11.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

A presó els acusats de violar a una xica en la discoteca Indiana de València

Exterior de la discoteca Indiana

Exterior de la discoteca Indiana, en el cèntric carrer de Sant Vicent Màrtir de València | Juan Dapena

 

El Jutjat d’Instrucció número quatre de València ha acordat este dimarts presó incondicional per als dos xics de 22 i 25 anys detinguts com a presumptes autors d’una agressió sexual a una xica en els lavabos de la discoteca Indiana de la Ciutat de València, segons han informat fonts jurídiques.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, els fets van passar cap a les 07.30 hores del diumenge quan la víctima es va dirigir als labavos del local i, presumptament, uns jóvens se li van acostar, la van portar a la porta d’entrada dels servicis, la van arraconar contra una paret i la van agredir sexualment mentres l’agarraven amb força contra la seua voluntat.

 

Els policies, que van trobar a la xica molt nerviosa i plorant, van detindre als dos jóvens considerats presumptes autors dels fets a l’eixida del local.

 

El comunicat de la coneguda discoteca

La discoteca, a través d’un comunicat, ha anunciat la seua intenció de personar-se en la causa com a acusació i ha assegurat que el personal de seguretat de l’establiment va recórrer el local juntament amb la xica, una volta va tindre constància dels fets, fins que ella va reconéixer a un dels implicats.

 

Va ser el personal de neteja de sala, quan la sessió de la discoteca estava encara en marxa, la que es va donar compte que estava passant alguna cosa en els servicis, segons l’establiment, que subratlla que «per desgràcia, no van ser detectats en produir-se durant la sessió i a l’interior dels banys».

 

La discoteca Indiana ha expressat este dimarts el seu «absolut rebuig» al succés, ha manifestat la seua «solidaritat i preocupació» per la víctima i ha fet evident la seua voluntat de personar-se com a acusació en la causa. A més, han agraït la intervenció del personal en la detecció del fet i en la posterior detenció dels presumptes agressors de la jove.

 

Festa en la discoteca Indiana de València

Festa en la discoteca Indiana de València | Discoteca Indiana

 

En eixe sentit, expliquen en el comunicat, va ser el personal de neteja de la sala el qui, en el seu recorregut pels banys, amb la sessió encara en marxa, «va detectar que s’estava produint alguna cosa en els lavabos del local i el personal de seguretat, una volta informat per la víctima que s’havia produït una agressió, va recórrer l’establiment acompanyant-a fins que va reconéixer a un dels presumptes agressors». El xic va ser retingut i posat a la disposició de la Policia, segons detalla el local.

 

Davant d’eixos fets, la Sala Indiana anuncia que traslladarà al jutjat corresponent la seua voluntat de personar-se com a acusació «en el moment processal oportú». I aclarix que «una volta els protocols de supervisió de la neteja de l’establiment van detectar [l’agressió], es va poder posar en marxa tots els protocols d’actuació de seguretat i de coordinació amb les Forces i Cossos de Seguretat, que van ser avisats per la víctima a requeriment del personal de seguretat de la sala».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.