La Policia no descarta noves detencions per la violació múltiple en la discoteca Indiana de València

INDIANA DISCOTECA

Els amics de la víctima asseguren que van ser quatre els violadors | Zona de clubs

 

La Policia Nacional manté obertes les investigacions sobre l’agressió sexual de la matinada del diumenge a una xica en els banys de la discoteca Indiana de València. Dos jóvens de 22 i 25 anys ja han ingressat en presó per ordre judicial i no es descarta que hi haja nous arrestos.

 

Una portaveu de la Policia Nacional ha assegurat en declaracions als mitjans, en els actes commemoratius de la festivitat dels Àngels Custodis, patrons del cos, que no hi ha novetats en la investigació, que continua oberta, encara que sí que ha confirmat que no es descarten altres detencions per l’agressió sexual. 

 

Segons la portaveu policial, els agents van arribar «al cap de pocs minuts» del succeït i es van trobar a la víctima «plorant i espantada», i van detindre a dos jóvens com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual. La víctima es dirigia al bany quan, segons la portaveu, uns xics la «van acorralar» en els banys, a on presumptament va ocórrer l’agressió sexual, per la que va haver de rebre assistència sanitària.

 

La versió dels amics

Dos amics de la víctima, davant de la versió de l’establiment, han explicat als mitjans en les portes del local que van ser ells els que la van ajudar «en tot moment» quan un membre del grup la va trobar en el corredor amb un dels, posteriorment, arrestats agredint-la sexualment.

 

Segons la versió d’este amic, ell la va separar, van eixir del local «en xoc» i, una volta més tranquils, van entrar de nou per a explicar al personal de seguretat l’ocorregut. «Ningú de seguretat la va acompanyar», ha afirmat, i ha insistit en què els deien que no els podien ajudar.

 

El xic ha acusat al local d’«ocultar» molta informació, fins al punt que havien netejat els lavabos quan la Policia va arribar a revisar-los, a pesar de la indicació de què no havien de fer-ho per la necessitat d’arreplegar proves. «Eren quatre, però no cabien en el bany, van entrar dos per a després ficar-se unes altres dos» i la van forçar, ha descrit l’amic.

 

Una altra amiga de la víctima ha acusat en la mateixa línia a l’establiment de «no fer res». «Nosaltres cridarem a la Policia, nosaltres l’ajudarem i la traguérem, ningú la va auxiliar», ha assegurat, per a afegir que la víctima estava «molt malament, molt nerviosa, plorant moltíssim» i no va ser fins que es va tranquil·litzar i els va relatar el que havia passat quan van poder avisar als agents.

 

La versió d’Indiana

Des de la discoteca, el gerent, Ricardo Martínez, ha expressat el rebuig de l’establiment davant els fets i ha traslladat «tot el suport i solidaritat a la víctima i la família», de la que ha alabat la seua «enteresa, fortalesa i coratge» perquè, a pesar d’estar en estat de xoc, el seu testimoni va servir per a detindre a dos presumptes autors.

 

L’empresa reitera que va ser l’empleada de la neteja que controlava els banys qui va detectar el que estava passant i ho va posar en coneixement de l’equip de seguretat uniformat, que va actuar davant la situació, un extrem que neguen els amics. La discoteca ha insistit que es personarà en la causa contra els detinguts com a acusació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.