Un kamikaze causa un accident amb dos morts en Tibi

Imatge dels dos vehicles implicats, després de l'accident

Imatge d’arxiu de dos vehicles implicats en un accident | València Diari

 

Este matí de dissabte, cap a les 07.09 hores, en l’autovia A-7 a l’altura del Maigmó, en la localitat de Tibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), s’ha produït un accident de trànsit en el que s’han vist implicats tres vehicles.

 

Segons informa la Guàrdia Civil de Trànsit, un vehicle circulava en sentit contrari a una velocitat de 150 km/h i ha provocat una col·lisió frontal amb un altre. Fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana han explicat que fins al lloc s’han deslpaçat dos ambulàncies, una del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i altres dos del Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Res han pogut fer per les víctimes, un xic de 35 anys i un altre de 40, que han mort en el sinistre. A demés, dos persones han resultat ferides lleus, un home de 66 anys i una dona de 56, que han sigut traslladades amb una ambulància del SVB a l’Hospital General d’Alacant. Les causes d’este sinistre encara s’estan investigant.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.