9.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Detingut un home per violar a la seua neboda des que tenia huit anys en València

La xiqueta ha patit els abusos de son tio des dels huit anys   | Cedida

 

Nova violació a una menor en l’entorn familiar en València. En este cas, la xiqueta ha patit durant anys els abusos de son tio, que va començar presumptament a violar-la quan ella tenia huit anys. I ara, la menor, que encara no té catorze anys, ha trencat el seu silenci i ha denunciat al seu familiar per a acabar amb el seu calvari.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante’, els fets han estat passant en el domicili familiar, a on viuen les dos famílies, amb els seus respectius fills, a més de en ca la iaia de la xiqueta. Pareix ser que tot es remunta a quan la menor tenia huit anys i el tio entrava en l’habitació de la xiqueta per a mantindre relacions sexuals. La menor, per la seua part, consentia les relacions perquè l’agressor l’amenaçava amb fer-li el mateix a les germanes menudes si ella no ho acceptava. A més, no ho va denunciar abans perquè l’adult li havia dit que els pares no la creurien.

 

Per sort per a la menor, que fins fa dos setmanes encara va haver de suportar les violacions, sa tia va notar la setmana passada que estava més distant amb son tio. Va ser en eixe moment que la xiqueta es va afonar ho va explicar tot. Va relatar com son tio havia entrat de matí en la seua habitació, després de vindre d’un torn nocturn en la faena i va aprofitar que tots encara dormien i que els pares d’ella no estaven per a violar-la baix amenaces. A més, també va explicar que són tio la penetrava sense preservatiu però que no ejaculava dins d’ella per a no embarassar-la.

 

Quan la tia de la xiqueta li va demanar explicacions al seu home, ell només va respondre que amb silenci. Després d’això, la menor va presentar la denúncia a la Policia Nacional i agents del Grup de Menors de València van arrestar al presumpte violador, de 35 anys, per delicte continuat d’agressió sexual a una menor de catorze anys. L’home està en presó provisional des del cap de setmana passat, sense possibilitat de fiança.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.