Dos detinguts per violar a una xica en els banys de la Discoteca Indiana de València

Imatge d’arxiu d’una discoteca | València Diari

 

Dos xics, de 22 i 25 anys i origen espanyol, han sigut detinguts en València per la Policia Nacional com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual a una xica a la que assaltaren en les portes dels banys de la Discoteca Indiana de la ciutat de València.

 

Els fets es van produir cap a les set i mitja del matí de diumenge en un local d’oci valencià. La víctima, una xica que es trobava a l’interior de la discoteca, es va dirigir cap al bany, quan uns jóvens se li van arrimar i la van portar fins a la porta d’entrada dels lavabos. Els sospitosos van arraconar a la xica contra una paret i la van agredir sexualment, mentres la subjectaven fortament contra la seua voluntat.

 

Els policies, alertats dels fets per la Sala 091, van acudir ràpidament al lloc, a on van trobar a la jove molt nerviosa i plorant i, després de fer les preguntes oportunes, van detindre en l’eixida del local a dos jóvens com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual. La víctima va rebre assistència mèdica i els detinguts han passat a disposició judicial. Es continuen les investigacions per al total aclariment dels fets.

 

Segons fonts consultades per València Diari, van ser quatre els agressors, clients habituals de la discoteca, i alguns treballadors de la mateixa van ser testimonis dels fets, però no van actuar. Va ser un jove qui va avisar als agents de seguretat del local.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU