Detingut en Almassora un jove acusat de violar a una dona després de colpejar-la i amenaçar-la amb una botella

 

Els agents de la Guàrdia Civil han detingut este dimarts en Almassora, dins de la comarca de la Plana Alta, a un jove de 22 anys com a presumpte autor de l’agressió sexual a una dona, a la que presumptament també va colpejar i amenaçar amb una botella de vidre en l’octubre de 2017 en una platja d’esta localitat castellonenca.

 

Ingressat a la presó de Castelló

El xic era buscat per les autoritats judicials de la zona des de l’octubre de 2017, encara que ha acumulat altres delictes fins ara, entre els que es comptabilitzen dos robatoris amb violència i intimidació, dos estafes i un delicte contra la seguretat de trànsit. Diverses autoritats judicials reclamaven la seua detenció, concretament per quatre Jutjats de Barcelona i un de Gijón. Actualment, el presumpte agressor es troba ingressat a la presó de Castelló.

 

El buscaven des de 2017

Les autoritats van començar la seua busca el dia 15 d’octubre de 2017, després de què una dona denunciara una agressió sexual i un robatori amb violència i intimidació en la platja d’Almassora. Segons la declaració de la víctima, un home se li va acostar i, després de colpejar-la i amenaçar-la amb una botella de vidre, la va agredir sexualment. Després, el presumpte autor va fugir amb un vehicle i es va emportar alguns objectes personals de la víctima.

 

Davant la gravetat dels fets, la Guàrdia Civil d’Almassora va traslladar el cas al Grup d’Investigació de delictes contra les persones de la Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló, que es va encarregar de la busca del presumpte agressor. Després d’una llarga investigació, el presumpte autor dels fets ha sigut localitzat i detingut en el seu domicili actual i posteriorment ha sigut traslladat a la presó de Castelló.

 

La Guàrdia Civil ha pogut demostrar la participació del detingut en altres fets delictius en la província valenciana, entre els que s’aglutinen un robatori d’un vehicle amb violència i intimidació amb una arma de foc simulada en Picassent, un delicte contra la seguretat del trànsit amb fugida de les autoritats en Montanejos i altres estafes en estacions de servici, també a la província de Castelló. 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.

Visites multisensorials perquè les Fogueres d Alacant siguen accessibles per a tots

Un grup d investigació de la Universitat d Alacant i la Foguera Sèneca-Autobusos ha posat en marxa una prova pilot de visites multisensorials per a acostar el monument a persones amb discapacitat. El projecte FogUAccess busca fer l art i la festa més accessibles amb olors, sons, textures i explicacions adaptades.

Una mascletà berciana fa tremolar les Fogueres de Sant Joan dAlacant

El pirotècnic Pedro Alonso, de la firma Pibierzo, ha debutat en el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan dAlacant amb un espectacle anomenat Terremoto berciano en el cielo alicantino, que ha arribat als 126,8 decibels en 5 minuts i 41 segons.

CCOO PV es persona com a acusació popular pel cas de la professora agredida per un policia a València

CCOO PV s'ha personat com a acusació popular en la causa oberta per l'agressió d'un policia nacional a una professora jubilada durant la vaga del professorat valencià el 31 de maig a València. El sindicat demana imputar diversos delictes a l'agent i reclama la seua suspensió cautelar de funcions.

Roben el coure d’un pou agrícola arranjat per la dana només un dia després d’acabar les obres

La comunitat de regants La Serreta i La Escala, que rega quasi 500 hectàrees en pobles com Real i Montroi, ha patit un robatori de coure valorat en més de 25.000 euros només 24 hores després de finalitzar les obres de reparació del pou danyat per la dana.

Obres a la Gran Via Marqués del Túria: menys soroll i asfalt nou este estiu

L’Ajuntament de València ha iniciat la renovació de més de 22.000 m2 de calçada a la Gran Via Marqués del Túria amb asfalt fonoabsorbent que reduirà fins a 10 decibels el soroll del trànsit i fins a un 20 % les emissions de CO₂. Les obres, adjudicades per 1,24 milions d’euros, s’allargaran fins a finals d’agost.

Pérez Llorca veu en la condemna a Ábalos l’inici del final del sanchisme

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, interpreta la condemna a 24 anys de presó a José Luis Ábalos com l’inici del final del sanchisme a Espanya i en la Comunitat Valenciana, i pressiona Pedro Sánchez perquè convoque eleccions.

Bernabé acusa la Generalitat de ocultar dades clau durant la dana del 29 d’octubre

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que la Generalitat va convocar tard el Cecopi, no va aportar anàlisis de pluja ni va traslladar al centre les més de 11.000 telefonades al 112 durant la dana del 29 d’octubre de 2024.