Jutjat el menor que violà a una xica de 15 anys en els lavabos d’un institut de València

La menor va ser agredida en febrer de 2018  | cedida

 

Este dilluns es va celebrar en el Jutjat de Menors número 1 de València el juí per la presumpta violació d’un menor a una adolescent de 15 anys. Estos fets van passar en els banys d’un institut de la capital del Túria el passat febrer de 2018. 

 

La víctima va identificar al seu agressor com a «el xic que es va colar en els banys del centre educatiu» mentres ella estava dins. L’adolescent va intentar tancar-li la porta, però no ho va conseguir. Segons ha assenyalat el fiscal, el presumpte agressor, aprofitant el canvi de classes, va entrar «amb ànims de satisfer els seus instints libidinosos». Estos fets haurien portat a la víctima a tindre «sentiments de por i indefensió», necessitant tractament psicològic.

 

L’acusat, que actualment ja té 19 anys, menor d’edat quan es van produir els fets, ho ha negat tot. Ha assegurat que no va tindre cap classe de contacte físic amb l’agredida sexualment i que solament la coneixia de vista, ja que no han sigut mai companys de classe per estudiar en cursos diferents.

 

La fiscalia ha sol·licitat que el presumpte agressor siga sotmés a «programes de contingut formatiu i d’educació sexual, amb la finalitat d’aprendre a assumir les conseqüències dels seus actes». El Ministeri Fiscal demana per a ell una mesura d’internament en règim tancat de tres anys i un més de llibertat vigilada.

 

També pots llegir…

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i un augment del 16,5%

L'aeroport de Castelló aconseguix 40.556 passatgers en el primer trimestre de 2026, un 16,5% més que un any abans, impulsat per l'expansió històrica de rutes i freqüències.