Anuncios

Jutjat el menor que violà a una xica de 15 anys en els lavabos d’un institut de València

La menor va ser agredida en febrer de 2018  | cedida

 

Este dilluns es va celebrar en el Jutjat de Menors número 1 de València el juí per la presumpta violació d’un menor a una adolescent de 15 anys. Estos fets van passar en els banys d’un institut de la capital del Túria el passat febrer de 2018. 

 

Anuncios

La víctima va identificar al seu agressor com a «el xic que es va colar en els banys del centre educatiu» mentres ella estava dins. L’adolescent va intentar tancar-li la porta, però no ho va conseguir. Segons ha assenyalat el fiscal, el presumpte agressor, aprofitant el canvi de classes, va entrar «amb ànims de satisfer els seus instints libidinosos». Estos fets haurien portat a la víctima a tindre «sentiments de por i indefensió», necessitant tractament psicològic.

 

L’acusat, que actualment ja té 19 anys, menor d’edat quan es van produir els fets, ho ha negat tot. Ha assegurat que no va tindre cap classe de contacte físic amb l’agredida sexualment i que solament la coneixia de vista, ja que no han sigut mai companys de classe per estudiar en cursos diferents.

 

La fiscalia ha sol·licitat que el presumpte agressor siga sotmés a «programes de contingut formatiu i d’educació sexual, amb la finalitat d’aprendre a assumir les conseqüències dels seus actes». El Ministeri Fiscal demana per a ell una mesura d’internament en règim tancat de tres anys i un més de llibertat vigilada.

 

També pots llegir…

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.

El jutge manté l’arxivament del cas per l’incendi de Campanar al no veure indicis nous

El jutge d'Instrucció manté l'arxivament provisional de la causa per l'incendi de Campanar en considerar que l'informe pericial dels afectats no aporta dades noves ni rellevants.

El excomisionado de la dana refusa comparéixer en la comissió de Les Corts

El excomisionado del Govern per a la dana, José María Ángel, rebutja acudir a la comissió d'investigació de Les Corts en considerar que només les Corts Generals poden controlar-li, la qual cosa el PP interpreta com un boicot de l'Executiu.
Anuncios