10.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Ana Rosa Quintana anuncia per sorpresa l’embaràs d’Inés Arrimadas

 

Ana Rosa Quintana introduïa un nou tema en la seua tertúlia política d’‘El programa de AR’ i avisava que no sabia si a la protagonista li faria massa il·lusió que es fera públic. La presentadora recordava com Begoña Villacís, actual vicealcaldessa de Madrid, vivia el seu embaràs durant les eleccions municipals i deia que una cosa similar li passarà ara a una companya seua de partit. Amb això, Quintana  anunciava el primer embaràs d’Inés Arrimadas i Xavier Cima.

 

En un primer moment, Arrimadas negava que els rumors sobre el seu embaràs foren de veres, però ara pareix que la notícia ja és de domini públic i corre per les diferents redaccions. L’absència de la diputada en alguns actes importants, van fer saltar les alarmes.

 

La parella es troba en plena activitat professional

La notícia arriba en un moment clau per al matrimoni, ja que Inés Arrimadas es troba actualment en plena precampanya electoral i, en molt pocs dies, començarà la campanya que la portarà a revalidar el seu títol de diputada. Per altra banda, el seu home Xavier Cima, acaba d’acceptar una beca que el portarà a recórrer els Estats Units durant sis mesos. Faltarà vore si este gir de guió farà canviar les agendes dels protagonistes que es troben en un moment de màxima activitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.