Detingut un home per violar a la seua neboda des que tenia huit anys en València

La xiqueta ha patit els abusos de son tio des dels huit anys   | Cedida

 

Nova violació a una menor en l’entorn familiar en València. En este cas, la xiqueta ha patit durant anys els abusos de son tio, que va començar presumptament a violar-la quan ella tenia huit anys. I ara, la menor, que encara no té catorze anys, ha trencat el seu silenci i ha denunciat al seu familiar per a acabar amb el seu calvari.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante’, els fets han estat passant en el domicili familiar, a on viuen les dos famílies, amb els seus respectius fills, a més de en ca la iaia de la xiqueta. Pareix ser que tot es remunta a quan la menor tenia huit anys i el tio entrava en l’habitació de la xiqueta per a mantindre relacions sexuals. La menor, per la seua part, consentia les relacions perquè l’agressor l’amenaçava amb fer-li el mateix a les germanes menudes si ella no ho acceptava. A més, no ho va denunciar abans perquè l’adult li havia dit que els pares no la creurien.

 

Per sort per a la menor, que fins fa dos setmanes encara va haver de suportar les violacions, sa tia va notar la setmana passada que estava més distant amb son tio. Va ser en eixe moment que la xiqueta es va afonar ho va explicar tot. Va relatar com son tio havia entrat de matí en la seua habitació, després de vindre d’un torn nocturn en la faena i va aprofitar que tots encara dormien i que els pares d’ella no estaven per a violar-la baix amenaces. A més, també va explicar que són tio la penetrava sense preservatiu però que no ejaculava dins d’ella per a no embarassar-la.

 

Quan la tia de la xiqueta li va demanar explicacions al seu home, ell només va respondre que amb silenci. Després d’això, la menor va presentar la denúncia a la Policia Nacional i agents del Grup de Menors de València van arrestar al presumpte violador, de 35 anys, per delicte continuat d’agressió sexual a una menor de catorze anys. L’home està en presó provisional des del cap de setmana passat, sense possibilitat de fiança.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.