16.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Detingut per violar a una menor en el pàrquing d’una discoteca de Gandia

cotxes

Imatge d’arxiu | Europa Press

Un xic, de 23 anys, de nacionalitat marroquina i que vivia en Navarra, ha sigut detingut esta matinada de divendres com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual. Els fets s’han produït en Gandia, en la comarca de la Safor (València), cap a les cinc de la matinada en la que es celebrava la festa de ‘Halloween’.

 

Segons ha avançat ‘Onda Naranja Cope’, la víctima, menor d’edat, ha demanat ajuda per telèfon a una amiga, mentres el presumpte autor dels fets l’estava agredint. Una patrulla de la Policia Local de Gandia i dos de la Policia Nacional han acudit al lloc dels fets de seguida, però només s’han trobat amb la víctima i l’amiga, que ha avisat al 112.

 

L’ha sorprés entre dos cotxes

La menor, de 17 anys, ha contat als agents que estava buscant a les seues amigues pel pàrquing de davant de la discoteca quan un xic l’ha sorprés i l’ha posat dins d’un cotxe. Tot i que la xica es resistia, el jove li ha llevat la roba i l’ha penetrat en contra de la seua voluntat, mentres li deia que es callara, que acabaria de seguida i se’n podria anar.

 

Per la seua banda, l’amiga de la víctima els ha dit als agents que ella es trobava dins de la discoteca en el moment en què la xica agredida ha començat a cridar-la per telèfon diferents voltes. En eixe moment, l’amiga ha eixit del recinte per a poder fer-se amb ella i ha vist que estava en un cotxe amb un xic. L’amiga de la víctima ha sigut testimoni de com la jove eixia del cotxe sense sabates i molt nerviosa, pel que ha decidit avisar al 112. 

 

Unes calces i unes bragues en el lloc de l’agressió

Els agents, en patrullar la zona, han donat amb el cotxe a on presumptament s’ha comés l’agressió sexual. En ell, la Policia ha trobat unes calces en l’interior del vehicle i unes bragues fora, just al costat. Les dos peces de roba han sigut preses com a proves de la investigació.

 

Les dos xiques han entrat en la discoteca amb els agents per a localitzar a l’agressor, que ha sigut reconegut per les dos jóvens de seguida. En eixe mateix moment, la Policia se l’ha emportat detingut i el mateix xic ha admés haver mantingut relacions sexuals amb la menor, però afirma que han sigut consentides.

 

La xica ha sigut traslladada a l’Hospital Comarcal Grancesc Borja de Gandia i el detingut passarà a disposició judicial acusat d’un delicte d’abús sexual

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca i Barrachina han acordat reforçar la col·laboració per a l’aigua i la sanitat a Castelló

El president de la Generalitat i la presidenta de la Diputació han alineat prioritats per a accelerar el nou Hospital General, garantir el subministrament d'aigua i ordenar infraestructures. El full de ruta inclou incentius al sector ramader jove i la recatalogació de carreteres per a municipis xicotets.

El detingut per la mort del menor a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts

L'home que es va entregar a Sueca per la mort d'un menor de 13 anys serà presentat davant el jutge el dimarts. L'autòpsia i totes les hipòtesis continuen obertes.

Camarero demana defendre a Europa el taulell de Castelló per a protegir l’ocupació

Susana Camarero ha reclamat al Govern que s'alie amb Castelló i defenga a Europa al sector tauleller davant la directiva d'emissions, pel seu impacte en costos, competitivitat i ocupació.

El PSOE tanca files amb Puente i defén una gestió rigorosa després de l’accident de Adamuz

El PSOE ha recolzat l'actuació d'Óscar Puente després de l'accident de Adamuz i la situació de Rodalies, reivindicant transparència, dades i atenció a les víctimes.

La Generalitat retira més de 840 tones d’enderrocs a Xirivella i dona per finalitzat el pla de suport

La Generalitat ha culminat la retirada de més de 840 tones de restes a Xirivella i tanca la fase de suport per a la gestió de residus de les riuades. L'actuació ha suposat 125.000 euros dins d'un pla que aconseguix a 19 municipis.

El PP acusa a Morant d’ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV

El PP ha acusat a Diana Morant de tindre un problema d'ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV i ha defés l'agenda institucional de Pérez Llorca. Els populars han subratllat que la líder socialista no és diputada autonòmica i han condicionat la seua valoració de les 26 propostes del PSPV al fet que incloguen un fons d'anivellament i avanços en el 'finançament just'.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar i va confessar l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts. L'autòpsia i el suport emocional en l'institut centren la resposta institucional.

La Diputació de València reclama un calendari per a transferir l’Hospital General a la Generalitat

Vicent Mompó ha demanat fixar terminis i crear una comissió mixta per a integrar l'Hospital General en la xarxa autonòmica. També ha defés mesures per a la llengua i la pilota i ha anomenat a la coordinació institucional.