Detingut un kuwaitià que va violar tres vegades a la xica que cuidava dels fills en Calp

El pressumple agressor la va penetrar a la força analment en dos ocacions 

 

Un home de Kuwait ha sigut detingut en sa casa d’una urbanització de Calp per violar tres voltes a una jove marroquina a la que havia contractat fa tres mesos per a que cuidara dels seus fills interna en la parcel·la, segons informa la Cadena Ser.

 

L’acusat, que va ser detingut per la Policia Local de Calp i per la Guàrdia Civil mentres estava fent les maletes en les que hi havia 100.000 euros, ha ingressat en presó provisional sense fiança, tal com ha decretat el jutjat d’instrucció número 2 de Dénia.

 

El kuwaitià havia acordat amb la víctima, una marroquina de 28 anys, que l’ajudaria a conseguir els papers per reguralitzar la seua situació en Espanya, però este ni li pagava un jornal pels seus servicis de cuidadora dels seus fills.

 

Segons la denúncia a la que ha tingut accés la Cadena Ser, el pressumpte agressor la va penetrar a la força analment en dos ocasions i la va amenaçar de mort en cas de cridar o resistir-se-li. En un principi, la jove no va denunciar les violacions per por a que la matara, però el passat dijous finalment va acudir a la Guàrdia Civil després de què l’home l’obligara a fer-li una fel·lació, intentara violar-la analment una altra volta i li pegara una pallissa.

 

Els fills de l’agressor, amb 5 i 8 anys d’edat, s’interposaren entre el pare i la cangur, fet que facilità que la xica fugira de la casa per a demanar auxili. Un veí, al que va demanar ajuda, li aconsellà que no denunciara al kuwaitià, però gràcies a una telefonada a sa germana, els fets arribaren a la Policia Local de Calp i a la Guardia Civil. La víctima està rebent atenció en el Centre de la Dona de Dénia i es troba a l’espera de què se li assigne un advocat d’ofici.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.