19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Ferit un treballador en caure des d’uns 5 metres d’altura en Vila-real

 

Un home, de 32 anys, ha resultat ferit després de patir un accident laboral en una empresa de trasnports de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

El CICU ha rebut un avís cap a les 10.30 hores d’este matí de divendres en què un treballador havia caigut des d’uns 5 metres d’altura. El CICU, immediatament, ha mobilitzat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

L’equip mèdic ha assistit a l’home, de 32 anys, per politraumatismes i, una volta estabilitzat, l’han traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana, més exposada a aranzels dels Estats Units però amb grans exportadores

els Estats Units concentra el 7,7% de les vendes exteriors de la Comunitat Valenciana, enfront del 4,7% nacional. La major presència de grans firmes en els sectors sensibles aporta resiliència.

Condemnat per llançar una substància corrosiva a un gos pels lladrucs

Un home ha sigut condemnat a una multa i a 16 mesos d'inhabilitació per a activitats amb animals per ruixar amb líquid corrosiu al gos d'una vivenda. La sentència fixa 2.500 euros d'indemnització per les lesions i el mal moral.

Martínez Mus defén que el protocol es va complir rigorosament durant la dana

El conseller ha sostingut que el protocol es va complir rigorosament durant la dana i que per això no va haver-hi víctimes en ferrocarrils. Ha negat retards en el tall del metre i ha explicat que va actuar amb la informació oficial disponible.

Les falleres majors de València encenen la Crida i conviden a viure ‘la millor festa del món’

Carmen Prades i Marta Mercader han encés simbòlicament la metxa de les Falles 2026 durant la Crida i conviden al món a sumar-se a la festa. L'acte ha inclòs el lliurament simbòlic de les claus i un espectacle de llum i pólvora.

Un assessor situa a Mazón en el seu despatx 25 minuts abans d’anar al Cecopi

L'assessor Josep Lanuza ha declarat que va acompanyar a Carlos Mazón des del Palau al Cecopi i que l'És-alert va sonar a les 20.11 quan ja anaven de camí. La jutgessa ha confrontat el seu relat amb el dels escortes.

Un estudi fixa en 9.057 milions la inversió per a reduir riscos en la conca del Xúquer

La conca del Xúquer necessita 9.057 milions per a modernitzar el cicle urbà de l'aigua, previndre inundacions i adaptar-se al canvi climàtic dins del marc 2026-2035.

Guido Rodríguez torna a l’onze del València més de dos mesos després

L'argentí va iniciar davant el Vila-real i va disputar 88 minuts després d'una primera volta amb pocs minuts en el West Ham. El València va perdre 2-1.

L’efecte Castro es diluïx: el Llevant encadena quatre derrotes seguides

L'equip és penúltim a set punts de la salvació i acumula tres partits sense marcar; l'impuls inicial amb Luís Castro s'ha esvaït.