Les explosions d’uns camions causen un gran incendi en un polígon de la Vilavella

Incendi en un polígon industrial de La Vilavella

Les flames arribaren a una gran altura   | Twitter

 

La passada nit de dissabte, cap a les 21.45 hores, en un polígon industrial molt pròxim a la localitat de la Vilavella, un incendi ha cremat 3 camions frigorífics. Sobre eixes hores, en el veïnat de la població sentiren unes fortes explosions, que, fins i tot, es van notar també a quilòmetres de distància.

 

Segons informacions del ‘Mediterráneo’, tres dotacions del Parc de Bombers de la Plana Baixa foren avisades per tal d’actuar en la extinció de l’incendi, a on tres camions van ser devorats pel foc. La perillositat de les flames preocupava als bombers, ja que al costat hi havia una empresa de gas i una altra de fusta, que finalment no foren afectades.

 

Això si, la magnitud de l’incendi ha fet que un descampat proper acabara afectat. A més, les causes, que encara s’estan investigant, fan pensar que un curtcircuit podria estar darrere d’este succés. Tot i això, i segons apunten fonts municipals, no es descarten altres possibilitats. 

 

Incendi de la Vilavella des de la localitat veïna de Nules

L’incendi es podia vore des de la veïna localitat de Nules | València Diari

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl es poden quedar paralitzades a la Comunitat

El CGPJ ha advertit que, si Justícia no reforça els jutjats de clàusules sòl, es paralitzaran fins a 12.470 casos en Espanya, més de 5.500 d’ells a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta dels òrgans consultius de l’Estat, i el 60 % són reclamacions per responsabilitat patrimonial, sobretot en l’àmbit sanitari i municipal.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta entre els òrgans consultius de l’Estat, amb un 60 % relacionats amb reclamacions de responsabilitat patrimonial, sobretot en sanitat i ajuntaments.

Ajudes de la Diputació de Castelló per a Soneja i Azuébar després de l’incendi forestal

La Diputació de Castelló ha activat la línia de catàstrofes del pla Diputació Respon per a ajudar Soneja i Azuébar a fer front als danys causats per l’incendi forestal originat diumenge passat.

Fins a 58 nous jutges en la Comunitat Valenciana amb les 500 places aprovades pel Govern

El Consell de Ministres ha aprovat la creació de 500 places de jutges, 58 d’elles en la Comunitat Valenciana, i 200 de fiscals, amb una ampliació rècord de la planta judicial i fiscal gràcies al nou model de tribunals d’instància.

Onze morts atribuïbles a la calor en només sis dies de juliol a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat onze morts atribuïbles a la calor en els primers sis dies de juliol a la Comunitat Valenciana, una xifra molt inferior a les 54 defuncions del mateix període de 2025.

Cullera recupera el búnquer del Faro de la Guerra Civil i l’obrirà a visites

Cullera ha restaurat el búnquer del Faro, construït en 1938 durant la Guerra Civil, i prepara ara la seua musealització per a obrir-lo a les visites públiques.

Compromís acusa l’Ajuntament de València d’un contracte ‘a mida’ per als Bombers

Compromís assegura que l’Ajuntament de València ha adjudicat un contracte ‘a mida’ per a equipar camions de Bombers amb tabletes, amb el preu inflat i irregularitats assenyalades per l’Agència Valenciana Antifrau.