Un ferit en un aparatós incendi en Vila-real

 

Este divendres prop de la mitjanit ha cremat un cotxe que ha provocat diferents desperfectes en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). A més, com a conseqüència de les flames, hi ha hagut un ferit que ha necessitat ser traslladat a l’hospital per a ser atés. L’incendi, gràcies a la intervenció ràpida dels bombers, no ha causat mals majors.

 

 

La passada nit de divendres, cap a les 23.00, un cotxe s’ha pegat foc en un garatge d’una vivenda de Vila-real. En ser conscient de l’incident, l’amo del vehicle ha intentat evitar problemes majors i ha entrat dins del turisme i l’ha conduït fins a l’exterior de la casa. Amb tot, com que el vehicle ha quedat molt prop d’un altre cotxe, en el carrer, l’incendi que estava afectant al primer també ha arribat al segon.

 

Quan han arribat els Bombers del Consorci Provincial de Castelló, del Parc de la Plana Baixa, han actuat per a controlar l’incendi i apagar ràpidament les flames. De fet, en menys d’una hora, han pogut fer-se amb ell i evitar mals majors. Això sí, el conductor del cotxe que ha provocat tots els desperfectes ha acabat amb cremades de consideració en un braç i ha necessitat ser dut a l’hospital per a ser atés en una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

A més, a banda de l’altre cotxe cremat, també la façana exterior de la vivenda s’ha vist tocada pel foc, com es pot vore en la foto. Dos vivendes, a més a més, també han sigut afectades pel fum i han requerit que s’evacuara als seus residents que, poc després d’airejar-les, han pogut tornar a casa sense cap inconvenient.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.