16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Un kamikaze causa un accident amb dos morts en Tibi

Imatge dels dos vehicles implicats, després de l'accident

Imatge d’arxiu de dos vehicles implicats en un accident | València Diari

 

Este matí de dissabte, cap a les 07.09 hores, en l’autovia A-7 a l’altura del Maigmó, en la localitat de Tibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), s’ha produït un accident de trànsit en el que s’han vist implicats tres vehicles.

 

Segons informa la Guàrdia Civil de Trànsit, un vehicle circulava en sentit contrari a una velocitat de 150 km/h i ha provocat una col·lisió frontal amb un altre. Fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana han explicat que fins al lloc s’han deslpaçat dos ambulàncies, una del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i altres dos del Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Res han pogut fer per les víctimes, un xic de 35 anys i un altre de 40, que han mort en el sinistre. A demés, dos persones han resultat ferides lleus, un home de 66 anys i una dona de 56, que han sigut traslladades amb una ambulància del SVB a l’Hospital General d’Alacant. Les causes d’este sinistre encara s’estan investigant.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís exigix la dimissió de Barcala pel ‘tripijoc’ de les vivendes públiques

Compromís ha exigit la dimissió immediata de l'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, per l'escàndol de les vivendes protegides i ha demanat reforçar els controls. Joan Baldoví ha criticat la informació sobre el lloguer d'una VPO per part de la dona de Barcala i ha recordat que 5.000 famílies esperen una vivenda.

El València ha instal·lat la primera peça de l’anell de compressió de la coberta del Nou Mestalla

El club ha col·locat la primera peça de l'anell de compressió de la coberta del Nou Mestalla, una fita que confirma l'avanç en termini cap a 2027. L'estructura, de 4.800 tones sobre 50 pilars d'acer S355, comptarà amb una instal·lació fotovoltaica perimetral amb gestió intel·ligent.

L’atac del València Basket repta a la defensa reforçada del Reial Madrid per un lloc en la final

València Basket i Reial Madrid es mesuraran el dissabte en el Roig Arena en una semifinal marcada pel ritme i el triple local enfront del blindatge blanc. Qui impose el seu pla jugarà la final.

L’alcalde d’Alacant denuncia una cacera i defén la legalitat del lloguer d’una VPO

Barcala ha denunciat ser víctima d'una 'cacera' després d'una informació sobre la VPO de la seua esposa i ha defés que el seu lloguer va complir la norma, mentres manté mesures pels Naus.

El Consell aprova ajudes de 80.000 € per a familiars de víctimes i incapacitats per la DANA

El Consell ha aprovat un decret de concessió directa de 80.000 euros per a famílies de morts i persones amb incapacitat absoluta i permanent per la DANA d'octubre de 2024. El tràmit tindrà tres mesos des de la seua publicació en el DOGV i el pagament es realitzarà en un únic abonament.

Dos detinguts després d’una persecució policial amb cotxe per València

Agents de la Policia Local de València van detindre anit a dos hòmens després de sorprendre'ls consumint drogues en un cotxe. Van fugir, van envestir als agents i van acabar xocant amb una furgoneta policial abans de ser arrestats.

Marcelino no perd davant el València com a local des de 2014

El tècnic del Vila-real encadena cinc partits a casa sense perdre davant el València des de 2014, amb marcadors curts. El seu equip rep als de Mestalla este diumenge.

El director general d’Innovació en Emergències demana el seu cessament i la Generalitat estudia relleus

Raúl Quílez ha demanat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia renovar la cúpula. El Consell preveu un relleu ordenat sense buits de gestió mentres avança la causa sobre la DANA.