Viola a una xica i li oferix 10.000 euros per a que retire la denúncia en València

Imatge d’arxiu d’un acusat de violació | València Diari

 

Este matí de dimarts, en l’Audiència de València, s’ha iniciat el juí a un xic, d’origen libanés, acusat de violar a una xica que havia conegut en una discoteca de la ciutat de València. Estos fets es remunten a l’1 de gener d’enguany.

 

Segons informacions del ‘Levante-EMV’, la víctima es trobava amb una amiga d’ella i de l’acusat i amb altres amics en el local. Esta testimoni, que va declarar en la vista oral, ha explicat que «parlava d’una forma estranya i que les condicions en les què es trobava no eren les adequades per a que se’n anara amb algú». De fet, van discutir per este tema.

 

I és que la víctima, que havia ingerit grans quantitats d’alcohol, se n’anà a sa casa acompanyada de l’acusat, que havia conegut en la discoteca. Ell, aprofitant el seu estat, presumptament l’hauria violada en diferents ocasions, inclús este fet li hauria provocat lesions. 

 

A més, se sospita que l’acusat podria haver-li ficat alguna cosa en la beguda a la víctima. Tot i això, ell ha negat estos fets i ha dit que les relacions eren «plenament consentides». També ha assegurat que «ni anava drogat ni borratxo» i que les lesions que presentava la xica eren per un forceig entre ella i la seua amiga: «es va ficar gelosa».  Segons el presumpte agressor, van anar amb un taxi fins a la casa de la xica i de camí va bromejar amb uns treballadors d’un restaurant que es van creuar: «Serà la meua futura esposa». 

 

La víctima, en canvi, relata que «em vaig despertar despullada i ell damunt meu» i que tot i ella demanar-li que s’apartara, l’agressor la va forçar mentres la insultava i amenaçava: «Estic en busca i captura, si parles amb algú et mate».

 

Per si no n’hi haguera prou, la família de l’acusat, que es troba en presó des del 8 de gener d’enguany, hauria intentat pressionar a la xica oferint quantitats econòmiques que arribarien fins als 10.000 euros. Tot açò a canvi de què retirara la denúncia contra el seu familiar. 

 

El Ministeri Fiscal ha demanat una pena de 10 anys de presó per un delicte continuat d’agressió sexual. A més, el presumpte xantatge a la víctima també està sent investigat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.