A presó els acusats de violar a una xica en la discoteca Indiana de València

Exterior de la discoteca Indiana

Exterior de la discoteca Indiana, en el cèntric carrer de Sant Vicent Màrtir de València | Juan Dapena

 

El Jutjat d’Instrucció número quatre de València ha acordat este dimarts presó incondicional per als dos xics de 22 i 25 anys detinguts com a presumptes autors d’una agressió sexual a una xica en els lavabos de la discoteca Indiana de la Ciutat de València, segons han informat fonts jurídiques.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, els fets van passar cap a les 07.30 hores del diumenge quan la víctima es va dirigir als labavos del local i, presumptament, uns jóvens se li van acostar, la van portar a la porta d’entrada dels servicis, la van arraconar contra una paret i la van agredir sexualment mentres l’agarraven amb força contra la seua voluntat.

 

Els policies, que van trobar a la xica molt nerviosa i plorant, van detindre als dos jóvens considerats presumptes autors dels fets a l’eixida del local.

 

El comunicat de la coneguda discoteca

La discoteca, a través d’un comunicat, ha anunciat la seua intenció de personar-se en la causa com a acusació i ha assegurat que el personal de seguretat de l’establiment va recórrer el local juntament amb la xica, una volta va tindre constància dels fets, fins que ella va reconéixer a un dels implicats.

 

Va ser el personal de neteja de sala, quan la sessió de la discoteca estava encara en marxa, la que es va donar compte que estava passant alguna cosa en els servicis, segons l’establiment, que subratlla que «per desgràcia, no van ser detectats en produir-se durant la sessió i a l’interior dels banys».

 

La discoteca Indiana ha expressat este dimarts el seu «absolut rebuig» al succés, ha manifestat la seua «solidaritat i preocupació» per la víctima i ha fet evident la seua voluntat de personar-se com a acusació en la causa. A més, han agraït la intervenció del personal en la detecció del fet i en la posterior detenció dels presumptes agressors de la jove.

 

Festa en la discoteca Indiana de València

Festa en la discoteca Indiana de València | Discoteca Indiana

 

En eixe sentit, expliquen en el comunicat, va ser el personal de neteja de la sala el qui, en el seu recorregut pels banys, amb la sessió encara en marxa, «va detectar que s’estava produint alguna cosa en els lavabos del local i el personal de seguretat, una volta informat per la víctima que s’havia produït una agressió, va recórrer l’establiment acompanyant-a fins que va reconéixer a un dels presumptes agressors». El xic va ser retingut i posat a la disposició de la Policia, segons detalla el local.

 

Davant d’eixos fets, la Sala Indiana anuncia que traslladarà al jutjat corresponent la seua voluntat de personar-se com a acusació «en el moment processal oportú». I aclarix que «una volta els protocols de supervisió de la neteja de l’establiment van detectar [l’agressió], es va poder posar en marxa tots els protocols d’actuació de seguretat i de coordinació amb les Forces i Cossos de Seguretat, que van ser avisats per la víctima a requeriment del personal de seguretat de la sala».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’energia dispara els preus industrials un 8,3% a l’abril i marca la seua major alça des de 2022

Els preus industrials van augmentar un 8,3% a l'abril interanual, impulsats per l'energia i un repunt del 70,1% en coquerías i refí de petroli després de la guerra a Orient Mitjà.

L’Assemblea de Docents de Balears dona 100.000 euros a les vagues educatives de Catalunya i Comunitat Valenciana

L'Assemblea de Docents de Balears destina 100.000 euros de la seua caixa de resistència a donar suport a les mobilitzacions educatives a Catalunya i Comunitat Valenciana i s'oferix a recolzar l'etapa de 0 a 3 anys.

Dos anys d’obres i 35.000 teules per a salvar la gran cúpula de l’Escola Pia de València

La cúpula de l'Escola Pia de València, una de les més grans d'Espanya, ha sigut restaurada després de dos anys de treballs, 35.000 teules recol·locades i un complex sistema de bastimentada dissenyada per a no tocar l'estructura original.

Reduir alumnes per aula costaria 28.184 milions en deu anys, segun un informe de Esade

Un informe de EsadEcPol calcula que baixar les ràtios escolars supondria 28.184 milions en deu anys i beneficiària sobretot a centres amb alumnat de major nivell socioeconomico.

Pérez Llorca confia a tancar este dimarts l’acord que pose fi a la vaga docent indefinida

Pérez Llorca espera firmar este dimarts amb els sindicats docents un acord que pose fi a la vaga indefinida iniciada l'11 de maig, després del suport de ANPE i CSIF a la proposta salarial d'Educació.

El temps preestiuenc s’allarga en la Comunitat Valenciana amb màximes una mica més altes

La Comunitat Valenciana manté este dimarts un ambient quasi estiuenc, amb cels poc nuvolosos, temperatures sense canvis o en lleuger ascens i vents fluixos que només seran moderats en alguns trams del litoral.

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.