10.4 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Condemnen a 22 anys de presó a la viuda Maje i 17 al seu amant per l’assassinat de Patraix

 

L’Audiència Provincial de València ha imposat una condemna de 22 anys de presó per a María Jesús M., Maje, i de 17 per a Salvador R., el seu amant, per l’assassinat d’Antonio Navarro, el marit d’ella en un garatge del barri valencià de Patraix en agost de 2017.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia, el jutge ha aplicat l’agreujant de parentiu en el cas de l’esposa i l’atenuant de col·laboració amb la Justícia en el cas de l’amant. La sentència establix que els dos hauran d’indemnitzar de manera conjunta i solidària a la família de la víctima amb 250.000 euros.

 

Els dos van ser enjudiciats per un jurat popular, que va dictaminar la seua culpabilitat el passat 30 d’octubre en un veredicte emés per unanimitat. Els acusats porten a la presó des de gener de 2018, quan els investigadors van determinar la seua possible responsabilitat en un succés que inicialment va ser abordat com un robatori.

 

El crim s’ha jutjat més de tres anys després de l’assassinat d’Antonio Navarro, marit de la processada, quan anava a pujar al cotxe per a acudir a treballar.

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.

El Marató bp Castelló entrega cinc xecs solidaris de 1.200 euros a cinc ONG

L'organització del Marató bp Castelló i 10K FACSA Castelló va entregar cinc xecs de 1.200 euros a Youcanyolé, Telèfon de l'Esperança, AFA Castelló, Asolecas i Antian. La recaptació procedix de l'edició de febrer de 2025 i subratlla l'impacte social de la carrera.

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.