10.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Detingut en Almassora un jove acusat de violar a una dona després de colpejar-la i amenaçar-la amb una botella

 

Els agents de la Guàrdia Civil han detingut este dimarts en Almassora, dins de la comarca de la Plana Alta, a un jove de 22 anys com a presumpte autor de l’agressió sexual a una dona, a la que presumptament també va colpejar i amenaçar amb una botella de vidre en l’octubre de 2017 en una platja d’esta localitat castellonenca.

 

Ingressat a la presó de Castelló

El xic era buscat per les autoritats judicials de la zona des de l’octubre de 2017, encara que ha acumulat altres delictes fins ara, entre els que es comptabilitzen dos robatoris amb violència i intimidació, dos estafes i un delicte contra la seguretat de trànsit. Diverses autoritats judicials reclamaven la seua detenció, concretament per quatre Jutjats de Barcelona i un de Gijón. Actualment, el presumpte agressor es troba ingressat a la presó de Castelló.

 

El buscaven des de 2017

Les autoritats van començar la seua busca el dia 15 d’octubre de 2017, després de què una dona denunciara una agressió sexual i un robatori amb violència i intimidació en la platja d’Almassora. Segons la declaració de la víctima, un home se li va acostar i, després de colpejar-la i amenaçar-la amb una botella de vidre, la va agredir sexualment. Després, el presumpte autor va fugir amb un vehicle i es va emportar alguns objectes personals de la víctima.

 

Davant la gravetat dels fets, la Guàrdia Civil d’Almassora va traslladar el cas al Grup d’Investigació de delictes contra les persones de la Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló, que es va encarregar de la busca del presumpte agressor. Després d’una llarga investigació, el presumpte autor dels fets ha sigut localitzat i detingut en el seu domicili actual i posteriorment ha sigut traslladat a la presó de Castelló.

 

La Guàrdia Civil ha pogut demostrar la participació del detingut en altres fets delictius en la província valenciana, entre els que s’aglutinen un robatori d’un vehicle amb violència i intimidació amb una arma de foc simulada en Picassent, un delicte contra la seguretat del trànsit amb fugida de les autoritats en Montanejos i altres estafes en estacions de servici, també a la província de Castelló. 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.