Tres vehicles cremats i veïns evacuats en un incendi en la Vall d’Uixó

Incendi la Vall d'Uixó

Estat dels cotxes i de la casa en l’incendi d’esta matinada en la Vall d’Uixó | Bombers de Castelló

 

Els bombers han evacuat esta matinada un edifici de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), de forma preventiva a causa d’un incendi de dos cotxes i una motocicleta que estaven aparcats en el carrer. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, en el seu compte de Twitter, l’incendi s’ha produït cap a les 4.30 hores del dimecres.

 

A més dels tres vehicles, ha quedat afectada la façana d’un edifici, tot i que no de manera greu, i els veïns de la finca han hagut de ser evacuats de forma preventiva pel fum. Una volta controlat i apagat el foc, els veïns han pogut tornar a les seues cases, sense que s’haja hagut de lamentar cap ferit.

 

 

En els treballs d’extinció han col·laborat la Policia Local de la Vall d’Uixó, la Guàrdia Civil i efectius sanitaris. A més d’este incident, els bombers de Castelló també han apagat este dimarts l’incendi d’un altre vehicle en Vinaròs i el d’una furgoneta en la CV-10, a l’altura d’Artana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.

PP i Vox tomben a Alacant el suport a la regularització de migrants i marquen perfil en immigració

El ple de l'Ajuntament d'Alacant aprova, amb els vots de PP i Vox, una declaració institucional contra la regularització de migrants impulsada pel Govern central, en una sessió en la qual també s'aborden servicis socials, el sector del taxi i el funcionament intern del consistori.

El ADDA presenta la temporada 25/26 inspirada en naturalesa, vida i amor

L'Auditori de la Diputació d'Alacant presenta una temporada simfònica 25/26 amb 20 concerts que connecten naturalesa, vida i amor, amb destacats artistes i grans obres del repertori clàssic i contemporani.

Pérez Llorca defén davant docents en vaga que no firmarà compromisos que no puga complir

Pérez Llorca conversa amb docents en vaga i afirma que només assumirà compromisos que puga complir, lligats a un augment del 6% del gasto en educació i 372 milions en infraestructures.

Els hotels de Hosbec incorporen la tecnologia NaviLens per a millorar l’accessibilitat

Hosbec ha firmat un conveni amb NaviLens per a implantar als seus hotels un sistema de codis de color que facilita l'autonomia de persones amb discapacitat visual, auditiva o cognitiva.