Tres vehicles cremats i veïns evacuats en un incendi en la Vall d’Uixó

Incendi la Vall d'Uixó

Estat dels cotxes i de la casa en l’incendi d’esta matinada en la Vall d’Uixó | Bombers de Castelló

 

Els bombers han evacuat esta matinada un edifici de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), de forma preventiva a causa d’un incendi de dos cotxes i una motocicleta que estaven aparcats en el carrer. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, en el seu compte de Twitter, l’incendi s’ha produït cap a les 4.30 hores del dimecres.

 

A més dels tres vehicles, ha quedat afectada la façana d’un edifici, tot i que no de manera greu, i els veïns de la finca han hagut de ser evacuats de forma preventiva pel fum. Una volta controlat i apagat el foc, els veïns han pogut tornar a les seues cases, sense que s’haja hagut de lamentar cap ferit.

 

 

En els treballs d’extinció han col·laborat la Policia Local de la Vall d’Uixó, la Guàrdia Civil i efectius sanitaris. A més d’este incident, els bombers de Castelló també han apagat este dimarts l’incendi d’un altre vehicle en Vinaròs i el d’una furgoneta en la CV-10, a l’altura d’Artana.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El transport marítim encara la guerra de l’Iran amb incertesa i alerta pel gas

La guerra de l'Iran va reavivar la incertesa en el transport marítim, amb desviaments pel Cap de Bona Esperança, costos a l'alça i temor pel subministrament de gas. Espanya confia en la resiliència dels seus ports i a resoldre tensions amb els EUA.

Pluges en el sud de València i nord d’Alacant, amb vent i mala mar

Cels molt nuvolosos este dimecres, amb pluges més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. El dijous arribaran precipitacions generalitzades amb fang i baixaran les màximes.

Víctimes de la DANA titllen de burla el nomenament d’Olano en la Comissió Mixta

L'associació de víctimes rebutja que José Marí Olano represente a València en la Comissió Mixta de reconstrucció i demana la seua revocació. Reclama participació real, transparència i criteris tècnics en tot el procés.

Gamarra exigix accelerar la reconstrucció de casernes de la Guàrdia Civil danyats per la dana

En una visita a la caserna de Paiporta, Gamarra ha exigit a Interior accelerar la reconstrucció de casernes danyades per la dana. També ha defés que la situació judicial de Carlos Mazón no ha canviat

Agirrezabala seguix a Vitòria mentres València decidix si operar-li del menisc

El porter cedit al València roman a Vitòria mentres s'avalua si necessita operació per la seua lesió de menisc esquerre. Es va danyar en un entrenament després de tornar amb el grup.

Atac al petrolier Hèrcules Star en l’estret d’Ormuz sense ferits

El petrolier Hèrcules Star, de la naviliera Peninsula establida a Espanya i sense pavelló espanyol, va ser atacat en l'estret d'Ormuz sense causar ferits. La Marina Mercant ha confirmat l'incident i seguix la situació en la zona.

El València Basket busca allunyar al Zalgiris en la lluita per la passada directa a quarts

El València Basket rep este dijous al Zalgiris Kaunas amb la missió de consolidar el top 6 i evitar el 'play in'. Guanyar per més de nou punts li donaria el 'average'.

Pedro Martínez avisa: els xicotets del Zalgiris anotaran i el València buscarà incomodar-los

El tècnic del València Basket va assumir que els tres bases del Zalgiris anotaran, però va exigir baixar els seus percentatges i evitar tirs lliures. També va subratllar la igualtat en l'Eurolliga i la doble cara de l'aturada de lliga.