xic l’ha sorprés i l’ha posat dins d’un cotxe. Tot i que la xica es resistia, el jove li ha llevat la roba i l’ha penetrat en contra de la seua voluntat, mentres li deia que es callara, que acabaria de seguida i se’n podria anar.

 

Per la seua banda, l’amiga de la víctima els ha dit als agents que ella es trobava dins de la discoteca en el moment en què la xica agredida ha començat a cridar-la per telèfon diferents voltes. En eixe moment, l’amiga ha eixit del recinte per a poder fer-se amb ella i ha vist que estava en un cotxe amb un xic. L’amiga de la víctima ha sigut testimoni de com la jove eixia del cotxe sense sabates i molt nerviosa, pel que ha decidit avisar al 112. 

 

Unes calces i unes bragues en el lloc de l’agressió

Els agents, en patrullar la zona, han donat amb el cotxe a on presumptament s’ha comés l’agressió sexual. En ell, la Policia ha trobat unes calces en l’interior del vehicle i unes bragues fora, just al costat. Les dos peces de roba han sigut preses com a proves de la investigació.

 

Les dos xiques han entrat en la discoteca amb els agents per a localitzar a l’agressor, que ha sigut reconegut per les dos jóvens de seguida. En eixe mateix moment, la Policia se l’ha emportat detingut i el mateix xic ha admés haver mantingut relacions sexuals amb la menor, però afirma que han sigut consentides.

 

La xica ha sigut traslladada a l’Hospital Comarcal Grancesc Borja de Gandia i el detingut passarà a disposició judicial acusat d’un delicte d’abús sexual

 

També pots llegir…

Últimes notícies

José María Ángel reclama que la Comissió Mixta avance sense pensar en la foto

L’excomissionat del Govern per a la dana defensa en el Senat que la Comissió Mixta només serà útil si hi ha voluntat real d’avançar i proposa més formació i canvis legals en emergències.

Rafa Mir, condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions, i ha imposat també dos anys de presó a un segon acusat, també futbolista i amic seu. La sentència no és ferma i fixa indemnitzacions econòmiques per a les víctimes.

Sara Sorribes confia a tornar al seu màxim nivell: encara em queda corda

La tenista castellonenca Sara Sorribes assegura que encara li queda corda per a competir al màxim nivell després de la seua retirada temporal i manté com a objectiu tornar a representar Espanya i ser als Jocs de Los Angeles 2028.

Rafa Mir, condemnat a 8 anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

L'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a 8,5 anys de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions. Un segon acusat ha rebut 2 anys de presó i tots dos hauran d'indemnitzar les víctimes amb més de 70.000 euros.

Rafa Mir és condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

La nova campanya ‘En mi silla mando yo’ reivindica l’autonomia real de les persones amb diversitat funcional

Codifiva presentarà divendres en el MuVIM la campanya 'En mi silla mando yo', que defensa l'autonomia de les persones amb discapacitat més enllà de la mobilitat física i reclama un canvi en la mirada social.

Catalá admet en el Congrés que el pla municipal va fallar el dia de la DANA a València

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reconegut en la comissió del Congrés que investiga la riuada del 29 d’octubre de 2024 que el pla d’actuació municipal va fallar perquè no contemplava risc d’inundació en les pedanies del sud més afectades, on van morir 17 persones.

València Basket inicia la final de la Lliga Endesa amb pista a favor davant el Barcelona

València Basket i Barcelona reediten des de dijous la final de la Lliga Endesa de 2003, però ara amb factor pista taronja i més experiència per als valencians.