Ana Rosa Quintana anuncia per sorpresa l’embaràs d’Inés Arrimadas

 

Ana Rosa Quintana introduïa un nou tema en la seua tertúlia política d’‘El programa de AR’ i avisava que no sabia si a la protagonista li faria massa il·lusió que es fera públic. La presentadora recordava com Begoña Villacís, actual vicealcaldessa de Madrid, vivia el seu embaràs durant les eleccions municipals i deia que una cosa similar li passarà ara a una companya seua de partit. Amb això, Quintana  anunciava el primer embaràs d’Inés Arrimadas i Xavier Cima.

 

En un primer moment, Arrimadas negava que els rumors sobre el seu embaràs foren de veres, però ara pareix que la notícia ja és de domini públic i corre per les diferents redaccions. L’absència de la diputada en alguns actes importants, van fer saltar les alarmes.

 

La parella es troba en plena activitat professional

La notícia arriba en un moment clau per al matrimoni, ja que Inés Arrimadas es troba actualment en plena precampanya electoral i, en molt pocs dies, començarà la campanya que la portarà a revalidar el seu títol de diputada. Per altra banda, el seu home Xavier Cima, acaba d’acceptar una beca que el portarà a recórrer els Estats Units durant sis mesos. Faltarà vore si este gir de guió farà canviar les agendes dels protagonistes que es troben en un moment de màxima activitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU