15.1 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Jutjat el menor que violà a una xica de 15 anys en els lavabos d’un institut de València

La menor va ser agredida en febrer de 2018  | cedida

 

Este dilluns es va celebrar en el Jutjat de Menors número 1 de València el juí per la presumpta violació d’un menor a una adolescent de 15 anys. Estos fets van passar en els banys d’un institut de la capital del Túria el passat febrer de 2018. 

 

La víctima va identificar al seu agressor com a «el xic que es va colar en els banys del centre educatiu» mentres ella estava dins. L’adolescent va intentar tancar-li la porta, però no ho va conseguir. Segons ha assenyalat el fiscal, el presumpte agressor, aprofitant el canvi de classes, va entrar «amb ànims de satisfer els seus instints libidinosos». Estos fets haurien portat a la víctima a tindre «sentiments de por i indefensió», necessitant tractament psicològic.

 

L’acusat, que actualment ja té 19 anys, menor d’edat quan es van produir els fets, ho ha negat tot. Ha assegurat que no va tindre cap classe de contacte físic amb l’agredida sexualment i que solament la coneixia de vista, ja que no han sigut mai companys de classe per estudiar en cursos diferents.

 

La fiscalia ha sol·licitat que el presumpte agressor siga sotmés a «programes de contingut formatiu i d’educació sexual, amb la finalitat d’aprendre a assumir les conseqüències dels seus actes». El Ministeri Fiscal demana per a ell una mesura d’internament en règim tancat de tres anys i un més de llibertat vigilada.

 

També pots llegir…

 

 

 

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.