La comentada pregunta del rei Felip VI a Inés Arrimadas

Arrimadas

Inés Arrimadas | València Diari

 

Inés Arrimadas s’ha sentit reina per un dia. La líder de Ciutadans des de la dimissió d’Albert Rivera ha assistit al Palau de la Zarzuela per a reunir-se amb el rei Felip VI, tal com la resta dels seus companys polítics. Però el rei va parlar amb ella com si fora un vell conegut i no va dubtar en preguntar-li pel seu conegut embaràs.

 

Segons afirma el digital ‘Informalia’, la cap del partit taronja no hauria fet una reverència abans de donar-se la mà amb el rei, un gest que ha sigut molt comentat entre els diferents mitjans de comunicació que es trobaven en el lloc. 

 

Un any políticament dur

L’any 2020 serà un any difícil per a Arrimadas. Comença liderant un partit que compta amb la baixada més gran del Congrés, amb només 10 escons de representació després de perdre quasi 50 en les passades eleccions. A demés, durant les últimes setmanes ha cridat en diferents ocasions a Pedro Sánchez per a que «mire al centre», però el president del Govern en funcions no ha pogut contestar-li, tot i que s’espera que ho faça «en els pròxims dies». Tot i que la seua vida política no està passant pel seu millor moment, el cert és que l’èxit més gran l’està adquirint en la seua vida personal.

 

Políticament, Arrimadas haurà de lluitar per conseguir la força que el partit taronja ha perdut en les últimes eleccions. Ella, per, sort, té les coses clares: «No lideraré un partit en el que no crega». Afirma que l’únic que necessita Ciutadans és «demostrar» que és una formació de centre i, sobretot, que és «útil». «No crec que s’haja de fer un nou partit, ni canviar la ideologia, però fa falta canvis estructurals».

Albert Rivera i Inés Arrimadas al Congrés dels Diputats durant el debat d'investidura (23-07-19)

Arrimadas haurà de començar l’any intentant que Ciutadans torne amb més força al Congrés | GTRES

 

Afirma que «s’ha partit la cara» en Catalunya

Amb la possible investidura de Sánchez en les pròximes setmanes, Arrimadas seguix apostant per un pacte PP, PSOE i C’s «moderat i constitucionalista». Precisament esta serà la seua proposta quan es reunisca amb el líder del PSOE al Congrés el pròxim dilluns, el mateix dia que el socialista es reunix amb el president del PP, Pablo Casado.

 

Ha destacat, també, que ella mateixa «s’ha partit la cara» en Catalunya «per a defensar la igualtat dels espanyols» visquen a on visquen. D’esta forma, justifica la seua negació a un pacte de Govern entre el PSOE i Podemos, argumentant que estos últims «consideren que hi ha territoris de primera i de segona» i que alguns «poden tindre privilegis». Considera que una coalició d’esquerres seria la ruïna: «Jo no vull això per a Espanya, jo vull estabilitat».

 

El seu fill, un oasi entre la tensió 

Arrimadas mai ha ocultat el seu amor cap als xiquets i sempre s’ha mostrat amb moltes ganes de formar una família. Ara, el seu somni està a punt de fer-se realitat. Ella i el seu marit, Xavier Cima, seran pares del seu primer fill en els pròxims mesos després d’una relació de diferents anys que va celebrar-se amb una boda en Jerez de la Frontera.

Inés Arrimadas i el seu marit, Xavier Cima, passejant per Barcelona (9-11-19)

La parella va sorprendre amb la seua relació perquè les seues idees polítiques són molt contràries | GTres

 

El rei no va dubtar a preguntar-li pel seu embaràs en el moment en què la va vore, sabent que la notícia és coneguda nacionalment. La resposta de la política ressalta que no ha sigut tan fàcil com el que aparenta. D’esta forma, parlant tranquil·lament amb el rei, ha confessat que ara es troba millor però que les primeres setmanes se li van presentar amb alguns dolors i molèsties. 

 

La relació amb el seu marit sempre ha sigut una gran ironia, ideològicament parlant. Si bé Arrimadas és una defensora de la unitat d’Espanya, Cima és un nacionalista convençut: exdiputat de CiU. Precisament va ser durant la seua vida política al partit d’Artur Mas a on va conèixer la seua futura parella. Ara, el matrimoni està vivint en Madrid, després d’allunyar-se del que el seu partit denominava com «ambient irreparable» de Catalunya. Tot i això, Arrimadas seguix viatjant a Barcelona cada setmana per a «estar amb els seus». El mateix passa amb Jerez de la Frontera, a on també té família.

 

En definitiva, tant la seua vida personal com professional fa que es convertisca en una «rodamón», com ella mateixa es definix en Instagram. Caldrà vore quin paper ocupa en la formació taronja quan done a llum al seu fill, ja que podria abandonar la política per a centrar-se en la seua família i el seu futur bebé, tal com va fer fa unes setmanes el mateix Rivera, també futur pare amb Malú, la seua parella.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.