13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Detingut un home per violar a la seua neboda des que tenia huit anys en València

La xiqueta ha patit els abusos de son tio des dels huit anys   | Cedida

 

Nova violació a una menor en l’entorn familiar en València. En este cas, la xiqueta ha patit durant anys els abusos de son tio, que va començar presumptament a violar-la quan ella tenia huit anys. I ara, la menor, que encara no té catorze anys, ha trencat el seu silenci i ha denunciat al seu familiar per a acabar amb el seu calvari.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante’, els fets han estat passant en el domicili familiar, a on viuen les dos famílies, amb els seus respectius fills, a més de en ca la iaia de la xiqueta. Pareix ser que tot es remunta a quan la menor tenia huit anys i el tio entrava en l’habitació de la xiqueta per a mantindre relacions sexuals. La menor, per la seua part, consentia les relacions perquè l’agressor l’amenaçava amb fer-li el mateix a les germanes menudes si ella no ho acceptava. A més, no ho va denunciar abans perquè l’adult li havia dit que els pares no la creurien.

 

Per sort per a la menor, que fins fa dos setmanes encara va haver de suportar les violacions, sa tia va notar la setmana passada que estava més distant amb son tio. Va ser en eixe moment que la xiqueta es va afonar ho va explicar tot. Va relatar com son tio havia entrat de matí en la seua habitació, després de vindre d’un torn nocturn en la faena i va aprofitar que tots encara dormien i que els pares d’ella no estaven per a violar-la baix amenaces. A més, també va explicar que són tio la penetrava sense preservatiu però que no ejaculava dins d’ella per a no embarassar-la.

 

Quan la tia de la xiqueta li va demanar explicacions al seu home, ell només va respondre que amb silenci. Després d’això, la menor va presentar la denúncia a la Policia Nacional i agents del Grup de Menors de València van arrestar al presumpte violador, de 35 anys, per delicte continuat d’agressió sexual a una menor de catorze anys. L’home està en presó provisional des del cap de setmana passat, sense possibilitat de fiança.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.

Bernabé critica el carroñerismo polític i defén la resposta del PSOE davant les denúncies d’assetjament

Bernabé ha defés que el PSOE ha sigut contundent davant les denúncies d'assetjament i ha creat canals interns. També ha censurat el carroñerismo polític.

València actualitzarà a les 18 h les mesures per al dilluns, incloses les de col·legis

L'Ajuntament manté les mesures per l'alerta roja i comunicarà a partir de les 18 h les decisions per al dilluns, amb especial atenció als col·legis. Parcs i el jardí del Túria continuen tancats i els CAUS operen de forma continuada.

Aemet advertix de tempestes en terra esta vesprada i matinada en el litoral de València

Aemet preveu que el tram més advers de l'episodi arribe esta tarde-nit i la pròxima matinada, amb tempestes en terra en zones costaneres de València. Ja es registren ruixats intensos i acumulats destacats.

Bernabé qüestiona a Feijóo després de la seua citació i posa en dubte que estiguera tan informat

Pilar Bernabé ha posat en qüestió que Alberto Núñez Feijóo estiguera informat en temps real de la DANA després de ser citat com a testimoni. També ha exigit al PP depuració de responsabilitats i ha demanat a Pérez Llorca reclamar l'acta de diputat a Carlos Mazón.

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, previst a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar una nova data.

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.