Dos xiques denuncien dos agressions sexuals en el multitudinari festival Arenal Sound de Borriana

Arenal Sound | ep

 

La Guàrdia Civil investiga a dos hòmens per la seua presumpta implicació en diferents agressions sexuals a dos xiques, dins del transcurs del festival Arenal Sound de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa de Castelló. 

 

Els agents investiguen estos incidents, que van prouirse esta localitat castellonenca, en la que durant tota la setmana s’ha estat celebrant un dels festivals de música més populars de la Comunitat i que congrega a milers de persones de tot el món. 

 

D’una banda, els efectius policials han detingut a un jove de 25 anys, com a presumpte autor d’una agressió sexual a una xica. La jove que havia denunciat els fets, acusava el xic de tocaments no consentits. 

 

A pesar de què la xica, ha assegurat que havia quedat amb ell per a trobar-se en l’esdeveniment musical en un dels banys del recinte, en el moment en el que la jove va voler detindre esta trobada, l’altre xic no li va obeir i li va realitzar, suposadament, eixos tocaments. 

 

D’altra banda, una altra xica de 20 anys, veïna de Borriana, també ha denunciat una agressió sexual i violenta. La jove va ser trobada ensaguinada pel personal de seguretat de l’esdeveniment, i va ser traslladada fins a una ambulància per a rebre tractament mèdic.

 

Segons la jove, en la matinada del divendres al dissabte, un jove la va agafar per la cintura i li va realitzar tocaments no consentits. Pel seu rebuig, el jove, no major de 30 anys, li va propinar tres colps en la cara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.

La Comunitat Valenciana lidera l’envelliment agrari amb quasi la mitat de perceptors majors de 65 anys

Quasi la mitat dels perceptors valencians de la PAC tenen més de 65 anys i només un 5,8 % és menor de 40, segons AVA-Asaja, que alerta del risc d’abandonament de camps i reclama mesures estructurals.
FILMOTECA D'ESTIU