La Policia no descarta noves detencions per la violació múltiple en la discoteca Indiana de València

INDIANA DISCOTECA

Els amics de la víctima asseguren que van ser quatre els violadors | Zona de clubs

 

La Policia Nacional manté obertes les investigacions sobre l’agressió sexual de la matinada del diumenge a una xica en els banys de la discoteca Indiana de València. Dos jóvens de 22 i 25 anys ja han ingressat en presó per ordre judicial i no es descarta que hi haja nous arrestos.

 

Una portaveu de la Policia Nacional ha assegurat en declaracions als mitjans, en els actes commemoratius de la festivitat dels Àngels Custodis, patrons del cos, que no hi ha novetats en la investigació, que continua oberta, encara que sí que ha confirmat que no es descarten altres detencions per l’agressió sexual. 

 

Segons la portaveu policial, els agents van arribar «al cap de pocs minuts» del succeït i es van trobar a la víctima «plorant i espantada», i van detindre a dos jóvens com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual. La víctima es dirigia al bany quan, segons la portaveu, uns xics la «van acorralar» en els banys, a on presumptament va ocórrer l’agressió sexual, per la que va haver de rebre assistència sanitària.

 

La versió dels amics

Dos amics de la víctima, davant de la versió de l’establiment, han explicat als mitjans en les portes del local que van ser ells els que la van ajudar «en tot moment» quan un membre del grup la va trobar en el corredor amb un dels, posteriorment, arrestats agredint-la sexualment.

 

Segons la versió d’este amic, ell la va separar, van eixir del local «en xoc» i, una volta més tranquils, van entrar de nou per a explicar al personal de seguretat l’ocorregut. «Ningú de seguretat la va acompanyar», ha afirmat, i ha insistit en què els deien que no els podien ajudar.

 

El xic ha acusat al local d’«ocultar» molta informació, fins al punt que havien netejat els lavabos quan la Policia va arribar a revisar-los, a pesar de la indicació de què no havien de fer-ho per la necessitat d’arreplegar proves. «Eren quatre, però no cabien en el bany, van entrar dos per a després ficar-se unes altres dos» i la van forçar, ha descrit l’amic.

 

Una altra amiga de la víctima ha acusat en la mateixa línia a l’establiment de «no fer res». «Nosaltres cridarem a la Policia, nosaltres l’ajudarem i la traguérem, ningú la va auxiliar», ha assegurat, per a afegir que la víctima estava «molt malament, molt nerviosa, plorant moltíssim» i no va ser fins que es va tranquil·litzar i els va relatar el que havia passat quan van poder avisar als agents.

 

La versió d’Indiana

Des de la discoteca, el gerent, Ricardo Martínez, ha expressat el rebuig de l’establiment davant els fets i ha traslladat «tot el suport i solidaritat a la víctima i la família», de la que ha alabat la seua «enteresa, fortalesa i coratge» perquè, a pesar d’estar en estat de xoc, el seu testimoni va servir per a detindre a dos presumptes autors.

 

L’empresa reitera que va ser l’empleada de la neteja que controlava els banys qui va detectar el que estava passant i ho va posar en coneixement de l’equip de seguretat uniformat, que va actuar davant la situació, un extrem que neguen els amics. La discoteca ha insistit que es personarà en la causa contra els detinguts com a acusació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.