Dos xiques denuncien dos agressions sexuals en el multitudinari festival Arenal Sound de Borriana

Arenal Sound | ep

 

La Guàrdia Civil investiga a dos hòmens per la seua presumpta implicació en diferents agressions sexuals a dos xiques, dins del transcurs del festival Arenal Sound de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa de Castelló. 

 

Els agents investiguen estos incidents, que van prouirse esta localitat castellonenca, en la que durant tota la setmana s’ha estat celebrant un dels festivals de música més populars de la Comunitat i que congrega a milers de persones de tot el món. 

 

D’una banda, els efectius policials han detingut a un jove de 25 anys, com a presumpte autor d’una agressió sexual a una xica. La jove que havia denunciat els fets, acusava el xic de tocaments no consentits. 

 

A pesar de què la xica, ha assegurat que havia quedat amb ell per a trobar-se en l’esdeveniment musical en un dels banys del recinte, en el moment en el que la jove va voler detindre esta trobada, l’altre xic no li va obeir i li va realitzar, suposadament, eixos tocaments. 

 

D’altra banda, una altra xica de 20 anys, veïna de Borriana, també ha denunciat una agressió sexual i violenta. La jove va ser trobada ensaguinada pel personal de seguretat de l’esdeveniment, i va ser traslladada fins a una ambulància per a rebre tractament mèdic.

 

Segons la jove, en la matinada del divendres al dissabte, un jove la va agafar per la cintura i li va realitzar tocaments no consentits. Pel seu rebuig, el jove, no major de 30 anys, li va propinar tres colps en la cara.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.