11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Un ferit en un aparatós incendi en Vila-real

 

Este divendres prop de la mitjanit ha cremat un cotxe que ha provocat diferents desperfectes en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). A més, com a conseqüència de les flames, hi ha hagut un ferit que ha necessitat ser traslladat a l’hospital per a ser atés. L’incendi, gràcies a la intervenció ràpida dels bombers, no ha causat mals majors.

 

 

La passada nit de divendres, cap a les 23.00, un cotxe s’ha pegat foc en un garatge d’una vivenda de Vila-real. En ser conscient de l’incident, l’amo del vehicle ha intentat evitar problemes majors i ha entrat dins del turisme i l’ha conduït fins a l’exterior de la casa. Amb tot, com que el vehicle ha quedat molt prop d’un altre cotxe, en el carrer, l’incendi que estava afectant al primer també ha arribat al segon.

 

Quan han arribat els Bombers del Consorci Provincial de Castelló, del Parc de la Plana Baixa, han actuat per a controlar l’incendi i apagar ràpidament les flames. De fet, en menys d’una hora, han pogut fer-se amb ell i evitar mals majors. Això sí, el conductor del cotxe que ha provocat tots els desperfectes ha acabat amb cremades de consideració en un braç i ha necessitat ser dut a l’hospital per a ser atés en una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

A més, a banda de l’altre cotxe cremat, també la façana exterior de la vivenda s’ha vist tocada pel foc, com es pot vore en la foto. Dos vivendes, a més a més, també han sigut afectades pel fum i han requerit que s’evacuara als seus residents que, poc després d’airejar-les, han pogut tornar a casa sense cap inconvenient.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.

Les mares dels menors del naufragi d’Indonèsia han tornat a Espanya

Les mares dels menors afectats han tornat a Espanya després del naufragi en Komodo, mentres el pare del xiquet desaparegut roman a Indonèsia i la busca oficial s'ha tancat.