La Policia no descarta noves detencions per la violació múltiple en la discoteca Indiana de València

INDIANA DISCOTECA

Els amics de la víctima asseguren que van ser quatre els violadors | Zona de clubs

 

La Policia Nacional manté obertes les investigacions sobre l’agressió sexual de la matinada del diumenge a una xica en els banys de la discoteca Indiana de València. Dos jóvens de 22 i 25 anys ja han ingressat en presó per ordre judicial i no es descarta que hi haja nous arrestos.

 

Una portaveu de la Policia Nacional ha assegurat en declaracions als mitjans, en els actes commemoratius de la festivitat dels Àngels Custodis, patrons del cos, que no hi ha novetats en la investigació, que continua oberta, encara que sí que ha confirmat que no es descarten altres detencions per l’agressió sexual. 

 

Segons la portaveu policial, els agents van arribar «al cap de pocs minuts» del succeït i es van trobar a la víctima «plorant i espantada», i van detindre a dos jóvens com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual. La víctima es dirigia al bany quan, segons la portaveu, uns xics la «van acorralar» en els banys, a on presumptament va ocórrer l’agressió sexual, per la que va haver de rebre assistència sanitària.

 

La versió dels amics

Dos amics de la víctima, davant de la versió de l’establiment, han explicat als mitjans en les portes del local que van ser ells els que la van ajudar «en tot moment» quan un membre del grup la va trobar en el corredor amb un dels, posteriorment, arrestats agredint-la sexualment.

 

Segons la versió d’este amic, ell la va separar, van eixir del local «en xoc» i, una volta més tranquils, van entrar de nou per a explicar al personal de seguretat l’ocorregut. «Ningú de seguretat la va acompanyar», ha afirmat, i ha insistit en què els deien que no els podien ajudar.

 

El xic ha acusat al local d’«ocultar» molta informació, fins al punt que havien netejat els lavabos quan la Policia va arribar a revisar-los, a pesar de la indicació de què no havien de fer-ho per la necessitat d’arreplegar proves. «Eren quatre, però no cabien en el bany, van entrar dos per a després ficar-se unes altres dos» i la van forçar, ha descrit l’amic.

 

Una altra amiga de la víctima ha acusat en la mateixa línia a l’establiment de «no fer res». «Nosaltres cridarem a la Policia, nosaltres l’ajudarem i la traguérem, ningú la va auxiliar», ha assegurat, per a afegir que la víctima estava «molt malament, molt nerviosa, plorant moltíssim» i no va ser fins que es va tranquil·litzar i els va relatar el que havia passat quan van poder avisar als agents.

 

La versió d’Indiana

Des de la discoteca, el gerent, Ricardo Martínez, ha expressat el rebuig de l’establiment davant els fets i ha traslladat «tot el suport i solidaritat a la víctima i la família», de la que ha alabat la seua «enteresa, fortalesa i coratge» perquè, a pesar d’estar en estat de xoc, el seu testimoni va servir per a detindre a dos presumptes autors.

 

L’empresa reitera que va ser l’empleada de la neteja que controlava els banys qui va detectar el que estava passant i ho va posar en coneixement de l’equip de seguretat uniformat, que va actuar davant la situació, un extrem que neguen els amics. La discoteca ha insistit que es personarà en la causa contra els detinguts com a acusació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.