Un ferit en un aparatós incendi en Vila-real

 

Este divendres prop de la mitjanit ha cremat un cotxe que ha provocat diferents desperfectes en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). A més, com a conseqüència de les flames, hi ha hagut un ferit que ha necessitat ser traslladat a l’hospital per a ser atés. L’incendi, gràcies a la intervenció ràpida dels bombers, no ha causat mals majors.

 

 

La passada nit de divendres, cap a les 23.00, un cotxe s’ha pegat foc en un garatge d’una vivenda de Vila-real. En ser conscient de l’incident, l’amo del vehicle ha intentat evitar problemes majors i ha entrat dins del turisme i l’ha conduït fins a l’exterior de la casa. Amb tot, com que el vehicle ha quedat molt prop d’un altre cotxe, en el carrer, l’incendi que estava afectant al primer també ha arribat al segon.

 

Quan han arribat els Bombers del Consorci Provincial de Castelló, del Parc de la Plana Baixa, han actuat per a controlar l’incendi i apagar ràpidament les flames. De fet, en menys d’una hora, han pogut fer-se amb ell i evitar mals majors. Això sí, el conductor del cotxe que ha provocat tots els desperfectes ha acabat amb cremades de consideració en un braç i ha necessitat ser dut a l’hospital per a ser atés en una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

A més, a banda de l’altre cotxe cremat, també la façana exterior de la vivenda s’ha vist tocada pel foc, com es pot vore en la foto. Dos vivendes, a més a més, també han sigut afectades pel fum i han requerit que s’evacuara als seus residents que, poc després d’airejar-les, han pogut tornar a casa sense cap inconvenient.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Vida nocturna i experiències de benestar per a adults a València

Descobreix les experiències de benestar a València, des de la seua rica cultura gastronòmica fins a activitats d'oci relaxants.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.