Detingut un kuwaitià que va violar tres vegades a la xica que cuidava dels fills en Calp

El pressumple agressor la va penetrar a la força analment en dos ocacions 

 

Un home de Kuwait ha sigut detingut en sa casa d’una urbanització de Calp per violar tres voltes a una jove marroquina a la que havia contractat fa tres mesos per a que cuidara dels seus fills interna en la parcel·la, segons informa la Cadena Ser.

 

L’acusat, que va ser detingut per la Policia Local de Calp i per la Guàrdia Civil mentres estava fent les maletes en les que hi havia 100.000 euros, ha ingressat en presó provisional sense fiança, tal com ha decretat el jutjat d’instrucció número 2 de Dénia.

 

El kuwaitià havia acordat amb la víctima, una marroquina de 28 anys, que l’ajudaria a conseguir els papers per reguralitzar la seua situació en Espanya, però este ni li pagava un jornal pels seus servicis de cuidadora dels seus fills.

 

Segons la denúncia a la que ha tingut accés la Cadena Ser, el pressumpte agressor la va penetrar a la força analment en dos ocasions i la va amenaçar de mort en cas de cridar o resistir-se-li. En un principi, la jove no va denunciar les violacions per por a que la matara, però el passat dijous finalment va acudir a la Guàrdia Civil després de què l’home l’obligara a fer-li una fel·lació, intentara violar-la analment una altra volta i li pegara una pallissa.

 

Els fills de l’agressor, amb 5 i 8 anys d’edat, s’interposaren entre el pare i la cangur, fet que facilità que la xica fugira de la casa per a demanar auxili. Un veí, al que va demanar ajuda, li aconsellà que no denunciara al kuwaitià, però gràcies a una telefonada a sa germana, els fets arribaren a la Policia Local de Calp i a la Guardia Civil. La víctima està rebent atenció en el Centre de la Dona de Dénia i es troba a l’espera de què se li assigne un advocat d’ofici.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.