Castelló de la Plana, entre les capitals que registren una rendibilitat del lloguer per damunt del 7%, segons Pisos.com

El portal immobiliari ha indicat que la rendibilitat bruta del lloguer a Espanya al desembre del 2024 va ser del 5,89%

MADRID/VALÈNCIA, 27 (EUROPA PRESS)

La rendibilitat mitjana del lloguer a Castelló de la Plana registra un retorn del 7,12 per cent, la qual cosa la situa entre les sis capitals de província espanyoles que es troben per damunt del set per cent.

La classificació sobre rendibilitat mitjana del lloguer de les capitals de província espanyoles va albergar sis capitals amb un retorn de més del 7%, segons les dades del portal immobiliari Pisos.com relatius a desembre del 2024.

Es tracta d’Àvila, amb una rendibilitat del 7,47%; Zamora, amb un 7,30%; Lleida (7,25%), Castelló de la Plana (7,12%), Ciudad Real (7,06%), i Segòvia (7,01%). Les seguixen, ja per baix del 7%, Còrdova (6,99%), Terol (6,83%), Toledo (6,77%) i Tarragona (6,67%).

Pel que fa a la resta de capitals de la Comunitat, València se situa en el lloc 21 de la classificació amb una rendibilitat del 6,06%, mentre que Alacant ocupa el vint-i-sisè lloc amb 5,80%.

En canvi, les capitals de província menys beneficioses van ser Sant Sebastià (3,34%), Palma de Mallorca (4,15%), Pamplona (4,49%), Cadis (4,55%), Madrid (4,59%), la Corunya (4,60%), Soria (4,66%), Màlaga (4,68%), Granada (4,96%) i Valladolid (5,10%).

A nivell general, la rendibilitat bruta del lloguer a Espanya al desembre de 2024 va ser del 5,89%, la qual cosa suposa una caiguda de 28 centenes respecte al mateix període del 2023 (6,17%) i d’una centena en relació amb el passat mes de novembre del 2024 (5,90%).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.