Detingut un kuwaitià que va violar tres vegades a la xica que cuidava dels fills en Calp

El pressumple agressor la va penetrar a la força analment en dos ocacions 

 

Un home de Kuwait ha sigut detingut en sa casa d’una urbanització de Calp per violar tres voltes a una jove marroquina a la que havia contractat fa tres mesos per a que cuidara dels seus fills interna en la parcel·la, segons informa la Cadena Ser.

 

L’acusat, que va ser detingut per la Policia Local de Calp i per la Guàrdia Civil mentres estava fent les maletes en les que hi havia 100.000 euros, ha ingressat en presó provisional sense fiança, tal com ha decretat el jutjat d’instrucció número 2 de Dénia.

 

El kuwaitià havia acordat amb la víctima, una marroquina de 28 anys, que l’ajudaria a conseguir els papers per reguralitzar la seua situació en Espanya, però este ni li pagava un jornal pels seus servicis de cuidadora dels seus fills.

 

Segons la denúncia a la que ha tingut accés la Cadena Ser, el pressumpte agressor la va penetrar a la força analment en dos ocasions i la va amenaçar de mort en cas de cridar o resistir-se-li. En un principi, la jove no va denunciar les violacions per por a que la matara, però el passat dijous finalment va acudir a la Guàrdia Civil després de què l’home l’obligara a fer-li una fel·lació, intentara violar-la analment una altra volta i li pegara una pallissa.

 

Els fills de l’agressor, amb 5 i 8 anys d’edat, s’interposaren entre el pare i la cangur, fet que facilità que la xica fugira de la casa per a demanar auxili. Un veí, al que va demanar ajuda, li aconsellà que no denunciara al kuwaitià, però gràcies a una telefonada a sa germana, els fets arribaren a la Policia Local de Calp i a la Guardia Civil. La víctima està rebent atenció en el Centre de la Dona de Dénia i es troba a l’espera de què se li assigne un advocat d’ofici.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.