La història d’amor de l’incendi d’un cotxe en Castelló

Incendi d'un vehicle en Castelló

L’incendi ha cremat per complet el vehicle | Àrea de Seguretat Pública i Emergències de Castelló

 

ACTUALITZAT 22/11/2019 14.00 hores. La passada nit de dimecres, en la localitat de Castelló de la Plana, es va cremar un vehicle en la carretera CV-17, una de les vies d’eixida cap a l’N-340 i l’autovia de la Plana, a més de ser una carretera que unix la ciutat amb la població de Ribesalbes.

 

Segons va informar l’Àrea de Seguretat Pública i d’Emergències de l’Ajuntament de Castelló en el seu compte de Twitter, l‘incendi va cremar per complet el cotxe situat en l’accés sud-oest de la capital de la Plana i han explicat que, tot i estos fets, s’ha pogut salvar l’anell que el conductor portava en el maleter per a la seua parella. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el conductor del vehicle Manuel Mustieles de 34 anys, de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), ha explicat que el seu cotxe es va avariar mentres circulava per la carretera. Tot i que va poder eixir del vehicle i no ha resultat ferit, l’home no només patia perque s’estava cremant el seu cotxe, sino perquè dins del maleter es trobava l’anell de compromís amb el qui li anava a demanar matrimoni a la seua parella, amb la qui té una filla de sis mesos.

 

I és que segons ha explicat Manuel, la joia l’havia ocultada allí per a que no fóra descoberta en la casa per Melisa, la seua parella i relatava la importància sentimental d’este objecte. Quan els bombers van poder apagar el foc es van trobar amb l’agradable sorpresa de què l’anell s’havia salvat de les flames.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.