Centenars de jóvens protesten davant la discoteca Indiana en repulsa de la violació

violació indiana

Centenars de jóvens protesten davant les portes de la discoteca Indiana | Twitter

 

Un dijous per la nit les discoteques de la ciutat de València estan plenes de jóvens, estudiants i no estudiants, que ixen de festa amb l’excusa del conegut com a ‘dijous universitari’. Però ahir no va ser un dijous normal, almenys en la cèntrica discoteca Indiana del carrer de Sant Vicent Màrtir.

 

«Normalment, quan passe a estes hores un divendres per davant de la discoteca Indiana, camí de l’estació, al voltant sempre hi ha jóvens borratxos. Hui només s’ha pogut trobar cinisme», apuntava Ferran Luengo en Twitter a les sis i mitja de la matinada. 

 

 

I és que la discoteca va decidir no obrir en una de les seues nits més fortes en repulsa de la violació a una xica de 18 anys la matinada de diumenge passat en els lavabos del local per, almenys, dos xics que ja estan detinguts i dos més que es busquen. La gerència d’Indiana va decidir canviar el seu rètol lluminós — a on sol posar el nom de la discoteca— per la següent protesta: «Tolerància 0 contra les agressions sexuals».

 

Concentració davant les portes d’Indiana

Cap a les huit de la vesprada d’este dijous, numerosos jóvens ja s’amuntegaven davant les portes de la discoteca per a protestar contra les agressions sexuals i, en concret, contra la violació que es produí el diumenge en els lavabos d’Indiana.

 

A primeres hores del matí, ja circulava una imatge en què es convocava la concentració feminista a l’hora de l’obertura de la discoteca, és a dir, a partir de les 00.00 hores. Però alguns van decidir acudir hores abans. Finalment, centenars de jóvens van participar en la concentració, baix els crits de «cap agressió sense resposta»  o «si ens toquen a una, ens toquen a totes».

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.