Detingut en Almassora un jove acusat de violar a una dona després de colpejar-la i amenaçar-la amb una botella

 

Els agents de la Guàrdia Civil han detingut este dimarts en Almassora, dins de la comarca de la Plana Alta, a un jove de 22 anys com a presumpte autor de l’agressió sexual a una dona, a la que presumptament també va colpejar i amenaçar amb una botella de vidre en l’octubre de 2017 en una platja d’esta localitat castellonenca.

 

Ingressat a la presó de Castelló

El xic era buscat per les autoritats judicials de la zona des de l’octubre de 2017, encara que ha acumulat altres delictes fins ara, entre els que es comptabilitzen dos robatoris amb violència i intimidació, dos estafes i un delicte contra la seguretat de trànsit. Diverses autoritats judicials reclamaven la seua detenció, concretament per quatre Jutjats de Barcelona i un de Gijón. Actualment, el presumpte agressor es troba ingressat a la presó de Castelló.

 

El buscaven des de 2017

Les autoritats van començar la seua busca el dia 15 d’octubre de 2017, després de què una dona denunciara una agressió sexual i un robatori amb violència i intimidació en la platja d’Almassora. Segons la declaració de la víctima, un home se li va acostar i, després de colpejar-la i amenaçar-la amb una botella de vidre, la va agredir sexualment. Després, el presumpte autor va fugir amb un vehicle i es va emportar alguns objectes personals de la víctima.

 

Davant la gravetat dels fets, la Guàrdia Civil d’Almassora va traslladar el cas al Grup d’Investigació de delictes contra les persones de la Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló, que es va encarregar de la busca del presumpte agressor. Després d’una llarga investigació, el presumpte autor dels fets ha sigut localitzat i detingut en el seu domicili actual i posteriorment ha sigut traslladat a la presó de Castelló.

 

La Guàrdia Civil ha pogut demostrar la participació del detingut en altres fets delictius en la província valenciana, entre els que s’aglutinen un robatori d’un vehicle amb violència i intimidació amb una arma de foc simulada en Picassent, un delicte contra la seguretat del trànsit amb fugida de les autoritats en Montanejos i altres estafes en estacions de servici, també a la província de Castelló. 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.