Jutjat el menor que violà a una xica de 15 anys en els lavabos d’un institut de València

La menor va ser agredida en febrer de 2018  | cedida

 

Este dilluns es va celebrar en el Jutjat de Menors número 1 de València el juí per la presumpta violació d’un menor a una adolescent de 15 anys. Estos fets van passar en els banys d’un institut de la capital del Túria el passat febrer de 2018. 

 

La víctima va identificar al seu agressor com a «el xic que es va colar en els banys del centre educatiu» mentres ella estava dins. L’adolescent va intentar tancar-li la porta, però no ho va conseguir. Segons ha assenyalat el fiscal, el presumpte agressor, aprofitant el canvi de classes, va entrar «amb ànims de satisfer els seus instints libidinosos». Estos fets haurien portat a la víctima a tindre «sentiments de por i indefensió», necessitant tractament psicològic.

 

L’acusat, que actualment ja té 19 anys, menor d’edat quan es van produir els fets, ho ha negat tot. Ha assegurat que no va tindre cap classe de contacte físic amb l’agredida sexualment i que solament la coneixia de vista, ja que no han sigut mai companys de classe per estudiar en cursos diferents.

 

La fiscalia ha sol·licitat que el presumpte agressor siga sotmés a «programes de contingut formatiu i d’educació sexual, amb la finalitat d’aprendre a assumir les conseqüències dels seus actes». El Ministeri Fiscal demana per a ell una mesura d’internament en règim tancat de tres anys i un més de llibertat vigilada.

 

També pots llegir…

 

 

 

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.