11.1 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Tres vehicles cremats i veïns evacuats en un incendi en la Vall d’Uixó

Incendi la Vall d'Uixó

Estat dels cotxes i de la casa en l’incendi d’esta matinada en la Vall d’Uixó | Bombers de Castelló

 

Els bombers han evacuat esta matinada un edifici de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), de forma preventiva a causa d’un incendi de dos cotxes i una motocicleta que estaven aparcats en el carrer. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, en el seu compte de Twitter, l’incendi s’ha produït cap a les 4.30 hores del dimecres.

 

A més dels tres vehicles, ha quedat afectada la façana d’un edifici, tot i que no de manera greu, i els veïns de la finca han hagut de ser evacuats de forma preventiva pel fum. Una volta controlat i apagat el foc, els veïns han pogut tornar a les seues cases, sense que s’haja hagut de lamentar cap ferit.

 

 

En els treballs d’extinció han col·laborat la Policia Local de la Vall d’Uixó, la Guàrdia Civil i efectius sanitaris. A més d’este incident, els bombers de Castelló també han apagat este dimarts l’incendi d’un altre vehicle en Vinaròs i el d’una furgoneta en la CV-10, a l’altura d’Artana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.