13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Un kamikaze causa un accident amb dos morts en Tibi

Imatge dels dos vehicles implicats, després de l'accident

Imatge d’arxiu de dos vehicles implicats en un accident | València Diari

 

Este matí de dissabte, cap a les 07.09 hores, en l’autovia A-7 a l’altura del Maigmó, en la localitat de Tibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), s’ha produït un accident de trànsit en el que s’han vist implicats tres vehicles.

 

Segons informa la Guàrdia Civil de Trànsit, un vehicle circulava en sentit contrari a una velocitat de 150 km/h i ha provocat una col·lisió frontal amb un altre. Fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana han explicat que fins al lloc s’han deslpaçat dos ambulàncies, una del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i altres dos del Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Res han pogut fer per les víctimes, un xic de 35 anys i un altre de 40, que han mort en el sinistre. A demés, dos persones han resultat ferides lleus, un home de 66 anys i una dona de 56, que han sigut traslladades amb una ambulància del SVB a l’Hospital General d’Alacant. Les causes d’este sinistre encara s’estan investigant.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Roig Arena tanca la Copa amb 15.314 espectadors i frega el rècord històric

La final de la Copa del Rei a València va reunir 15.314 aficionats, el millor registre de 2026 i a només 152 del rècord absolut del torneig. Quatre partits van superar els 15.000 assistents.

El Roig Arena vibra en la seua primera final de Copa del Rei i ja mira a 2027

Amb més de quinze mil espectadors, el Roig Arena va vibrar amb la final entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. El recinte va tancar la seua primera Copa i el torneig tornarà en 2027.

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.

Felip VI recorre el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

El rei va visitar el Roig Arena, seu de la Copa del Rei des del dijous, i va arribar 40 minuts abans del duel entre el Reial Madrid i el Kosner Baskonia. La presència institucional va subratllar la rellevància de l'esdeveniment i del nou recinte valencià.

Felip VI visita el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena de València abans d'assistir a la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. La presència del monarca va reforçar el tancament d'un torneig que el recinte va acollir des del dijous.

Carlos Álvarez lamenta el 3-0 davant el Barcelona: ‘L’equip competix però no ens dona de moment’

Carlos Álvarez ha assumit després del 3-0 davant el Barcelona que el Llevant competix però no aconseguix transformar-lo en punts. Confia a reaccionar davant rivals directes.