11.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Dos xiques denuncien dos agressions sexuals en el multitudinari festival Arenal Sound de Borriana

Arenal Sound | ep

 

La Guàrdia Civil investiga a dos hòmens per la seua presumpta implicació en diferents agressions sexuals a dos xiques, dins del transcurs del festival Arenal Sound de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa de Castelló. 

 

Els agents investiguen estos incidents, que van prouirse esta localitat castellonenca, en la que durant tota la setmana s’ha estat celebrant un dels festivals de música més populars de la Comunitat i que congrega a milers de persones de tot el món. 

 

D’una banda, els efectius policials han detingut a un jove de 25 anys, com a presumpte autor d’una agressió sexual a una xica. La jove que havia denunciat els fets, acusava el xic de tocaments no consentits. 

 

A pesar de què la xica, ha assegurat que havia quedat amb ell per a trobar-se en l’esdeveniment musical en un dels banys del recinte, en el moment en el que la jove va voler detindre esta trobada, l’altre xic no li va obeir i li va realitzar, suposadament, eixos tocaments. 

 

D’altra banda, una altra xica de 20 anys, veïna de Borriana, també ha denunciat una agressió sexual i violenta. La jove va ser trobada ensaguinada pel personal de seguretat de l’esdeveniment, i va ser traslladada fins a una ambulància per a rebre tractament mèdic.

 

Segons la jove, en la matinada del divendres al dissabte, un jove la va agafar per la cintura i li va realitzar tocaments no consentits. Pel seu rebuig, el jove, no major de 30 anys, li va propinar tres colps en la cara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema