Detingut en Almassora un jove acusat de violar a una dona després de colpejar-la i amenaçar-la amb una botella

 

Els agents de la Guàrdia Civil han detingut este dimarts en Almassora, dins de la comarca de la Plana Alta, a un jove de 22 anys com a presumpte autor de l’agressió sexual a una dona, a la que presumptament també va colpejar i amenaçar amb una botella de vidre en l’octubre de 2017 en una platja d’esta localitat castellonenca.

 

Ingressat a la presó de Castelló

El xic era buscat per les autoritats judicials de la zona des de l’octubre de 2017, encara que ha acumulat altres delictes fins ara, entre els que es comptabilitzen dos robatoris amb violència i intimidació, dos estafes i un delicte contra la seguretat de trànsit. Diverses autoritats judicials reclamaven la seua detenció, concretament per quatre Jutjats de Barcelona i un de Gijón. Actualment, el presumpte agressor es troba ingressat a la presó de Castelló.

 

El buscaven des de 2017

Les autoritats van començar la seua busca el dia 15 d’octubre de 2017, després de què una dona denunciara una agressió sexual i un robatori amb violència i intimidació en la platja d’Almassora. Segons la declaració de la víctima, un home se li va acostar i, després de colpejar-la i amenaçar-la amb una botella de vidre, la va agredir sexualment. Després, el presumpte autor va fugir amb un vehicle i es va emportar alguns objectes personals de la víctima.

 

Davant la gravetat dels fets, la Guàrdia Civil d’Almassora va traslladar el cas al Grup d’Investigació de delictes contra les persones de la Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló, que es va encarregar de la busca del presumpte agressor. Després d’una llarga investigació, el presumpte autor dels fets ha sigut localitzat i detingut en el seu domicili actual i posteriorment ha sigut traslladat a la presó de Castelló.

 

La Guàrdia Civil ha pogut demostrar la participació del detingut en altres fets delictius en la província valenciana, entre els que s’aglutinen un robatori d’un vehicle amb violència i intimidació amb una arma de foc simulada en Picassent, un delicte contra la seguretat del trànsit amb fugida de les autoritats en Montanejos i altres estafes en estacions de servici, també a la província de Castelló. 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Presó preventiva per a dos hòmens acusats d’una vintena de robatoris a Moncada

Dos hòmens de 46 anys han ingressat en presó preventiva acusats de quasi una vintena de robatoris amb força a vivendes i comerços de Moncada, després de ser sorprésos quan assaltaven un domicili d’una urbanització del municipi.

Onzena reunió clau entre Educació i els sindicats en plena vaga indefinida del professorat

La Conselleria d'Educació i els cinc sindicats docents afronten este dilluns a València l'onzena reunió de la mesa sectorial, en la cinquena setmana de vaga indefinida a l'ensenyament públic no universitari. Les organitzacions arriben amb dubtes sobre l'última proposta del Consell, que preveu una inversió de 3.388 milions en quatre anys.

La vivenda es dispara un 14,3 % fins a març en la Comunitat Valenciana

El preu de la vivenda augmenta un 12,9 % a Espanya en el primer trimestre de 2026 i arriba al 14,3 % en la Comunitat Valenciana, encadenant 44 trimestres seguits a l’alça i agreujant els problemes d’accés a l’habitatge.

La Unió de Consumidors reclama la devolució total de les entrades del Festival de Les Arts

La Unió de Consumidors de la Comunitat Valenciana exigix a l’organització del Festival de Les Arts que torne el 100 % de les entrades i abonaments, i que compense també els gastos de transport i allotjament de les persones afectades per la cancel·lació de la segona jornada i les incidències del primer dia.

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.

L’acampada educativa torna al centre de la plaça de la Verge de València després del Corpus

L’acampada de docents en suport a la vaga indefinida del professorat públic ha tornat al centre de la plaça de la Verge de València una vegada acabats els actes del Corpus, després d’haver-se desplaçat uns dies a un lateral per facilitar la celebració de la festa.

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.