Detingut en Almassora un jove acusat de violar a una dona després de colpejar-la i amenaçar-la amb una botella

 

Els agents de la Guàrdia Civil han detingut este dimarts en Almassora, dins de la comarca de la Plana Alta, a un jove de 22 anys com a presumpte autor de l’agressió sexual a una dona, a la que presumptament també va colpejar i amenaçar amb una botella de vidre en l’octubre de 2017 en una platja d’esta localitat castellonenca.

 

Ingressat a la presó de Castelló

El xic era buscat per les autoritats judicials de la zona des de l’octubre de 2017, encara que ha acumulat altres delictes fins ara, entre els que es comptabilitzen dos robatoris amb violència i intimidació, dos estafes i un delicte contra la seguretat de trànsit. Diverses autoritats judicials reclamaven la seua detenció, concretament per quatre Jutjats de Barcelona i un de Gijón. Actualment, el presumpte agressor es troba ingressat a la presó de Castelló.

 

El buscaven des de 2017

Les autoritats van començar la seua busca el dia 15 d’octubre de 2017, després de què una dona denunciara una agressió sexual i un robatori amb violència i intimidació en la platja d’Almassora. Segons la declaració de la víctima, un home se li va acostar i, després de colpejar-la i amenaçar-la amb una botella de vidre, la va agredir sexualment. Després, el presumpte autor va fugir amb un vehicle i es va emportar alguns objectes personals de la víctima.

 

Davant la gravetat dels fets, la Guàrdia Civil d’Almassora va traslladar el cas al Grup d’Investigació de delictes contra les persones de la Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló, que es va encarregar de la busca del presumpte agressor. Després d’una llarga investigació, el presumpte autor dels fets ha sigut localitzat i detingut en el seu domicili actual i posteriorment ha sigut traslladat a la presó de Castelló.

 

La Guàrdia Civil ha pogut demostrar la participació del detingut en altres fets delictius en la província valenciana, entre els que s’aglutinen un robatori d’un vehicle amb violència i intimidació amb una arma de foc simulada en Picassent, un delicte contra la seguretat del trànsit amb fugida de les autoritats en Montanejos i altres estafes en estacions de servici, també a la província de Castelló. 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.