La Policia no descarta noves detencions per la violació múltiple en la discoteca Indiana de València

INDIANA DISCOTECA

Els amics de la víctima asseguren que van ser quatre els violadors | Zona de clubs

 

La Policia Nacional manté obertes les investigacions sobre l’agressió sexual de la matinada del diumenge a una xica en els banys de la discoteca Indiana de València. Dos jóvens de 22 i 25 anys ja han ingressat en presó per ordre judicial i no es descarta que hi haja nous arrestos.

 

Una portaveu de la Policia Nacional ha assegurat en declaracions als mitjans, en els actes commemoratius de la festivitat dels Àngels Custodis, patrons del cos, que no hi ha novetats en la investigació, que continua oberta, encara que sí que ha confirmat que no es descarten altres detencions per l’agressió sexual. 

 

Segons la portaveu policial, els agents van arribar «al cap de pocs minuts» del succeït i es van trobar a la víctima «plorant i espantada», i van detindre a dos jóvens com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual. La víctima es dirigia al bany quan, segons la portaveu, uns xics la «van acorralar» en els banys, a on presumptament va ocórrer l’agressió sexual, per la que va haver de rebre assistència sanitària.

 

La versió dels amics

Dos amics de la víctima, davant de la versió de l’establiment, han explicat als mitjans en les portes del local que van ser ells els que la van ajudar «en tot moment» quan un membre del grup la va trobar en el corredor amb un dels, posteriorment, arrestats agredint-la sexualment.

 

Segons la versió d’este amic, ell la va separar, van eixir del local «en xoc» i, una volta més tranquils, van entrar de nou per a explicar al personal de seguretat l’ocorregut. «Ningú de seguretat la va acompanyar», ha afirmat, i ha insistit en què els deien que no els podien ajudar.

 

El xic ha acusat al local d’«ocultar» molta informació, fins al punt que havien netejat els lavabos quan la Policia va arribar a revisar-los, a pesar de la indicació de què no havien de fer-ho per la necessitat d’arreplegar proves. «Eren quatre, però no cabien en el bany, van entrar dos per a després ficar-se unes altres dos» i la van forçar, ha descrit l’amic.

 

Una altra amiga de la víctima ha acusat en la mateixa línia a l’establiment de «no fer res». «Nosaltres cridarem a la Policia, nosaltres l’ajudarem i la traguérem, ningú la va auxiliar», ha assegurat, per a afegir que la víctima estava «molt malament, molt nerviosa, plorant moltíssim» i no va ser fins que es va tranquil·litzar i els va relatar el que havia passat quan van poder avisar als agents.

 

La versió d’Indiana

Des de la discoteca, el gerent, Ricardo Martínez, ha expressat el rebuig de l’establiment davant els fets i ha traslladat «tot el suport i solidaritat a la víctima i la família», de la que ha alabat la seua «enteresa, fortalesa i coratge» perquè, a pesar d’estar en estat de xoc, el seu testimoni va servir per a detindre a dos presumptes autors.

 

L’empresa reitera que va ser l’empleada de la neteja que controlava els banys qui va detectar el que estava passant i ho va posar en coneixement de l’equip de seguretat uniformat, que va actuar davant la situació, un extrem que neguen els amics. La discoteca ha insistit que es personarà en la causa contra els detinguts com a acusació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.