Anuncios

Un ferit en un aparatós incendi en Vila-real

 

Este divendres prop de la mitjanit ha cremat un cotxe que ha provocat diferents desperfectes en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). A més, com a conseqüència de les flames, hi ha hagut un ferit que ha necessitat ser traslladat a l’hospital per a ser atés. L’incendi, gràcies a la intervenció ràpida dels bombers, no ha causat mals majors.

 

 

La passada nit de divendres, cap a les 23.00, un cotxe s’ha pegat foc en un garatge d’una vivenda de Vila-real. En ser conscient de l’incident, l’amo del vehicle ha intentat evitar problemes majors i ha entrat dins del turisme i l’ha conduït fins a l’exterior de la casa. Amb tot, com que el vehicle ha quedat molt prop d’un altre cotxe, en el carrer, l’incendi que estava afectant al primer també ha arribat al segon.

 

Quan han arribat els Bombers del Consorci Provincial de Castelló, del Parc de la Plana Baixa, han actuat per a controlar l’incendi i apagar ràpidament les flames. De fet, en menys d’una hora, han pogut fer-se amb ell i evitar mals majors. Això sí, el conductor del cotxe que ha provocat tots els desperfectes ha acabat amb cremades de consideració en un braç i ha necessitat ser dut a l’hospital per a ser atés en una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

A més, a banda de l’altre cotxe cremat, també la façana exterior de la vivenda s’ha vist tocada pel foc, com es pot vore en la foto. Dos vivendes, a més a més, també han sigut afectades pel fum i han requerit que s’evacuara als seus residents que, poc després d’airejar-les, han pogut tornar a casa sense cap inconvenient.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.