Ana Rosa Quintana anuncia per sorpresa l’embaràs d’Inés Arrimadas

 

Ana Rosa Quintana introduïa un nou tema en la seua tertúlia política d’‘El programa de AR’ i avisava que no sabia si a la protagonista li faria massa il·lusió que es fera públic. La presentadora recordava com Begoña Villacís, actual vicealcaldessa de Madrid, vivia el seu embaràs durant les eleccions municipals i deia que una cosa similar li passarà ara a una companya seua de partit. Amb això, Quintana  anunciava el primer embaràs d’Inés Arrimadas i Xavier Cima.

 

En un primer moment, Arrimadas negava que els rumors sobre el seu embaràs foren de veres, però ara pareix que la notícia ja és de domini públic i corre per les diferents redaccions. L’absència de la diputada en alguns actes importants, van fer saltar les alarmes.

 

La parella es troba en plena activitat professional

La notícia arriba en un moment clau per al matrimoni, ja que Inés Arrimadas es troba actualment en plena precampanya electoral i, en molt pocs dies, començarà la campanya que la portarà a revalidar el seu títol de diputada. Per altra banda, el seu home Xavier Cima, acaba d’acceptar una beca que el portarà a recórrer els Estats Units durant sis mesos. Faltarà vore si este gir de guió farà canviar les agendes dels protagonistes que es troben en un moment de màxima activitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.

Barrachina viatja a Brussel·les per a defensar el regadiu valencià davant la Unió Europea

El conseller Miguel Barrachina viatjarà dilluns i dimarts a Brussel·les junt amb Fecoreva per a defensar el paper clau del regadiu mediterrani en la seguretat alimentària, la competitivitat agrària i l equilibri territorial. La delegació es reunirà amb institucions europees i participarà en una mesa redona al Parlament Europeu.