Dos detinguts per violar a una xica en els banys de la Discoteca Indiana de València

Imatge d’arxiu d’una discoteca | València Diari

 

Dos xics, de 22 i 25 anys i origen espanyol, han sigut detinguts en València per la Policia Nacional com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual a una xica a la que assaltaren en les portes dels banys de la Discoteca Indiana de la ciutat de València.

 

Els fets es van produir cap a les set i mitja del matí de diumenge en un local d’oci valencià. La víctima, una xica que es trobava a l’interior de la discoteca, es va dirigir cap al bany, quan uns jóvens se li van arrimar i la van portar fins a la porta d’entrada dels lavabos. Els sospitosos van arraconar a la xica contra una paret i la van agredir sexualment, mentres la subjectaven fortament contra la seua voluntat.

 

Els policies, alertats dels fets per la Sala 091, van acudir ràpidament al lloc, a on van trobar a la jove molt nerviosa i plorant i, després de fer les preguntes oportunes, van detindre en l’eixida del local a dos jóvens com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual. La víctima va rebre assistència mèdica i els detinguts han passat a disposició judicial. Es continuen les investigacions per al total aclariment dels fets.

 

Segons fonts consultades per València Diari, van ser quatre els agressors, clients habituals de la discoteca, i alguns treballadors de la mateixa van ser testimonis dels fets, però no van actuar. Va ser un jove qui va avisar als agents de seguretat del local.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La romeria de la Santa Faç serà declarada BIC immaterial pel Consell este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció i reconeixement institucional en plena polèmica política a Alacant.

Un regidor de Vox a Montserrat dimitix després de ser denunciat per maltractaments i tindre una orde d’allunyament

El regidor de Vox a Montserrat, Carlos Martínez Salvador, ha entregat la seua acta després de fer-se pública una orde d'allunyament dictada per un jutjat per una denúncia de maltractaments de la seua parella, que ell nega.

Cel buidat i lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant

La Comunitat Valenciana espera un dijous amb cel poc nuvolós o buidat, mínimes a l'alça i un lleuger descens de les màximes a l'interior d'Alacant, mentres que la resta a penes presentarà canvis.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.