Detingut un home per violar a la seua neboda des que tenia huit anys en València

La xiqueta ha patit els abusos de son tio des dels huit anys   | Cedida

 

Nova violació a una menor en l’entorn familiar en València. En este cas, la xiqueta ha patit durant anys els abusos de son tio, que va començar presumptament a violar-la quan ella tenia huit anys. I ara, la menor, que encara no té catorze anys, ha trencat el seu silenci i ha denunciat al seu familiar per a acabar amb el seu calvari.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante’, els fets han estat passant en el domicili familiar, a on viuen les dos famílies, amb els seus respectius fills, a més de en ca la iaia de la xiqueta. Pareix ser que tot es remunta a quan la menor tenia huit anys i el tio entrava en l’habitació de la xiqueta per a mantindre relacions sexuals. La menor, per la seua part, consentia les relacions perquè l’agressor l’amenaçava amb fer-li el mateix a les germanes menudes si ella no ho acceptava. A més, no ho va denunciar abans perquè l’adult li havia dit que els pares no la creurien.

 

Per sort per a la menor, que fins fa dos setmanes encara va haver de suportar les violacions, sa tia va notar la setmana passada que estava més distant amb son tio. Va ser en eixe moment que la xiqueta es va afonar ho va explicar tot. Va relatar com son tio havia entrat de matí en la seua habitació, després de vindre d’un torn nocturn en la faena i va aprofitar que tots encara dormien i que els pares d’ella no estaven per a violar-la baix amenaces. A més, també va explicar que són tio la penetrava sense preservatiu però que no ejaculava dins d’ella per a no embarassar-la.

 

Quan la tia de la xiqueta li va demanar explicacions al seu home, ell només va respondre que amb silenci. Després d’això, la menor va presentar la denúncia a la Policia Nacional i agents del Grup de Menors de València van arrestar al presumpte violador, de 35 anys, per delicte continuat d’agressió sexual a una menor de catorze anys. L’home està en presó provisional des del cap de setmana passat, sense possibilitat de fiança.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.