14 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Detingut un home per violar a la seua neboda des que tenia huit anys en València

La xiqueta ha patit els abusos de son tio des dels huit anys   | Cedida

 

Nova violació a una menor en l’entorn familiar en València. En este cas, la xiqueta ha patit durant anys els abusos de son tio, que va començar presumptament a violar-la quan ella tenia huit anys. I ara, la menor, que encara no té catorze anys, ha trencat el seu silenci i ha denunciat al seu familiar per a acabar amb el seu calvari.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante’, els fets han estat passant en el domicili familiar, a on viuen les dos famílies, amb els seus respectius fills, a més de en ca la iaia de la xiqueta. Pareix ser que tot es remunta a quan la menor tenia huit anys i el tio entrava en l’habitació de la xiqueta per a mantindre relacions sexuals. La menor, per la seua part, consentia les relacions perquè l’agressor l’amenaçava amb fer-li el mateix a les germanes menudes si ella no ho acceptava. A més, no ho va denunciar abans perquè l’adult li havia dit que els pares no la creurien.

 

Per sort per a la menor, que fins fa dos setmanes encara va haver de suportar les violacions, sa tia va notar la setmana passada que estava més distant amb son tio. Va ser en eixe moment que la xiqueta es va afonar ho va explicar tot. Va relatar com son tio havia entrat de matí en la seua habitació, després de vindre d’un torn nocturn en la faena i va aprofitar que tots encara dormien i que els pares d’ella no estaven per a violar-la baix amenaces. A més, també va explicar que són tio la penetrava sense preservatiu però que no ejaculava dins d’ella per a no embarassar-la.

 

Quan la tia de la xiqueta li va demanar explicacions al seu home, ell només va respondre que amb silenci. Després d’això, la menor va presentar la denúncia a la Policia Nacional i agents del Grup de Menors de València van arrestar al presumpte violador, de 35 anys, per delicte continuat d’agressió sexual a una menor de catorze anys. L’home està en presó provisional des del cap de setmana passat, sense possibilitat de fiança.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.