Ana Rosa Quintana anuncia per sorpresa l’embaràs d’Inés Arrimadas

 

Ana Rosa Quintana introduïa un nou tema en la seua tertúlia política d’‘El programa de AR’ i avisava que no sabia si a la protagonista li faria massa il·lusió que es fera públic. La presentadora recordava com Begoña Villacís, actual vicealcaldessa de Madrid, vivia el seu embaràs durant les eleccions municipals i deia que una cosa similar li passarà ara a una companya seua de partit. Amb això, Quintana  anunciava el primer embaràs d’Inés Arrimadas i Xavier Cima.

 

En un primer moment, Arrimadas negava que els rumors sobre el seu embaràs foren de veres, però ara pareix que la notícia ja és de domini públic i corre per les diferents redaccions. L’absència de la diputada en alguns actes importants, van fer saltar les alarmes.

 

La parella es troba en plena activitat professional

La notícia arriba en un moment clau per al matrimoni, ja que Inés Arrimadas es troba actualment en plena precampanya electoral i, en molt pocs dies, començarà la campanya que la portarà a revalidar el seu títol de diputada. Per altra banda, el seu home Xavier Cima, acaba d’acceptar una beca que el portarà a recórrer els Estats Units durant sis mesos. Faltarà vore si este gir de guió farà canviar les agendes dels protagonistes que es troben en un moment de màxima activitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València Basket busca rematar la Lliga Endesa al Palau per la via ràpida

València Basket visita este dimecres el Palau Blaugrana amb un 2-1 a favor en la final de la Lliga Endesa i una primera bola de títol per a firmar el seu segon campionat de l'ACB.

Reuvers confia en rematar la Lliga Endesa en el quart partit al Palau

L’ala-pivot del Valencia Basket Nate Reuvers assegura que l’equip arriba al quart partit de la final de la Lliga Endesa amb bones sensacions i amb la intenció de sentenciar el títol al Palau Blaugrana, sense esperar un cinqué duel al Roig Arena.

Dos menors rescatats d’una vivenda en flames a Borriana

Dos menors han sigut rescatats hui d’una vivenda unifamiliar de tres plantes a Borriana després que s’haja declarat un incendi al forat de l’escala. Han eixit il·lesos gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil, la Policia Local i els Bombers de Castelló.

Nit de Sant Joan 2026 a la Comunitat: una de les més càlides des que hi ha registres

La Nit de Sant Joan de 2026 a la Comunitat Valenciana serà la segona més càlida registrada, amb calor nocturn excepcional, mínimes de fins a 24 graus i sense pluja prevista.

Localitzen mort un home dins dun cotxe en un centre comercial de Xàtiva

La Policia Nacional ha obert una investigació després de trobar el cadàver dun home de 52 anys, sense signes aparents de violència, dins dun cotxe estacionat en un centre comercial de Xàtiva.

Bernabé retreu la corrupció del PP valencià en plena polèmica pel cas Ábalos

Pilar Bernabé ha recordat que en la Comunitat Valenciana hi ha 185 condemnats per corrupció del PP i ha criticat que molts continuen ocupant càrrecs, en resposta a preguntes sobre la sentència contra José Luis Ábalos.

Nous vols directes d’estiu entre Castelló i Palma amb Air Nostrum

Air Nostrum recupera des del 17 de juliol la connexió directa d’estiu entre Castelló i Palma amb dos vols setmanals i preus a partir de 37 euros per trajecte.

Absoldos els cinc acusats del cas Taula pels contractes de Cultura a València

L’Audiència Provincial de València ha absolt els cinc acusats de prevaricació, suborn i malversació en la peça E del cas Taula-Imelsa, sobre contractes de la Regidoria de Cultura entre 2003 i 2006, en no vore acreditat l’amaño ni el cobrament de comissions.