Centenars de jóvens protesten davant la discoteca Indiana en repulsa de la violació

violació indiana

Centenars de jóvens protesten davant les portes de la discoteca Indiana | Twitter

 

Un dijous per la nit les discoteques de la ciutat de València estan plenes de jóvens, estudiants i no estudiants, que ixen de festa amb l’excusa del conegut com a ‘dijous universitari’. Però ahir no va ser un dijous normal, almenys en la cèntrica discoteca Indiana del carrer de Sant Vicent Màrtir.

 

«Normalment, quan passe a estes hores un divendres per davant de la discoteca Indiana, camí de l’estació, al voltant sempre hi ha jóvens borratxos. Hui només s’ha pogut trobar cinisme», apuntava Ferran Luengo en Twitter a les sis i mitja de la matinada. 

 

 

I és que la discoteca va decidir no obrir en una de les seues nits més fortes en repulsa de la violació a una xica de 18 anys la matinada de diumenge passat en els lavabos del local per, almenys, dos xics que ja estan detinguts i dos més que es busquen. La gerència d’Indiana va decidir canviar el seu rètol lluminós — a on sol posar el nom de la discoteca— per la següent protesta: «Tolerància 0 contra les agressions sexuals».

 

Concentració davant les portes d’Indiana

Cap a les huit de la vesprada d’este dijous, numerosos jóvens ja s’amuntegaven davant les portes de la discoteca per a protestar contra les agressions sexuals i, en concret, contra la violació que es produí el diumenge en els lavabos d’Indiana.

 

A primeres hores del matí, ja circulava una imatge en què es convocava la concentració feminista a l’hora de l’obertura de la discoteca, és a dir, a partir de les 00.00 hores. Però alguns van decidir acudir hores abans. Finalment, centenars de jóvens van participar en la concentració, baix els crits de «cap agressió sense resposta»  o «si ens toquen a una, ens toquen a totes».

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.