Detingut per violar a una menor en el pàrquing d’una discoteca de Gandia

cotxes

Imatge d’arxiu | Europa Press

Un xic, de 23 anys, de nacionalitat marroquina i que vivia en Navarra, ha sigut detingut esta matinada de divendres com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual. Els fets s’han produït en Gandia, en la comarca de la Safor (València), cap a les cinc de la matinada en la que es celebrava la festa de ‘Halloween’.

 

Segons ha avançat ‘Onda Naranja Cope’, la víctima, menor d’edat, ha demanat ajuda per telèfon a una amiga, mentres el presumpte autor dels fets l’estava agredint. Una patrulla de la Policia Local de Gandia i dos de la Policia Nacional han acudit al lloc dels fets de seguida, però només s’han trobat amb la víctima i l’amiga, que ha avisat al 112.

 

L’ha sorprés entre dos cotxes

La menor, de 17 anys, ha contat als agents que estava buscant a les seues amigues pel pàrquing de davant de la discoteca quan un xic l’ha sorprés i l’ha posat dins d’un cotxe. Tot i que la xica es resistia, el jove li ha llevat la roba i l’ha penetrat en contra de la seua voluntat, mentres li deia que es callara, que acabaria de seguida i se’n podria anar.

 

Per la seua banda, l’amiga de la víctima els ha dit als agents que ella es trobava dins de la discoteca en el moment en què la xica agredida ha començat a cridar-la per telèfon diferents voltes. En eixe moment, l’amiga ha eixit del recinte per a poder fer-se amb ella i ha vist que estava en un cotxe amb un xic. L’amiga de la víctima ha sigut testimoni de com la jove eixia del cotxe sense sabates i molt nerviosa, pel que ha decidit avisar al 112. 

 

Unes calces i unes bragues en el lloc de l’agressió

Els agents, en patrullar la zona, han donat amb el cotxe a on presumptament s’ha comés l’agressió sexual. En ell, la Policia ha trobat unes calces en l’interior del vehicle i unes bragues fora, just al costat. Les dos peces de roba han sigut preses com a proves de la investigació.

 

Les dos xiques han entrat en la discoteca amb els agents per a localitzar a l’agressor, que ha sigut reconegut per les dos jóvens de seguida. En eixe mateix moment, la Policia se l’ha emportat detingut i el mateix xic ha admés haver mantingut relacions sexuals amb la menor, però afirma que han sigut consentides.

 

La xica ha sigut traslladada a l’Hospital Comarcal Grancesc Borja de Gandia i el detingut passarà a disposició judicial acusat d’un delicte d’abús sexual

 

També pots llegir…

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.