Detingut per violar a una menor en el pàrquing d’una discoteca de Gandia

cotxes

Imatge d’arxiu | Europa Press

Un xic, de 23 anys, de nacionalitat marroquina i que vivia en Navarra, ha sigut detingut esta matinada de divendres com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual. Els fets s’han produït en Gandia, en la comarca de la Safor (València), cap a les cinc de la matinada en la que es celebrava la festa de ‘Halloween’.

 

Segons ha avançat ‘Onda Naranja Cope’, la víctima, menor d’edat, ha demanat ajuda per telèfon a una amiga, mentres el presumpte autor dels fets l’estava agredint. Una patrulla de la Policia Local de Gandia i dos de la Policia Nacional han acudit al lloc dels fets de seguida, però només s’han trobat amb la víctima i l’amiga, que ha avisat al 112.

 

L’ha sorprés entre dos cotxes

La menor, de 17 anys, ha contat als agents que estava buscant a les seues amigues pel pàrquing de davant de la discoteca quan un xic l’ha sorprés i l’ha posat dins d’un cotxe. Tot i que la xica es resistia, el jove li ha llevat la roba i l’ha penetrat en contra de la seua voluntat, mentres li deia que es callara, que acabaria de seguida i se’n podria anar.

 

Per la seua banda, l’amiga de la víctima els ha dit als agents que ella es trobava dins de la discoteca en el moment en què la xica agredida ha començat a cridar-la per telèfon diferents voltes. En eixe moment, l’amiga ha eixit del recinte per a poder fer-se amb ella i ha vist que estava en un cotxe amb un xic. L’amiga de la víctima ha sigut testimoni de com la jove eixia del cotxe sense sabates i molt nerviosa, pel que ha decidit avisar al 112. 

 

Unes calces i unes bragues en el lloc de l’agressió

Els agents, en patrullar la zona, han donat amb el cotxe a on presumptament s’ha comés l’agressió sexual. En ell, la Policia ha trobat unes calces en l’interior del vehicle i unes bragues fora, just al costat. Les dos peces de roba han sigut preses com a proves de la investigació.

 

Les dos xiques han entrat en la discoteca amb els agents per a localitzar a l’agressor, que ha sigut reconegut per les dos jóvens de seguida. En eixe mateix moment, la Policia se l’ha emportat detingut i el mateix xic ha admés haver mantingut relacions sexuals amb la menor, però afirma que han sigut consentides.

 

La xica ha sigut traslladada a l’Hospital Comarcal Grancesc Borja de Gandia i el detingut passarà a disposició judicial acusat d’un delicte d’abús sexual

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.