Viola a una xica i li oferix 10.000 euros per a que retire la denúncia en València

Ejemplo de shortcode con estilo
Imatge d’arxiu d’un acusat de violació | València Diari   Este matí de dimarts, en l’Audiència de València, s’ha iniciat el juí a un xic, d’origen libanés, acusat de violar a una xica que havia conegut en una discoteca de la ciutat de València. Estos fets es remunten a l’1 de gener d’enguany.   Segons informacions […]

Imatge d’arxiu d’un acusat de violació | València Diari

 

Este matí de dimarts, en l’Audiència de València, s’ha iniciat el juí a un xic, d’origen libanés, acusat de violar a una xica que havia conegut en una discoteca de la ciutat de València. Estos fets es remunten a l’1 de gener d’enguany.

 

Segons informacions del ‘Levante-EMV’, la víctima es trobava amb una amiga d’ella i de l’acusat i amb altres amics en el local. Esta testimoni, que va declarar en la vista oral, ha explicat que «parlava d’una forma estranya i que les condicions en les què es trobava no eren les adequades per a que se’n anara amb algú». De fet, van discutir per este tema.

 

I és que la víctima, que havia ingerit grans quantitats d’alcohol, se n’anà a sa casa acompanyada de l’acusat, que havia conegut en la discoteca. Ell, aprofitant el seu estat, presumptament l’hauria violada en diferents ocasions, inclús este fet li hauria provocat lesions. 

 

A més, se sospita que l’acusat podria haver-li ficat alguna cosa en la beguda a la víctima. Tot i això, ell ha negat estos fets i ha dit que les relacions eren «plenament consentides». També ha assegurat que «ni anava drogat ni borratxo» i que les lesions que presentava la xica eren per un forceig entre ella i la seua amiga: «es va ficar gelosa».  Segons el presumpte agressor, van anar amb un taxi fins a la casa de la xica i de camí va bromejar amb uns treballadors d’un restaurant que es van creuar: «Serà la meua futura esposa». 

 

La víctima, en canvi, relata que «em vaig despertar despullada i ell damunt meu» i que tot i ella demanar-li que s’apartara, l’agressor la va forçar mentres la insultava i amenaçava: «Estic en busca i captura, si parles amb algú et mate».

 

Per si no n’hi haguera prou, la família de l’acusat, que es troba en presó des del 8 de gener d’enguany, hauria intentat pressionar a la xica oferint quantitats econòmiques que arribarien fins als 10.000 euros. Tot açò a canvi de què retirara la denúncia contra el seu familiar. 

 

El Ministeri Fiscal ha demanat una pena de 10 anys de presó per un delicte continuat d’agressió sexual. A més, el presumpte xantatge a la víctima també està sent investigat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama diàleg i gestió per a millorar la vida ciutadana

El president defensa una política útil basada en l’estabilitat, els acords i la col·laboració per a afrontar reptes com la vivenda, l’educació i la justícia.

Luis Enrique alerta: el PSG haurà d’estar al màxim davant del Villarreal

El tècnic del PSG ha advertit de la dificultat del partit de la Liga de Campeones contra el Villarreal i ha demanat als seus jugadors el màxim nivell.

La Comunitat Valenciana matricula 8.680 vehicles a l’octubre, un 2,6 % més

La Comunitat Valenciana ha registrat 8.680 matriculacions a l’octubre, un 2,6 % més interanual. En els deu primers mesos, el total baixa un 11,5 %.

Cinc membres d’una família detinguts a Alacant per l’apunyalament d’un home després d’una discussió de trànsit

Cinc homes d’una mateixa família han sigut detinguts per l’apunyalament greu d’un home de 50 anys a la zona nord d’Alacant. La discussió hauria començat perquè una moto aparcada bloquejava una furgoneta.

Iñigo Pérez: «No hi ha res millor que jugar contra el millor equip»

Iñigo Pérez afronta amb il·lusió el duel contra el PSG i veu el partit com una ocasió per a refer-se de l’última derrota.

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.