Anuncios

A presó els acusats de violar a una xica en la discoteca Indiana de València

Exterior de la discoteca Indiana

Exterior de la discoteca Indiana, en el cèntric carrer de Sant Vicent Màrtir de València | Juan Dapena

 

El Jutjat d’Instrucció número quatre de València ha acordat este dimarts presó incondicional per als dos xics de 22 i 25 anys detinguts com a presumptes autors d’una agressió sexual a una xica en els lavabos de la discoteca Indiana de la Ciutat de València, segons han informat fonts jurídiques.

 

Anuncios

Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, els fets van passar cap a les 07.30 hores del diumenge quan la víctima es va dirigir als labavos del local i, presumptament, uns jóvens se li van acostar, la van portar a la porta d’entrada dels servicis, la van arraconar contra una paret i la van agredir sexualment mentres l’agarraven amb força contra la seua voluntat.

 

Els policies, que van trobar a la xica molt nerviosa i plorant, van detindre als dos jóvens considerats presumptes autors dels fets a l’eixida del local.

 

El comunicat de la coneguda discoteca

La discoteca, a través d’un comunicat, ha anunciat la seua intenció de personar-se en la causa com a acusació i ha assegurat que el personal de seguretat de l’establiment va recórrer el local juntament amb la xica, una volta va tindre constància dels fets, fins que ella va reconéixer a un dels implicats.

 

Va ser el personal de neteja de sala, quan la sessió de la discoteca estava encara en marxa, la que es va donar compte que estava passant alguna cosa en els servicis, segons l’establiment, que subratlla que «per desgràcia, no van ser detectats en produir-se durant la sessió i a l’interior dels banys».

 

La discoteca Indiana ha expressat este dimarts el seu «absolut rebuig» al succés, ha manifestat la seua «solidaritat i preocupació» per la víctima i ha fet evident la seua voluntat de personar-se com a acusació en la causa. A més, han agraït la intervenció del personal en la detecció del fet i en la posterior detenció dels presumptes agressors de la jove.

 

Festa en la discoteca Indiana de València

Festa en la discoteca Indiana de València | Discoteca Indiana

 

En eixe sentit, expliquen en el comunicat, va ser el personal de neteja de la sala el qui, en el seu recorregut pels banys, amb la sessió encara en marxa, «va detectar que s’estava produint alguna cosa en els lavabos del local i el personal de seguretat, una volta informat per la víctima que s’havia produït una agressió, va recórrer l’establiment acompanyant-a fins que va reconéixer a un dels presumptes agressors». El xic va ser retingut i posat a la disposició de la Policia, segons detalla el local.

 

Davant d’eixos fets, la Sala Indiana anuncia que traslladarà al jutjat corresponent la seua voluntat de personar-se com a acusació «en el moment processal oportú». I aclarix que «una volta els protocols de supervisió de la neteja de l’establiment van detectar [l’agressió], es va poder posar en marxa tots els protocols d’actuació de seguretat i de coordinació amb les Forces i Cossos de Seguretat, que van ser avisats per la víctima a requeriment del personal de seguretat de la sala».

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios