Dos xiques denuncien dos agressions sexuals en el multitudinari festival Arenal Sound de Borriana

Arenal Sound | ep

 

La Guàrdia Civil investiga a dos hòmens per la seua presumpta implicació en diferents agressions sexuals a dos xiques, dins del transcurs del festival Arenal Sound de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa de Castelló. 

 

Els agents investiguen estos incidents, que van prouirse esta localitat castellonenca, en la que durant tota la setmana s’ha estat celebrant un dels festivals de música més populars de la Comunitat i que congrega a milers de persones de tot el món. 

 

D’una banda, els efectius policials han detingut a un jove de 25 anys, com a presumpte autor d’una agressió sexual a una xica. La jove que havia denunciat els fets, acusava el xic de tocaments no consentits. 

 

A pesar de què la xica, ha assegurat que havia quedat amb ell per a trobar-se en l’esdeveniment musical en un dels banys del recinte, en el moment en el que la jove va voler detindre esta trobada, l’altre xic no li va obeir i li va realitzar, suposadament, eixos tocaments. 

 

D’altra banda, una altra xica de 20 anys, veïna de Borriana, també ha denunciat una agressió sexual i violenta. La jove va ser trobada ensaguinada pel personal de seguretat de l’esdeveniment, i va ser traslladada fins a una ambulància per a rebre tractament mèdic.

 

Segons la jove, en la matinada del divendres al dissabte, un jove la va agafar per la cintura i li va realitzar tocaments no consentits. Pel seu rebuig, el jove, no major de 30 anys, li va propinar tres colps en la cara.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.