Dos detinguts per violar a una xica en els banys de la Discoteca Indiana de València

Imatge d’arxiu d’una discoteca | València Diari

 

Dos xics, de 22 i 25 anys i origen espanyol, han sigut detinguts en València per la Policia Nacional com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual a una xica a la que assaltaren en les portes dels banys de la Discoteca Indiana de la ciutat de València.

 

Els fets es van produir cap a les set i mitja del matí de diumenge en un local d’oci valencià. La víctima, una xica que es trobava a l’interior de la discoteca, es va dirigir cap al bany, quan uns jóvens se li van arrimar i la van portar fins a la porta d’entrada dels lavabos. Els sospitosos van arraconar a la xica contra una paret i la van agredir sexualment, mentres la subjectaven fortament contra la seua voluntat.

 

Els policies, alertats dels fets per la Sala 091, van acudir ràpidament al lloc, a on van trobar a la jove molt nerviosa i plorant i, després de fer les preguntes oportunes, van detindre en l’eixida del local a dos jóvens com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual. La víctima va rebre assistència mèdica i els detinguts han passat a disposició judicial. Es continuen les investigacions per al total aclariment dels fets.

 

Segons fonts consultades per València Diari, van ser quatre els agressors, clients habituals de la discoteca, i alguns treballadors de la mateixa van ser testimonis dels fets, però no van actuar. Va ser un jove qui va avisar als agents de seguretat del local.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.