Viola a una xica i li oferix 10.000 euros per a que retire la denúncia en València

Imatge d’arxiu d’un acusat de violació | València Diari

 

Este matí de dimarts, en l’Audiència de València, s’ha iniciat el juí a un xic, d’origen libanés, acusat de violar a una xica que havia conegut en una discoteca de la ciutat de València. Estos fets es remunten a l’1 de gener d’enguany.

 

Segons informacions del ‘Levante-EMV’, la víctima es trobava amb una amiga d’ella i de l’acusat i amb altres amics en el local. Esta testimoni, que va declarar en la vista oral, ha explicat que «parlava d’una forma estranya i que les condicions en les què es trobava no eren les adequades per a que se’n anara amb algú». De fet, van discutir per este tema.

 

I és que la víctima, que havia ingerit grans quantitats d’alcohol, se n’anà a sa casa acompanyada de l’acusat, que havia conegut en la discoteca. Ell, aprofitant el seu estat, presumptament l’hauria violada en diferents ocasions, inclús este fet li hauria provocat lesions. 

 

A més, se sospita que l’acusat podria haver-li ficat alguna cosa en la beguda a la víctima. Tot i això, ell ha negat estos fets i ha dit que les relacions eren «plenament consentides». També ha assegurat que «ni anava drogat ni borratxo» i que les lesions que presentava la xica eren per un forceig entre ella i la seua amiga: «es va ficar gelosa».  Segons el presumpte agressor, van anar amb un taxi fins a la casa de la xica i de camí va bromejar amb uns treballadors d’un restaurant que es van creuar: «Serà la meua futura esposa». 

 

La víctima, en canvi, relata que «em vaig despertar despullada i ell damunt meu» i que tot i ella demanar-li que s’apartara, l’agressor la va forçar mentres la insultava i amenaçava: «Estic en busca i captura, si parles amb algú et mate».

 

Per si no n’hi haguera prou, la família de l’acusat, que es troba en presó des del 8 de gener d’enguany, hauria intentat pressionar a la xica oferint quantitats econòmiques que arribarien fins als 10.000 euros. Tot açò a canvi de què retirara la denúncia contra el seu familiar. 

 

El Ministeri Fiscal ha demanat una pena de 10 anys de presó per un delicte continuat d’agressió sexual. A més, el presumpte xantatge a la víctima també està sent investigat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.