Dos detinguts per violar a una xica en els banys de la Discoteca Indiana de València

Imatge d’arxiu d’una discoteca | València Diari

 

Dos xics, de 22 i 25 anys i origen espanyol, han sigut detinguts en València per la Policia Nacional com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual a una xica a la que assaltaren en les portes dels banys de la Discoteca Indiana de la ciutat de València.

 

Els fets es van produir cap a les set i mitja del matí de diumenge en un local d’oci valencià. La víctima, una xica que es trobava a l’interior de la discoteca, es va dirigir cap al bany, quan uns jóvens se li van arrimar i la van portar fins a la porta d’entrada dels lavabos. Els sospitosos van arraconar a la xica contra una paret i la van agredir sexualment, mentres la subjectaven fortament contra la seua voluntat.

 

Els policies, alertats dels fets per la Sala 091, van acudir ràpidament al lloc, a on van trobar a la jove molt nerviosa i plorant i, després de fer les preguntes oportunes, van detindre en l’eixida del local a dos jóvens com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual. La víctima va rebre assistència mèdica i els detinguts han passat a disposició judicial. Es continuen les investigacions per al total aclariment dels fets.

 

Segons fonts consultades per València Diari, van ser quatre els agressors, clients habituals de la discoteca, i alguns treballadors de la mateixa van ser testimonis dels fets, però no van actuar. Va ser un jove qui va avisar als agents de seguretat del local.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.