Dos detinguts per violar a una xica en els banys de la Discoteca Indiana de València

Imatge d’arxiu d’una discoteca | València Diari

 

Dos xics, de 22 i 25 anys i origen espanyol, han sigut detinguts en València per la Policia Nacional com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual a una xica a la que assaltaren en les portes dels banys de la Discoteca Indiana de la ciutat de València.

 

Els fets es van produir cap a les set i mitja del matí de diumenge en un local d’oci valencià. La víctima, una xica que es trobava a l’interior de la discoteca, es va dirigir cap al bany, quan uns jóvens se li van arrimar i la van portar fins a la porta d’entrada dels lavabos. Els sospitosos van arraconar a la xica contra una paret i la van agredir sexualment, mentres la subjectaven fortament contra la seua voluntat.

 

Els policies, alertats dels fets per la Sala 091, van acudir ràpidament al lloc, a on van trobar a la jove molt nerviosa i plorant i, després de fer les preguntes oportunes, van detindre en l’eixida del local a dos jóvens com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual. La víctima va rebre assistència mèdica i els detinguts han passat a disposició judicial. Es continuen les investigacions per al total aclariment dels fets.

 

Segons fonts consultades per València Diari, van ser quatre els agressors, clients habituals de la discoteca, i alguns treballadors de la mateixa van ser testimonis dels fets, però no van actuar. Va ser un jove qui va avisar als agents de seguretat del local.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.