Viola a una xica i li oferix 10.000 euros per a que retire la denúncia en València

Imatge d’arxiu d’un acusat de violació | València Diari

 

Este matí de dimarts, en l’Audiència de València, s’ha iniciat el juí a un xic, d’origen libanés, acusat de violar a una xica que havia conegut en una discoteca de la ciutat de València. Estos fets es remunten a l’1 de gener d’enguany.

 

Segons informacions del ‘Levante-EMV’, la víctima es trobava amb una amiga d’ella i de l’acusat i amb altres amics en el local. Esta testimoni, que va declarar en la vista oral, ha explicat que «parlava d’una forma estranya i que les condicions en les què es trobava no eren les adequades per a que se’n anara amb algú». De fet, van discutir per este tema.

 

I és que la víctima, que havia ingerit grans quantitats d’alcohol, se n’anà a sa casa acompanyada de l’acusat, que havia conegut en la discoteca. Ell, aprofitant el seu estat, presumptament l’hauria violada en diferents ocasions, inclús este fet li hauria provocat lesions. 

 

A més, se sospita que l’acusat podria haver-li ficat alguna cosa en la beguda a la víctima. Tot i això, ell ha negat estos fets i ha dit que les relacions eren «plenament consentides». També ha assegurat que «ni anava drogat ni borratxo» i que les lesions que presentava la xica eren per un forceig entre ella i la seua amiga: «es va ficar gelosa».  Segons el presumpte agressor, van anar amb un taxi fins a la casa de la xica i de camí va bromejar amb uns treballadors d’un restaurant que es van creuar: «Serà la meua futura esposa». 

 

La víctima, en canvi, relata que «em vaig despertar despullada i ell damunt meu» i que tot i ella demanar-li que s’apartara, l’agressor la va forçar mentres la insultava i amenaçava: «Estic en busca i captura, si parles amb algú et mate».

 

Per si no n’hi haguera prou, la família de l’acusat, que es troba en presó des del 8 de gener d’enguany, hauria intentat pressionar a la xica oferint quantitats econòmiques que arribarien fins als 10.000 euros. Tot açò a canvi de què retirara la denúncia contra el seu familiar. 

 

El Ministeri Fiscal ha demanat una pena de 10 anys de presó per un delicte continuat d’agressió sexual. A més, el presumpte xantatge a la víctima també està sent investigat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.