Centenars de jóvens protesten davant la discoteca Indiana en repulsa de la violació

violació indiana

Centenars de jóvens protesten davant les portes de la discoteca Indiana | Twitter

 

Un dijous per la nit les discoteques de la ciutat de València estan plenes de jóvens, estudiants i no estudiants, que ixen de festa amb l’excusa del conegut com a ‘dijous universitari’. Però ahir no va ser un dijous normal, almenys en la cèntrica discoteca Indiana del carrer de Sant Vicent Màrtir.

 

«Normalment, quan passe a estes hores un divendres per davant de la discoteca Indiana, camí de l’estació, al voltant sempre hi ha jóvens borratxos. Hui només s’ha pogut trobar cinisme», apuntava Ferran Luengo en Twitter a les sis i mitja de la matinada. 

 

 

I és que la discoteca va decidir no obrir en una de les seues nits més fortes en repulsa de la violació a una xica de 18 anys la matinada de diumenge passat en els lavabos del local per, almenys, dos xics que ja estan detinguts i dos més que es busquen. La gerència d’Indiana va decidir canviar el seu rètol lluminós — a on sol posar el nom de la discoteca— per la següent protesta: «Tolerància 0 contra les agressions sexuals».

 

Concentració davant les portes d’Indiana

Cap a les huit de la vesprada d’este dijous, numerosos jóvens ja s’amuntegaven davant les portes de la discoteca per a protestar contra les agressions sexuals i, en concret, contra la violació que es produí el diumenge en els lavabos d’Indiana.

 

A primeres hores del matí, ja circulava una imatge en què es convocava la concentració feminista a l’hora de l’obertura de la discoteca, és a dir, a partir de les 00.00 hores. Però alguns van decidir acudir hores abans. Finalment, centenars de jóvens van participar en la concentració, baix els crits de «cap agressió sense resposta»  o «si ens toquen a una, ens toquen a totes».

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor una treballadora municipal a Borriana després de xocar un turisme amb un camió de l’Ajuntament

Una empleada de l'àrea de Via Pública de Borriana ha mort després de la col·lisió entre un turisme i un camió municipal en l'avinguda Cañada Blanch. L'Ajuntament ha decretat dos dies de dol oficial i ha anunciat un minut de silenci i la suspensió d'actes institucionals.

Dos detinguts després de xocar amb la Guàrdia Civil en una persecució per drogues en Orihuela Costa

Dos hòmens de 30 i 34 anys han sigut detinguts en Orihuela Costa per tràfic de drogues després d'una persecució amb cotxe que va acabar amb un xoc frontal contra un vehicle de la Guàrdia Civil i un agent ferit.

La Policia de la Generalitat incauta 39 obres falses atribuïdes a Saura, Miró i Basquiat

La Policia de la Generalitat ha intervingut 39 obres d'art falsament atribuïdes a Antonio Saura, Joan Miró i Jean-Michel Basquiat i ha detingut al presumpte responsable per estafa i delicte contra la propietat intel·lectual.

Aagesen defén una coordinació constant en la dana i acusa a la Generalitat de fallar com a autoritat competent

Sara Aagesen insistix al Senat en què la coordinació entre ministeris durant la dana va ser contínua i responsabilitza a la Generalitat Valenciana del retard en les alertes a la població.

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.

Toljan i Víctor García s’exerciten al marge i són dubte per al Llevant davant el Betis

Jeremy Toljan i Víctor García s'entrenen al marge per sobrecàrregues musculars i són seriós dubte per al lateral dret del Llevant en la seua visita al Betis.

Affengruber amplia la nòmina de mundialistes de l’Elx amb la seua crida amb Àustria

El central de l'Elx David Affengruber és convocat per Àustria per al pròxim Mundial i s'unix a la tala però il·lustre llista de jugadors franjiverdes que han disputat esta cita.

Jaume Guardeño continua la seua recuperació en una clínica de neurorrehabilitación a Barcelona

El ciclista Jaume Guardeño ha sigut traslladat a la Clínica Guttmann de Barcelona, centre de referència en neurorrehabilitación, on continuarà recuperant-se del greu accident patit mentres entrenava el 31 de març.