18.4 C
València
Dimarts, 4 novembre, 2025

Concert sorpresa d’Alfred en València presentant ‘Crema la nit’, la banda sonora de les Falles 2020

Alfred García en el Centre del Carme Cultura Contemporània de València

Alfred ha sorprés ha tots els assistents | Twitter

El cantant Alfred García ha protagonitzat una «actuació sorpresa» en el Centre del Carme Cultura Contemporània de València, en la que ha interpretat ‘Crema la nit’, un tema dedicat a la ciutat del Túria i que, a demés, servirà de banda sonora per a les Falles d’enguany.

 

El centre cultural valencià ha revelat esta nit de dijous en un directe d’Instagram que la «sorpresa» que guardava la festa d’inauguració de l’exposició ‘Què passa amb els insectes després de la guerra?’, de l’artista urbà Escif, era la presència d’Alfred.

 

L’intèrpret i compositor —que es va donar a conéixer en l’edició d”Operació Triunfo 2017′ i que fa uns mesos va anunciar que es donava un respir en la seua carrera musical— ha tocat ‘Crema la nit’, un dels temes nous que va incloure en la reedició del seu disc ‘1016’ i que s’escoltarà abans del començament de les tradicionals mascletaes que durant el mes de març es disparen des de la Plaça de l’Ajuntament de València davant de milers de persones.

 

 

Segons havia explicat públicament el propi artista, ‘Crema la nit’ és un homenatge a les Falles, festa que va visitar i va disfrutar en 2019 i que ha plasmat en una cançó que diu: «Estem en Falles, la nit està sempre encesa. Em trobaràs entre colors rojos i negres. Crema la plaça a la vora dels teus peus. Que casa és gran encara no prepares els adéus». Un tema que està nominat als Premis Enderrock en la categoria de ‘Millor cançó pop-rock del 2019’.

 

L’actuació s’ha produït durant a vetlada ‘El CCCC crema la nit’, amb la que el Centre del Carme celebra l’obertura de la mostra d’Escif ‘Què passa amb els insectes després de la guerra’. Cal recordar que este grafiter valencià és un dels responsables, al costat dels artistes fallers Manolo Martín i José Ramón Espuig, de la Falla gran municipal d’enguany, ‘Açò també passarà’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Óscar López demana eleccions a la Comunitat Valenciana després de la dimissió de Mazón

Óscar López va reclamar eleccions a la Comunitat Valenciana després de la dimissió de Carlos Mazón, a qui va criticar per un muntatge esperpèntic. L'eixida del líder del PP valencià va arribar al cap d'un any de protestes per la gestió de les inundacions de 2024.

Detinguts dos hòmens per robar caixers automàtics itinerants en la Regió muntanyenca de València

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens, de 20 i 52 anys, per assalts a caixers mòbils en diversos municipis de la Regió muntanyenca de València. Els robatoris van deixar sense servici d'efectiu a pobles sense sucursal bancària.

Aagesen tatxa d’insuficient la dimissió de Mazón i exigix eleccions

Sara Aagesen va sostindre que la renúncia de Carlos Mazón arriba tard i no prou, i va reclamar convocar urnes. Va criticar deixar el futur valencià en mans de Vox.

La comissió del Congrés sobre la dana arrancarà este dimarts amb la veu de les víctimes

La comissió que investigarà la gestió de la dana inicia tres sessions centrades en testimoniatges d'afectats. Seran les primeres 13 d'un total de 127 compareixences.

Alliberen set dones obligades a prostituir-se després de falses ofertes de treball com a model i spa

La Policia Nacional, amb suport d'Europol i la Guàrdia Urbana de Barcelona, ha alliberat set dones explotades sexualment i ha detingut a dotze persones a Barcelona i València. La xarxa captava mitjançant xarxes socials i forçava a les víctimes a prostituir-se sota deute, després de retirar-los el passaport.

Ander Martín, subcampió d’Europa: la inclusió del Beach Sprint en els JJOO és històrica

El subcampió d'Europa de rem de mar Ander Martín ha qualificat de pas històric l'entrada del Beach Sprint a Los Angeles 2028. Mentres, ultima la seua preparació per al Mundial de Antalya amb el focus posat a rendir al màxim.

Tellado confia en l’altura de mires de Vox per a avalar al substitut de Mazón

Tellado ha reafirmat la seua confiança que Vox avalarà al relleu de Carlos Mazón per a evitar eleccions en la Comunitat Valenciana. Defén la discreció en les negociacions i assegura que Mazón seguirà fins al traspàs.

Diana Morant demana eleccions en la Comunitat Valenciana i s’oferix a liderar al PSPV

Morant sosté que l'eixida a la crisi 'sense precedents' en la Comunitat Valenciana passa per convocar eleccions i afirma que deixaria el ministeri per a liderar al PSPV. Critica a Mazón i a PP i Vox per buscar una solució en els despatxos i qüestiona el suport de Feijóo.