Tres vehicles cremats i veïns evacuats en un incendi en la Vall d’Uixó

Incendi la Vall d'Uixó

Estat dels cotxes i de la casa en l’incendi d’esta matinada en la Vall d’Uixó | Bombers de Castelló

 

Els bombers han evacuat esta matinada un edifici de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), de forma preventiva a causa d’un incendi de dos cotxes i una motocicleta que estaven aparcats en el carrer. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, en el seu compte de Twitter, l’incendi s’ha produït cap a les 4.30 hores del dimecres.

 

A més dels tres vehicles, ha quedat afectada la façana d’un edifici, tot i que no de manera greu, i els veïns de la finca han hagut de ser evacuats de forma preventiva pel fum. Una volta controlat i apagat el foc, els veïns han pogut tornar a les seues cases, sense que s’haja hagut de lamentar cap ferit.

 

 

En els treballs d’extinció han col·laborat la Policia Local de la Vall d’Uixó, la Guàrdia Civil i efectius sanitaris. A més d’este incident, els bombers de Castelló també han apagat este dimarts l’incendi d’un altre vehicle en Vinaròs i el d’una furgoneta en la CV-10, a l’altura d’Artana.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.