Tres vehicles cremats i veïns evacuats en un incendi en la Vall d’Uixó

Incendi la Vall d'Uixó

Estat dels cotxes i de la casa en l’incendi d’esta matinada en la Vall d’Uixó | Bombers de Castelló

 

Els bombers han evacuat esta matinada un edifici de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), de forma preventiva a causa d’un incendi de dos cotxes i una motocicleta que estaven aparcats en el carrer. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, en el seu compte de Twitter, l’incendi s’ha produït cap a les 4.30 hores del dimecres.

 

A més dels tres vehicles, ha quedat afectada la façana d’un edifici, tot i que no de manera greu, i els veïns de la finca han hagut de ser evacuats de forma preventiva pel fum. Una volta controlat i apagat el foc, els veïns han pogut tornar a les seues cases, sense que s’haja hagut de lamentar cap ferit.

 

 

En els treballs d’extinció han col·laborat la Policia Local de la Vall d’Uixó, la Guàrdia Civil i efectius sanitaris. A més d’este incident, els bombers de Castelló també han apagat este dimarts l’incendi d’un altre vehicle en Vinaròs i el d’una furgoneta en la CV-10, a l’altura d’Artana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.