11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Un ferit en un aparatós incendi en Vila-real

 

Este divendres prop de la mitjanit ha cremat un cotxe que ha provocat diferents desperfectes en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). A més, com a conseqüència de les flames, hi ha hagut un ferit que ha necessitat ser traslladat a l’hospital per a ser atés. L’incendi, gràcies a la intervenció ràpida dels bombers, no ha causat mals majors.

 

 

La passada nit de divendres, cap a les 23.00, un cotxe s’ha pegat foc en un garatge d’una vivenda de Vila-real. En ser conscient de l’incident, l’amo del vehicle ha intentat evitar problemes majors i ha entrat dins del turisme i l’ha conduït fins a l’exterior de la casa. Amb tot, com que el vehicle ha quedat molt prop d’un altre cotxe, en el carrer, l’incendi que estava afectant al primer també ha arribat al segon.

 

Quan han arribat els Bombers del Consorci Provincial de Castelló, del Parc de la Plana Baixa, han actuat per a controlar l’incendi i apagar ràpidament les flames. De fet, en menys d’una hora, han pogut fer-se amb ell i evitar mals majors. Això sí, el conductor del cotxe que ha provocat tots els desperfectes ha acabat amb cremades de consideració en un braç i ha necessitat ser dut a l’hospital per a ser atés en una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

A més, a banda de l’altre cotxe cremat, també la façana exterior de la vivenda s’ha vist tocada pel foc, com es pot vore en la foto. Dos vivendes, a més a més, també han sigut afectades pel fum i han requerit que s’evacuara als seus residents que, poc després d’airejar-les, han pogut tornar a casa sense cap inconvenient.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alacant serà per sexta vegada port d’eixida de The Ocean Race en 2027

Alacant acollirà per sexta vegada consecutiva l'eixida de The Ocean Race del 8 al 17 de gener de 2027. La ciutat prepara un programa en el Ocean Live Park i reforça la seua projecció internacional.

Un any de presó per a un camioner que es va quedar amb 12,5 tones de xocolate

L'Audiència Provincial d'Alacant ha condemnat a un camioner a un any de presó per apropiar-se de 12,5 tones de xocolate que havia d'entregar i vendre-les per 1.200 euros. El comprador ha sigut sentenciat a sis mesos i la mercaderia va ser recuperada.

Pluges a Castelló i la Marina Alta i descens de màximes este dissabte

El dissabte serà molt nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb pluges a Castelló i la Marina Alta i tempestes en el litoral nord castellonenc. Les màximes descendiran i el vent bufarà fluix de l'oest.

Desmantellat un punt de venda de droga en la zona nord d’Alacant amb tres detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda d'estupefaents en la zona nord d'Alacant i ha detingut a tres persones. En el registre es van confiscar haixix, diners en efectiu i un matxet, i es van intervindre un camaleó protegit i una tortuga invasora sense documentació

Rescatat un home ferit després d’un accident de parapent a Calp

Un home ha sigut rescatat després de resultar ferit mentres practicava parapent prop del Morro de Toix, a Calp. L'operatiu es va prolongar més de dos hores i va acabar amb la seua evacuació en helicòpter al Penyal de Ifach.

Agroalimentació espanyola davant l’acord UE-Mercosur: protestes del camp i plans de negoci

El sector agroalimentari rep el pacte UE-Mercosur entre tractoradas i ajustos d'estratègia exportadora. La firma prevista el dissabte obri finestres per a begudes, vins, oli, xocolate i lactis, mentres el camp reclama reciprocitat i tem competència deslleial.

La Comunitat Valenciana acumula més de 10.300 atemptats contra l’autoritat en cinc anys

La Comunitat Valenciana ha registrat 10.347 infraccions per atemptat contra l'autoritat en l'últim lustre. A Espanya, el total supera les 44.600 i la tendència es manté estable.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa criminal de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia i mendicitat. Hi ha 19 detinguts, 3 investigats i 121 víctimes identificades.