8.8 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Un conductor borratxo xoca contra uns arbres i una farola en Castelló

Accidente de coche en la carretera

Imatge d’arxiu d’un accident de cotxe | iStock

 

Esta vesprada de divendres, en la ciutat de Castelló de la Plana, s’ha produït un accident de trànsit en la Ronda Est, a l’altura de l’Auditori. Els fets s’han produït després de què un cotxe xocara contra uns arbres i una farola.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, la Policia Local va enviar algunes patrulles, servicis sanitaris i, fins i tot, es va necessitar la intervenció dels bombers. I és que el conductor d’un BMW, que conduïa per esta zona, va pegar diferents volantades i moviments en zig zag fins acabar xocant contra uns arbres situats en la vorera i després amb un pal de la llum. El colp va fer que el cotxe es detinguera i va quedar en sentit contrari a la circulació, fet que va alertar a molts conductors, ja que pensaren que es tractava d’un kamikaze.

 

Les sospites confirmaren que el conductor anava borratxo després de què els agents li feren la prova d’alcoholemia. Tant ell com l’acompanyat del vehicle han eixit il·lesos del sinistre. A més, la circulació, que era molt densa en eixe moment, entre altres coses perquè es celebrava la gala dels II Premis de l’Audiovisual Valencià, va estar tallada durant una hora per a retirar el vehicle accidentat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Basset nega reticències per a enviar l’És_Alert i afirma: ‘calia enviar-la’

L'ex inspector cap José Miguel Basset ha negat reticències al Es_Alert durant la DANA i ha rebutjat que discutira amb el subdirector d'Emergències pel text de l'avís.

Cort en un tram de les línies 4 i 6 de Metrovalencia per danys en la catenària

Les línies 4 i 6 han quedat fora de servici entre Tarongers i Doctor Lluch després d'enganxar-se un camió amb remolc en la catenària. Tècnics valoren els danys i no hi ha hora estimada de normalitat.

Dimecres amb núvols alts, poques variacions tèrmiques i vent fluix en la Comunitat

Jornada estable amb cel poc nuvolós i intervals de núvols alts. El vent bufarà fluix de l'oest i el dijous es mantindrà el mateix patró.

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.