Viola a una xica i li oferix 10.000 euros per a que retire la denúncia en València

Imatge d’arxiu d’un acusat de violació | València Diari

 

Este matí de dimarts, en l’Audiència de València, s’ha iniciat el juí a un xic, d’origen libanés, acusat de violar a una xica que havia conegut en una discoteca de la ciutat de València. Estos fets es remunten a l’1 de gener d’enguany.

 

Segons informacions del ‘Levante-EMV’, la víctima es trobava amb una amiga d’ella i de l’acusat i amb altres amics en el local. Esta testimoni, que va declarar en la vista oral, ha explicat que «parlava d’una forma estranya i que les condicions en les què es trobava no eren les adequades per a que se’n anara amb algú». De fet, van discutir per este tema.

 

I és que la víctima, que havia ingerit grans quantitats d’alcohol, se n’anà a sa casa acompanyada de l’acusat, que havia conegut en la discoteca. Ell, aprofitant el seu estat, presumptament l’hauria violada en diferents ocasions, inclús este fet li hauria provocat lesions. 

 

A més, se sospita que l’acusat podria haver-li ficat alguna cosa en la beguda a la víctima. Tot i això, ell ha negat estos fets i ha dit que les relacions eren «plenament consentides». També ha assegurat que «ni anava drogat ni borratxo» i que les lesions que presentava la xica eren per un forceig entre ella i la seua amiga: «es va ficar gelosa».  Segons el presumpte agressor, van anar amb un taxi fins a la casa de la xica i de camí va bromejar amb uns treballadors d’un restaurant que es van creuar: «Serà la meua futura esposa». 

 

La víctima, en canvi, relata que «em vaig despertar despullada i ell damunt meu» i que tot i ella demanar-li que s’apartara, l’agressor la va forçar mentres la insultava i amenaçava: «Estic en busca i captura, si parles amb algú et mate».

 

Per si no n’hi haguera prou, la família de l’acusat, que es troba en presó des del 8 de gener d’enguany, hauria intentat pressionar a la xica oferint quantitats econòmiques que arribarien fins als 10.000 euros. Tot açò a canvi de què retirara la denúncia contra el seu familiar. 

 

El Ministeri Fiscal ha demanat una pena de 10 anys de presó per un delicte continuat d’agressió sexual. A més, el presumpte xantatge a la víctima també està sent investigat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.