Jutjat el menor que violà a una xica de 15 anys en els lavabos d’un institut de València

La menor va ser agredida en febrer de 2018  | cedida

 

Este dilluns es va celebrar en el Jutjat de Menors número 1 de València el juí per la presumpta violació d’un menor a una adolescent de 15 anys. Estos fets van passar en els banys d’un institut de la capital del Túria el passat febrer de 2018. 

 

La víctima va identificar al seu agressor com a «el xic que es va colar en els banys del centre educatiu» mentres ella estava dins. L’adolescent va intentar tancar-li la porta, però no ho va conseguir. Segons ha assenyalat el fiscal, el presumpte agressor, aprofitant el canvi de classes, va entrar «amb ànims de satisfer els seus instints libidinosos». Estos fets haurien portat a la víctima a tindre «sentiments de por i indefensió», necessitant tractament psicològic.

 

L’acusat, que actualment ja té 19 anys, menor d’edat quan es van produir els fets, ho ha negat tot. Ha assegurat que no va tindre cap classe de contacte físic amb l’agredida sexualment i que solament la coneixia de vista, ja que no han sigut mai companys de classe per estudiar en cursos diferents.

 

La fiscalia ha sol·licitat que el presumpte agressor siga sotmés a «programes de contingut formatiu i d’educació sexual, amb la finalitat d’aprendre a assumir les conseqüències dels seus actes». El Ministeri Fiscal demana per a ell una mesura d’internament en règim tancat de tres anys i un més de llibertat vigilada.

 

També pots llegir…

 

 

 

Últimes notícies

Pedro Bigas amplia el seu contracte amb l’Elx per una temporada més

El central Pedro Bigas continuarà una temporada més a l'Elx després d'acordar l'ampliació del seu contracte, consolidant-se com un dels pilars del vestuari franjiverde.

Carlos Cuerpo, nou vicepresident primer, i Arcadi España assumix Hisenda després de l’eixida de Montero

Carlos Cuerpo serà el nou vicepresident primer del Govern i mantindrà la cartera d'Economia, mentres que Arcadi España substituirà a María Jesús Montero al capdavant del Ministeri d'Hisenda després de la seua eixida per a competir a Andalusia.

La Policia xifra en més de 100.000 euros el suposat frau que afecta el president de la Cambra d’Alacant

La Policia Nacional xifra en una mica més de 100.000 euros el suposat frau en la gestió de bons consum de 2022 i 2023 que ha portat a la investigació del president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, per presumpta estafa i frau en subvencions.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

El ple de l'Ajuntament d'Alacant demana per unanimitat al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a garantir incentius fiscals i atraure patrocinis.

Les màximes cauen fins a 8 graus en la Comunitat però Llíria encara supera els 20

Les temperatures màximes descendixen de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb baixades de fins a 8 graus, encara que en punts com Llíria encara se superen els 20 graus.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana oculta en un contenidor en el port de València

Guàrdia Civil, Policia Nacional i Agència Tributària han interceptat en el port de València 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà, ocults en un contenidor en trànsit, en la major partida detectada fins ara amb eixe origen.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil, a un coordinador de l'Agència de Seguretat i a una treballadora de Ilunion que va estar operativa durant l'episodi.

Una partida de llesques amb ou en mal estat causa una intoxicació per salmonel·la a 89 persones a València

Un banquet celebrat a València el febrer passat va acabar amb 89 persones intoxicades per salmonel·la després de consumir llesques amb ou en mal estat, set d'elles hospitalitzades i ja donades d'alta.