Ana Rosa Quintana anuncia per sorpresa l’embaràs d’Inés Arrimadas

 

Ana Rosa Quintana introduïa un nou tema en la seua tertúlia política d’‘El programa de AR’ i avisava que no sabia si a la protagonista li faria massa il·lusió que es fera públic. La presentadora recordava com Begoña Villacís, actual vicealcaldessa de Madrid, vivia el seu embaràs durant les eleccions municipals i deia que una cosa similar li passarà ara a una companya seua de partit. Amb això, Quintana  anunciava el primer embaràs d’Inés Arrimadas i Xavier Cima.

 

En un primer moment, Arrimadas negava que els rumors sobre el seu embaràs foren de veres, però ara pareix que la notícia ja és de domini públic i corre per les diferents redaccions. L’absència de la diputada en alguns actes importants, van fer saltar les alarmes.

 

La parella es troba en plena activitat professional

La notícia arriba en un moment clau per al matrimoni, ja que Inés Arrimadas es troba actualment en plena precampanya electoral i, en molt pocs dies, començarà la campanya que la portarà a revalidar el seu títol de diputada. Per altra banda, el seu home Xavier Cima, acaba d’acceptar una beca que el portarà a recórrer els Estats Units durant sis mesos. Faltarà vore si este gir de guió farà canviar les agendes dels protagonistes que es troben en un moment de màxima activitat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.