Inés Arrimadas ‘bateja’ a Ana Rosa amb un altre nom en directe

Inés Arrimadas

Inés Arrimadas | València Diari

 

Inés Arrimadas ha protagonitzat un còmic moment en una connexió en directe en ‘El programa de Ana Rosa’. La de Ciutadans, a qui Ana Rosa Quintana ha mostrat el seu suport com a successora de Rivera al capdavant de la formació taronja, ha canviat el nom a la presentadora per moments.

 

El nom de la seua eterna rival de matins, Susanna Griso

Arrimadas, parlant sobre el pacte de govern entre el PSOE i Unides Podem i de la sentència dels ERE a Andalusia en una connexió en directe, ha captat l’atenció i els riures dels espectadors i col·laboradors de l’espai de Telecinco per un error. S’ha referit a Ana Rosa com a Susanna, presentadora d”Espejo Público’ a la competència.

 

La política s’ha disculpat ràpidament amb la periodista, que s’ho ha pres amb bon humor, tot i tractar-se d’una confusió amb Susanna Griso, la seua eterna rival de la franja de matins en televisió. «Ni et preocupes, abans em deien Teresa», ha respost Ana Rosa amb un somriure. I és que ella també va ser en el seu moment successora de María Teresa Campos i el seu ‘Día a día’ matinal en la cadena de Mediaset.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.