Inés Arrimadas ‘bateja’ a Ana Rosa amb un altre nom en directe

Inés Arrimadas

Inés Arrimadas | València Diari

 

Inés Arrimadas ha protagonitzat un còmic moment en una connexió en directe en ‘El programa de Ana Rosa’. La de Ciutadans, a qui Ana Rosa Quintana ha mostrat el seu suport com a successora de Rivera al capdavant de la formació taronja, ha canviat el nom a la presentadora per moments.

 

El nom de la seua eterna rival de matins, Susanna Griso

Arrimadas, parlant sobre el pacte de govern entre el PSOE i Unides Podem i de la sentència dels ERE a Andalusia en una connexió en directe, ha captat l’atenció i els riures dels espectadors i col·laboradors de l’espai de Telecinco per un error. S’ha referit a Ana Rosa com a Susanna, presentadora d”Espejo Público’ a la competència.

 

La política s’ha disculpat ràpidament amb la periodista, que s’ho ha pres amb bon humor, tot i tractar-se d’una confusió amb Susanna Griso, la seua eterna rival de la franja de matins en televisió. «Ni et preocupes, abans em deien Teresa», ha respost Ana Rosa amb un somriure. I és que ella també va ser en el seu moment successora de María Teresa Campos i el seu ‘Día a día’ matinal en la cadena de Mediaset.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Anticorrupció posa sota la lupa a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta xarxa de col·locació

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables municipals per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la suposada col·locació dirigida de personal públic.

Pérez Llorca recolza a Catalá i defén el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció i mostra la seua confiança total en l'alcaldessa de València, María José Catalá, i en la gestió en el Port.

Les Corts avalen prolongar fins a 2026 els avantatges fiscals per l’incendi de Campanar

Les Corts Valencianes preveuen aprovar per unanimitat l'ampliació fins a 2026 de les ajudes fiscals per a la compra de vivenda dels afectats per l'incendi de Campanar i una bonificació del 100% en transmissions de ramaderia extensiva.

Istobal impulsa la seua expansió internacional i eleva un 14% la seua facturació en 2025

Istobal eleva la seua facturació fins a 199 milions en 2025, un 14% més que l'any anterior, i obté un benefici net de 9,7 milions gràcies a l'impuls internacional i als servicis i químics.

Pérez Llorca recolza a Catalá i confia en el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

El president de la Generalitat expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció però mostra plena confiança en la gestió de l'alcaldessa de València, María José Catalá.

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.

Carlos Espí impulsa la fe del Llevant en la permanència amb una ratxa històrica

Carlos Espí, màxim golejador del Llevant amb huit punts en LaLiga, encadena set gols en sis partits i es mostra convençut d'aconseguir la permanència malgrat estar a quatre punts de la salvació.

Pepelu o un canterano, les solucions d’urgència per a la defensa del València davant el Mallorca

El València arriba al dol davant el Mallorca amb només un central disponible i valora recol·locar a Pepelu o tirar de canteranos per a completar l'eix de la saga.