A presó els acusats de violar a una xica en la discoteca Indiana de València

Exterior de la discoteca Indiana

Exterior de la discoteca Indiana, en el cèntric carrer de Sant Vicent Màrtir de València | Juan Dapena

 

El Jutjat d’Instrucció número quatre de València ha acordat este dimarts presó incondicional per als dos xics de 22 i 25 anys detinguts com a presumptes autors d’una agressió sexual a una xica en els lavabos de la discoteca Indiana de la Ciutat de València, segons han informat fonts jurídiques.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, els fets van passar cap a les 07.30 hores del diumenge quan la víctima es va dirigir als labavos del local i, presumptament, uns jóvens se li van acostar, la van portar a la porta d’entrada dels servicis, la van arraconar contra una paret i la van agredir sexualment mentres l’agarraven amb força contra la seua voluntat.

 

Els policies, que van trobar a la xica molt nerviosa i plorant, van detindre als dos jóvens considerats presumptes autors dels fets a l’eixida del local.

 

El comunicat de la coneguda discoteca

La discoteca, a través d’un comunicat, ha anunciat la seua intenció de personar-se en la causa com a acusació i ha assegurat que el personal de seguretat de l’establiment va recórrer el local juntament amb la xica, una volta va tindre constància dels fets, fins que ella va reconéixer a un dels implicats.

 

Va ser el personal de neteja de sala, quan la sessió de la discoteca estava encara en marxa, la que es va donar compte que estava passant alguna cosa en els servicis, segons l’establiment, que subratlla que «per desgràcia, no van ser detectats en produir-se durant la sessió i a l’interior dels banys».

 

La discoteca Indiana ha expressat este dimarts el seu «absolut rebuig» al succés, ha manifestat la seua «solidaritat i preocupació» per la víctima i ha fet evident la seua voluntat de personar-se com a acusació en la causa. A més, han agraït la intervenció del personal en la detecció del fet i en la posterior detenció dels presumptes agressors de la jove.

 

Festa en la discoteca Indiana de València

Festa en la discoteca Indiana de València | Discoteca Indiana

 

En eixe sentit, expliquen en el comunicat, va ser el personal de neteja de la sala el qui, en el seu recorregut pels banys, amb la sessió encara en marxa, «va detectar que s’estava produint alguna cosa en els lavabos del local i el personal de seguretat, una volta informat per la víctima que s’havia produït una agressió, va recórrer l’establiment acompanyant-a fins que va reconéixer a un dels presumptes agressors». El xic va ser retingut i posat a la disposició de la Policia, segons detalla el local.

 

Davant d’eixos fets, la Sala Indiana anuncia que traslladarà al jutjat corresponent la seua voluntat de personar-se com a acusació «en el moment processal oportú». I aclarix que «una volta els protocols de supervisió de la neteja de l’establiment van detectar [l’agressió], es va poder posar en marxa tots els protocols d’actuació de seguretat i de coordinació amb les Forces i Cossos de Seguretat, que van ser avisats per la víctima a requeriment del personal de seguretat de la sala».

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.