Detingut un kuwaitià que va violar tres vegades a la xica que cuidava dels fills en Calp

El pressumple agressor la va penetrar a la força analment en dos ocacions 

 

Un home de Kuwait ha sigut detingut en sa casa d’una urbanització de Calp per violar tres voltes a una jove marroquina a la que havia contractat fa tres mesos per a que cuidara dels seus fills interna en la parcel·la, segons informa la Cadena Ser.

 

L’acusat, que va ser detingut per la Policia Local de Calp i per la Guàrdia Civil mentres estava fent les maletes en les que hi havia 100.000 euros, ha ingressat en presó provisional sense fiança, tal com ha decretat el jutjat d’instrucció número 2 de Dénia.

 

El kuwaitià havia acordat amb la víctima, una marroquina de 28 anys, que l’ajudaria a conseguir els papers per reguralitzar la seua situació en Espanya, però este ni li pagava un jornal pels seus servicis de cuidadora dels seus fills.

 

Segons la denúncia a la que ha tingut accés la Cadena Ser, el pressumpte agressor la va penetrar a la força analment en dos ocasions i la va amenaçar de mort en cas de cridar o resistir-se-li. En un principi, la jove no va denunciar les violacions per por a que la matara, però el passat dijous finalment va acudir a la Guàrdia Civil després de què l’home l’obligara a fer-li una fel·lació, intentara violar-la analment una altra volta i li pegara una pallissa.

 

Els fills de l’agressor, amb 5 i 8 anys d’edat, s’interposaren entre el pare i la cangur, fet que facilità que la xica fugira de la casa per a demanar auxili. Un veí, al que va demanar ajuda, li aconsellà que no denunciara al kuwaitià, però gràcies a una telefonada a sa germana, els fets arribaren a la Policia Local de Calp i a la Guardia Civil. La víctima està rebent atenció en el Centre de la Dona de Dénia i es troba a l’espera de què se li assigne un advocat d’ofici.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nacho Mañó nega maltractament o assetjament a Lydia Rodríguez i denuncia un dany irreparable a la seua imatge

El músic valencià Nacho Mañó, exmembre de Presuntos Implicados, ha difós un comunicat on nega haver maltractat o assetjat Lydia Rodríguez i assegura que les acusacions li provoquen un profund dolor i un dany irreparable a la seua imatge.

L’home detingut per l’homicidi d’Aldaia passarà a disposició judicial este divendres

L’home detingut per la mort d’un altre home en una baralla amb armes blanques a Aldaia passarà este divendres a disposició del jutjat número 3 de Torrent. La Guàrdia Civil investiga el cas com un possible crim relacionat amb una disputa entre residents d’una nau als afores del municipi.

La parella de Juanfran Pérez Llorca renuncia a continuar en la Diputació de València

La parella del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha decidit no presentar-se al procés per a consolidar la plaça que ocupava des de fa sis mesos en comissió de servicis a la Diputació de València, després de les crítiques de l’oposició per suposat enchufisme.

Catalá destaca el suport del PP nacional al PPCV en plena precampanya

María José Catalá valora que la visita d'Alberto Núñez Feijóo a Sueca i d'altres dirigents nacionals reforça el PPCV en un any que considera decisiu. La presidenta del PP de València assenyala que sempre ha sentit el recolzament de la direcció estatal.

Quatre víctimes valencianes de l’extrema dreta i de policies, reconegudes com a vulneracions greus de drets humans

Una comissió estatal de Memòria Democràtica ha reconegut 63 víctimes mortals per violència d’extrema dreta o abusos policials entre 1979 i 1983, quatre d’elles valencianes, en el període immediatament posterior a l’entrada en vigor de la Constitució.

L’home que ha matat el logopeda del seu fill passarà a disposició judicial este dijous

L’home de 24 anys que s’ha entregat a la comissaria de Burjassot i ha confessat haver matat el logopeda del seu fill de 2 anys passarà este dijous a partir de les 9.00 hores a disposició del jutjat de guàrdia de València.

Els hotels valencians enceten l’estiu amb quasi ple total a València i Benidorm

Els hotels de la Comunitat Valenciana han encetat l’estiu amb ocupacions que freguen el ple tècnic, sobretot a València, Benidorm, Gandia i durant les Fogueres d’Alacant. El bon ritme de reserves fa preveure una segona quinzena de juny encara més intensa.

Nits sufocants en les Fogueres d’Alacant amb mínimes per damunt dels 25 graus

Una onada d’aire saharià coincidirà amb el cap de setmana gran de les Fogueres d’Alacant i deixarà nits ecuatorials, amb temperatures mínimes superiors als 25 graus i màximes pròximes als 39 a l’interior de la província.