A presó els acusats de violar a una xica en la discoteca Indiana de València

Exterior de la discoteca Indiana

Exterior de la discoteca Indiana, en el cèntric carrer de Sant Vicent Màrtir de València | Juan Dapena

 

El Jutjat d’Instrucció número quatre de València ha acordat este dimarts presó incondicional per als dos xics de 22 i 25 anys detinguts com a presumptes autors d’una agressió sexual a una xica en els lavabos de la discoteca Indiana de la Ciutat de València, segons han informat fonts jurídiques.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, els fets van passar cap a les 07.30 hores del diumenge quan la víctima es va dirigir als labavos del local i, presumptament, uns jóvens se li van acostar, la van portar a la porta d’entrada dels servicis, la van arraconar contra una paret i la van agredir sexualment mentres l’agarraven amb força contra la seua voluntat.

 

Els policies, que van trobar a la xica molt nerviosa i plorant, van detindre als dos jóvens considerats presumptes autors dels fets a l’eixida del local.

 

El comunicat de la coneguda discoteca

La discoteca, a través d’un comunicat, ha anunciat la seua intenció de personar-se en la causa com a acusació i ha assegurat que el personal de seguretat de l’establiment va recórrer el local juntament amb la xica, una volta va tindre constància dels fets, fins que ella va reconéixer a un dels implicats.

 

Va ser el personal de neteja de sala, quan la sessió de la discoteca estava encara en marxa, la que es va donar compte que estava passant alguna cosa en els servicis, segons l’establiment, que subratlla que «per desgràcia, no van ser detectats en produir-se durant la sessió i a l’interior dels banys».

 

La discoteca Indiana ha expressat este dimarts el seu «absolut rebuig» al succés, ha manifestat la seua «solidaritat i preocupació» per la víctima i ha fet evident la seua voluntat de personar-se com a acusació en la causa. A més, han agraït la intervenció del personal en la detecció del fet i en la posterior detenció dels presumptes agressors de la jove.

 

Festa en la discoteca Indiana de València

Festa en la discoteca Indiana de València | Discoteca Indiana

 

En eixe sentit, expliquen en el comunicat, va ser el personal de neteja de la sala el qui, en el seu recorregut pels banys, amb la sessió encara en marxa, «va detectar que s’estava produint alguna cosa en els lavabos del local i el personal de seguretat, una volta informat per la víctima que s’havia produït una agressió, va recórrer l’establiment acompanyant-a fins que va reconéixer a un dels presumptes agressors». El xic va ser retingut i posat a la disposició de la Policia, segons detalla el local.

 

Davant d’eixos fets, la Sala Indiana anuncia que traslladarà al jutjat corresponent la seua voluntat de personar-se com a acusació «en el moment processal oportú». I aclarix que «una volta els protocols de supervisió de la neteja de l’establiment van detectar [l’agressió], es va poder posar en marxa tots els protocols d’actuació de seguretat i de coordinació amb les Forces i Cossos de Seguretat, que van ser avisats per la víctima a requeriment del personal de seguretat de la sala».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.