8.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Un kamikaze causa un accident amb dos morts en Tibi

Imatge dels dos vehicles implicats, després de l'accident

Imatge d’arxiu de dos vehicles implicats en un accident | València Diari

 

Este matí de dissabte, cap a les 07.09 hores, en l’autovia A-7 a l’altura del Maigmó, en la localitat de Tibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), s’ha produït un accident de trànsit en el que s’han vist implicats tres vehicles.

 

Segons informa la Guàrdia Civil de Trànsit, un vehicle circulava en sentit contrari a una velocitat de 150 km/h i ha provocat una col·lisió frontal amb un altre. Fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana han explicat que fins al lloc s’han deslpaçat dos ambulàncies, una del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i altres dos del Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Res han pogut fer per les víctimes, un xic de 35 anys i un altre de 40, que han mort en el sinistre. A demés, dos persones han resultat ferides lleus, un home de 66 anys i una dona de 56, que han sigut traslladades amb una ambulància del SVB a l’Hospital General d’Alacant. Les causes d’este sinistre encara s’estan investigant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències ha activat l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat

El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat i crida a extremar la prudència al volant. Recomana alçar el peu de l'accelerador, no frenar i mantindre les rodes rectes fins a recuperar l'adherència.

Dani J arriba al Benidorm Fest per a hissar la bandera de la bachata a Espanya

Després de girar per més de 30 països, el sevillà competirà amb 'Ballant-te' per a trencar el sostre de cristall dels ritmes llatins i normalitzar la bachata a Espanya. Defén una fusió amb accent andalús i afronta el repte televisiu com un impuls per a créixer.

Desmantellen una plantació de marihuana amb 264 plantes en una vivenda de Pedreguer

La Policia Nacional ha desmantellat una plantació interior en una vivenda de Pedreguer amb 264 plantes i ha detingut a un home i una dona, de 67 i 68 anys, per tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda en un centre comercial de València per estafar més de 7.000 euros per encàrrec

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona que va realitzar compres per més de 7.000 euros amb targetes de crèdit alienes usant un telèfon mòbil. Segons va manifestar, actuava per encàrrec d'un tercer a través d'aplicacions xineses.

Comença el dilluns el juí per l’assassinat del canonge de la catedral de València

L'Audiència de València obri el dilluns el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit trobat asfixiat en la seua vivenda en 2024. Es dirimix també el suposat ús de les seues targetes per a traure diners i comprar després del crim.

Dela firma el gol 700 del Llevant en Primera Divisió

El defensor Adrián de la Font 'Dela' va anotar el segon tant del Llevant en el 3-2 a l'Elx i va firmar el gol 700 del club en Primera. Pablo Martínez va posar el 1-1 i Matturro va decidir en el 96; els dos es van estrenar com a golejadors en la màxima categoria.

L”ionqui dels diners’ torna a la banqueta amb tres empresaris per tripijocs en Cultura de València

Marcos Benavent torna este dilluns a la banqueta al costat de tres empresaris i al exgerente d'una fundació per suposats tripijocs entre 2003 i 2008 en l'àrea de Cultura de València. La Fiscalia demana fins a 6 anys i mig de presó, multes, inhabilitació i devolució de fons per comissions il·lícites.

Descens general de les temperatures el dissabte i vent fort a l’interior de la Comunitat Valenciana

Este dissabte baixen les temperatures en tota la Comunitat Valenciana, amb mínimes al final del dia i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior. El diumenge pujaran les màximes, la cota de neu s'elevarà i el vent continuarà bufant amb força en zones interiors.