La Policia no descarta noves detencions per la violació múltiple en la discoteca Indiana de València

INDIANA DISCOTECA

Els amics de la víctima asseguren que van ser quatre els violadors | Zona de clubs

 

La Policia Nacional manté obertes les investigacions sobre l’agressió sexual de la matinada del diumenge a una xica en els banys de la discoteca Indiana de València. Dos jóvens de 22 i 25 anys ja han ingressat en presó per ordre judicial i no es descarta que hi haja nous arrestos.

 

Una portaveu de la Policia Nacional ha assegurat en declaracions als mitjans, en els actes commemoratius de la festivitat dels Àngels Custodis, patrons del cos, que no hi ha novetats en la investigació, que continua oberta, encara que sí que ha confirmat que no es descarten altres detencions per l’agressió sexual. 

 

Segons la portaveu policial, els agents van arribar «al cap de pocs minuts» del succeït i es van trobar a la víctima «plorant i espantada», i van detindre a dos jóvens com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual. La víctima es dirigia al bany quan, segons la portaveu, uns xics la «van acorralar» en els banys, a on presumptament va ocórrer l’agressió sexual, per la que va haver de rebre assistència sanitària.

 

La versió dels amics

Dos amics de la víctima, davant de la versió de l’establiment, han explicat als mitjans en les portes del local que van ser ells els que la van ajudar «en tot moment» quan un membre del grup la va trobar en el corredor amb un dels, posteriorment, arrestats agredint-la sexualment.

 

Segons la versió d’este amic, ell la va separar, van eixir del local «en xoc» i, una volta més tranquils, van entrar de nou per a explicar al personal de seguretat l’ocorregut. «Ningú de seguretat la va acompanyar», ha afirmat, i ha insistit en què els deien que no els podien ajudar.

 

El xic ha acusat al local d’«ocultar» molta informació, fins al punt que havien netejat els lavabos quan la Policia va arribar a revisar-los, a pesar de la indicació de què no havien de fer-ho per la necessitat d’arreplegar proves. «Eren quatre, però no cabien en el bany, van entrar dos per a després ficar-se unes altres dos» i la van forçar, ha descrit l’amic.

 

Una altra amiga de la víctima ha acusat en la mateixa línia a l’establiment de «no fer res». «Nosaltres cridarem a la Policia, nosaltres l’ajudarem i la traguérem, ningú la va auxiliar», ha assegurat, per a afegir que la víctima estava «molt malament, molt nerviosa, plorant moltíssim» i no va ser fins que es va tranquil·litzar i els va relatar el que havia passat quan van poder avisar als agents.

 

La versió d’Indiana

Des de la discoteca, el gerent, Ricardo Martínez, ha expressat el rebuig de l’establiment davant els fets i ha traslladat «tot el suport i solidaritat a la víctima i la família», de la que ha alabat la seua «enteresa, fortalesa i coratge» perquè, a pesar d’estar en estat de xoc, el seu testimoni va servir per a detindre a dos presumptes autors.

 

L’empresa reitera que va ser l’empleada de la neteja que controlava els banys qui va detectar el que estava passant i ho va posar en coneixement de l’equip de seguretat uniformat, que va actuar davant la situació, un extrem que neguen els amics. La discoteca ha insistit que es personarà en la causa contra els detinguts com a acusació.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.