Dos xiques denuncien dos agressions sexuals en el multitudinari festival Arenal Sound de Borriana

Arenal Sound | ep

 

La Guàrdia Civil investiga a dos hòmens per la seua presumpta implicació en diferents agressions sexuals a dos xiques, dins del transcurs del festival Arenal Sound de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa de Castelló. 

 

Els agents investiguen estos incidents, que van prouirse esta localitat castellonenca, en la que durant tota la setmana s’ha estat celebrant un dels festivals de música més populars de la Comunitat i que congrega a milers de persones de tot el món. 

 

D’una banda, els efectius policials han detingut a un jove de 25 anys, com a presumpte autor d’una agressió sexual a una xica. La jove que havia denunciat els fets, acusava el xic de tocaments no consentits. 

 

A pesar de què la xica, ha assegurat que havia quedat amb ell per a trobar-se en l’esdeveniment musical en un dels banys del recinte, en el moment en el que la jove va voler detindre esta trobada, l’altre xic no li va obeir i li va realitzar, suposadament, eixos tocaments. 

 

D’altra banda, una altra xica de 20 anys, veïna de Borriana, també ha denunciat una agressió sexual i violenta. La jove va ser trobada ensaguinada pel personal de seguretat de l’esdeveniment, i va ser traslladada fins a una ambulància per a rebre tractament mèdic.

 

Segons la jove, en la matinada del divendres al dissabte, un jove la va agafar per la cintura i li va realitzar tocaments no consentits. Pel seu rebuig, el jove, no major de 30 anys, li va propinar tres colps en la cara.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UPV desenrotlla un mètode per a fonamentacions més segures, econòmiques i sostenibles

Un equip de la UPV impulsa el metodo SM-KsDirect, una ferramenta geotecnica que ajusta el disseny de fonamentacions al terreny real, reduïx materials i emissions i millora la seguretat estructural.

Detinguda a Alacant per inventar-se un robatori amb violència mitjançant l’estirada

Una dona de 51 anys va ser detinguda a Alacant acusada de simular un robatori amb violència mitjançant el mètode de l'estirada, després d'admetre que havia inventat els fets.

Presó per a un passatger detingut en l’aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna en la maleta

Un passatger procedent de Mèxic va ser detingut en l'aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta i el jutge va ordenar el seu ingrés a la presó.

La planta de Ford a Almussafes reprén l’activitat a l’espera de definir el seu nou model

La planta de Ford a Almussafes reprén la producció rere Setmana Santa mentres la plantilla seguix pendent de la visita de la cúpula europea per a concretar el nou model multienergia i la seua càrrega de treball.

Presó per a un passatger detingut en l’aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna en la maleta

Un passatger de 29 anys i nacionalitat mexicana ha sigut detingut en l'aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta i enviat a presó provisional.

Detingudes dos dones per robar 3.000 quilos de taronges en una finca de Castelló

La Guàrdia Civil deté a dos dones acusades de sostraure uns 3.000 quilos de taronges Lane Batega, valorats en 1.200 euros, d'una parcel·la en Alqueries del Xiquet Perdut.

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.