13.5 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Detingut un kuwaitià que va violar tres vegades a la xica que cuidava dels fills en Calp

El pressumple agressor la va penetrar a la força analment en dos ocacions 

 

Un home de Kuwait ha sigut detingut en sa casa d’una urbanització de Calp per violar tres voltes a una jove marroquina a la que havia contractat fa tres mesos per a que cuidara dels seus fills interna en la parcel·la, segons informa la Cadena Ser.

 

L’acusat, que va ser detingut per la Policia Local de Calp i per la Guàrdia Civil mentres estava fent les maletes en les que hi havia 100.000 euros, ha ingressat en presó provisional sense fiança, tal com ha decretat el jutjat d’instrucció número 2 de Dénia.

 

El kuwaitià havia acordat amb la víctima, una marroquina de 28 anys, que l’ajudaria a conseguir els papers per reguralitzar la seua situació en Espanya, però este ni li pagava un jornal pels seus servicis de cuidadora dels seus fills.

 

Segons la denúncia a la que ha tingut accés la Cadena Ser, el pressumpte agressor la va penetrar a la força analment en dos ocasions i la va amenaçar de mort en cas de cridar o resistir-se-li. En un principi, la jove no va denunciar les violacions per por a que la matara, però el passat dijous finalment va acudir a la Guàrdia Civil després de què l’home l’obligara a fer-li una fel·lació, intentara violar-la analment una altra volta i li pegara una pallissa.

 

Els fills de l’agressor, amb 5 i 8 anys d’edat, s’interposaren entre el pare i la cangur, fet que facilità que la xica fugira de la casa per a demanar auxili. Un veí, al que va demanar ajuda, li aconsellà que no denunciara al kuwaitià, però gràcies a una telefonada a sa germana, els fets arribaren a la Policia Local de Calp i a la Guardia Civil. La víctima està rebent atenció en el Centre de la Dona de Dénia i es troba a l’espera de què se li assigne un advocat d’ofici.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.