Un kamikaze causa un accident amb dos morts en Tibi

Imatge dels dos vehicles implicats, després de l'accident

Imatge d’arxiu de dos vehicles implicats en un accident | València Diari

 

Este matí de dissabte, cap a les 07.09 hores, en l’autovia A-7 a l’altura del Maigmó, en la localitat de Tibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), s’ha produït un accident de trànsit en el que s’han vist implicats tres vehicles.

 

Segons informa la Guàrdia Civil de Trànsit, un vehicle circulava en sentit contrari a una velocitat de 150 km/h i ha provocat una col·lisió frontal amb un altre. Fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana han explicat que fins al lloc s’han deslpaçat dos ambulàncies, una del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i altres dos del Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Res han pogut fer per les víctimes, un xic de 35 anys i un altre de 40, que han mort en el sinistre. A demés, dos persones han resultat ferides lleus, un home de 66 anys i una dona de 56, que han sigut traslladades amb una ambulància del SVB a l’Hospital General d’Alacant. Les causes d’este sinistre encara s’estan investigant.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.

Tres anys de presó per intentar introduir droga en la presó de Fontcalent durant una comunicació

L'Audiència d'Alacant va imposar tres anys de presó i una multa de 600 euros a una dona de 52 anys per intentar entrar cocaïna i haixix en Fontcalent durant una visita. La sentència és ferma.

Dos detinguts a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens espanyols a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra en Instagram. Un té 49 anys i antecedents; l'altre, de 30, no tenia detencions prèvies.